Страница 1 от 1
помощ син пушек за триене
Публикувано на: 08 Юни 2011 20:13
от firo77
Здравейте ,след около 200 км смяната на маслото колата при сутрешно палене и палене 1-2 часа след като мотора е бил загрял,колата прави син малък облак който изчезва за секунди.Маслото е елф 10 w40.Според 2 ма майстори са гумички на клапани,ама странното, че маслото не намалява ,минал съм към 3000км .Другото което маслото е около 2-3,4мм над максимума ?Автомобила е авенсис 2,0 3s fe
Публикувано на: 09 Юни 2011 09:15
от stfn
малко множко може да му идва това масълце - ако можеш да източиш малко та да го докараш в норма и ще видиш резултата.
Re: помощ син пушек
Публикувано на: 09 Юни 2011 09:57
от Petar
Следи маслото по начесто
Публикувано на: 09 Юни 2011 16:03
от baba_metca
Не съм специалист, но логично погледнато, ако нямаше проблем маслото да е над максимума, нямаше да има максимум на щеката. Със сигурност има оставен толеранс, защото и измерването със щеката не винаги е супер точно. Сега 3-4мм на твоята кола незнам колко милилитра са (провери в книжката колко е от мин до макс и ще добиеш представа) и дали надхвърлят толеранса, но знае ли човек може и да го надхвърлят и да се тормози нещо...
Публикувано на: 09 Юни 2011 16:14
от xtreme
Размотай я 100-ина километра с над 4500 оборота и виж какво е положението с маслото. Ако има проблем не може да не мръдне поне малко.
Публикувано на: 18 Юни 2011 17:08
от мехаННика
Това че маслото е над максимума не е причина да изпушва при палене,купи си оригинални гумички за клапани и намери някой да ги смени .Също и ангренажния ремък ако е наближил за смяна защото така или иначе се разглобява.
Публикувано на: 22 Юни 2011 23:00
от firo77
мехаННика написа:Това че маслото е над максимума не е причина да изпушва при палене,купи си оригинални гумички за клапани и намери някой да ги смени .Също и ангренажния ремък ако е наближил за смяна защото така или иначе се разглобява.
От къде да ги взема че да са оригинални
Публикувано на: 22 Юни 2011 23:02
от firo77
firo77 написа:мехаННика написа:Това че маслото е над максимума не е причина да изпушва при палене,купи си оригинални гумички за клапани и намери някой да ги смени .Също и ангренажния ремък ако е наближил за смяна защото така или иначе се разглобява.
От къде да ги взема че да са оригинални
А възможно ли е да е от маслото?
Публикувано на: 22 Юни 2011 23:22
от мехаННика
От маслото като марка или от това че е над максимума? Освен това не каза за какъв двигател става дума .Иначе има раздел сервизи /магазини,прочети малко и ще се ориентираш за части.
Публикувано на: 25 Юни 2011 11:42
от ceko26
Kарай смело!