Страница 1 от 1
Труден избор- Помощ
Публикувано на: 23 Май 2011 00:44
от gustomaina68
Здравейте Тойота

!!
Прегледах темите ,но не открих точно :
Предстои ми покупка на "нов" автомобил biggrin.gif и пред мен стои следната дилема ( или по-точно 3-лема):
субару легаси- бензин 1997-1999 г.
тойота авенсис-бензин 2000-2002г
мазда 626-бензин 1999-2001г.
Изчетох и трите форума ,но не достигнах до Моя отговор, за това ви моля за безпристрастна помощ!!!
Колата ще бъде семейна , с тенденция за Газификация ,10-15 000км годишен пробег 70/100 градско ( София). Моля за вашата помощ !!!

Публикувано на: 23 Май 2011 10:18
от mitoko
легаси е с АВД а другите с предно. осъзнаваш ли каква е разликата ?
боксера е по-малко КПД от другите и поддръжката е малко по- скъпа
легасито се кара с 4 еднакви гуми
предните карета са по-скъпи може би
колата е по-тежка
резхода на гориво е по-голям
Публикувано на: 23 Май 2011 11:17
от gustomaina68
Благодаря на всички ,които отговориха или ще отговорят
Имам един уточняващ въпрос :
Лесно,трудно,недопустимо ( газифициране на трите автомобила ,пропан-бутан ,метан)
Най-вероятно точно този критерий, ще ме насочи към моя избор
Още веднъж Благодаря !!
Публикувано на: 23 Май 2011 11:38
от mitoko
легаси на метан според мен ще е по-добре защото е с двойно предаване и ще може да сложиш голяма бутилка без това да се отрази осезаемо на динамиката на колата. хем евтино , хем двойно предаване , хем боксер
за газ/ метан инжекциона е най добре.
иначе разликата боксер4 и напречен4 - на боксера има 2 рейки с по 2 дюзи(инжектора) а не 1рейка с 4тири. и е добре да си сложиш ЕГТ метер за температурата на изходящите газове . допълнителна система за мазане на клапани не е необходима.
Публикувано на: 23 Май 2011 19:12
от gustomaina68
Колеги от Тойота , имам една последна молба към вас
Доколкото разбрах от всичко ,което изчетох до сега , при някой от бензиновите двигатели на Тойота има проблеми при слагане на газова уредба, за това ви моля за малко по-вече яснота при моделите от 1999-2001 година
съответно 1,6 VVT-i
1,8 VVT-i
и срещам и 2-125 к.с ,има ли проблеми и ако да, при кой от тези двигатели или и трите са трудни за газ ( говорим за газов инжекцион )
Благодаря ви !!

Публикувано на: 23 Май 2011 19:21
от mitoko
какви са причините ?? пласмасови колектори ли ?
Публикувано на: 23 Май 2011 19:43
от gustomaina68
Колега, ако знаех какви са причините ,нямаше да задавам въпроси

.
Та за това се обръщам за помощ към вас . Ако знаете ,че някой от тези двигатели е проблемен за газифициране по една или друга причина просто ви моля да споделите ,за да не си

,след покупката на колата

Благодаря !!
Публикувано на: 23 Май 2011 19:51
от gustomaina68
nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11304851619821484&f1=details
.. ето тази хубавица съм набелязал за сега
още не съм я гледал на място

,но предстои в близките дни .
Публикувано на: 23 Май 2011 23:35
от Nixter
Тук съм прочел сигурно 20 теми за газификация на VVT-i моторите. Защо не потърсиш? Мисля че е по-удачно да вземеш двигател без VVT-i. Например 4A-FE или 7А-FE.
легаси
Публикувано на: 26 Май 2011 14:23
от fan
ако търсиш удоволствие от шофирането - легаси е колата. над останалите е.
авенсис 1,6 има пролеми с газифицирането заради платмасовите колектори. те и без газ в един момент започват да тропат ужасно. при този малък годишен пробег - газта е за предпочитане пред метана. според мен. дори ако приемеш, че читава газова с инжекцион е над 1000лв. - може да се окаже, че разликата от разхода и цената на горивото се избива чак на 4-5та година... когато ще е време за следващата кола... и не си заслужава да преоборудваш колата.
;)
Публикувано на: 26 Май 2011 20:06
от slowtraveler
За толкова стар автомобил гледай не марката, а състоянието на конкретния автомобил...
За газификацията - при такъв малък пробег дали има нужда да се вкарваш във филми?!