Страница 1 от 2

Вибрация в купето на Авенсис 1 при ниски обороти

Публикувано на: 09 Май 2011 09:40
от boqnkov_
Здравейте, колеги. Колата е Авенсис 1 '98г. 2.0 ТД. При бавно ускорение на 2ра и 3та има една странна вибрация в купето от 1200 -300 оборота до 2100 -200 оборота. На първа, трета и четвърта почти не се усеща. И още нещо. Като превключвам от първа на втора пак при по - ниски обороти се чува отчетлив метален звук. Ако превключа на по - висок оборот - над 2100 го няма този звук. Ще съм благодарен ако някой изрази мнение по двата ми проблема...

Публикувано на: 10 Май 2011 00:40
от Bass_Man
Демпферен маховик .

Публикувано на: 10 Май 2011 02:12
от KiLLeR
На свободна чатка ли, моховик е sad.gif sad.gif

Публикувано на: 10 Май 2011 07:43
от boqnkov_
На свободна нищо не се чува и нищо не чатка. А колата си я карам така вече 1 година от както съм я купил и съм и навъртял 10 000км Просто почна да ме дразни и затова ви пиша. Гледа във всички теми пише за коли след 2000г и д4д. Същите скъпи "упражнения" ли се отнасят и за мен ако е съединител?

P.S. Карам си като абсолютен пенсионер. Превключвам на 2200 300 оборота и на дълго не качвам над 3000.

Публикувано на: 10 Май 2011 21:16
от boqnkov_
Сега слязох и слушах внимателно и на свободна има съвсем лек шум. Като натисна съединителя на свободна и шума спира. Маховика ми демпферен ли е и той ли е проблема 100%?

Публикувано на: 11 Май 2011 09:14
от djofi_m
не е!

Публикувано на: 11 Май 2011 09:35
от boqnkov_
Сега на кого да вярвам на Бас Ман или на Джофи? На авенсис като моя колко горе долу му струва съединителя? Благодаря.

Публикувано на: 11 Май 2011 13:37
от KiLLeR
boqnkov_ написа:Сега на кого да вярвам на Бас Ман или на Джофи? На авенсис като моя колко горе долу му струва съединителя? Благодаря.
Питай Toyota forever. Дай му VIN и той ще ти каже с точност. Може да видиш и парт номера на http://www.toyodiy.com/parts/q.html wink.gif

Публикувано на: 11 Май 2011 16:10
от lubosh
маховика със сигурност не е демпферен.

Публикувано на: 16 Май 2011 07:46
от мехаННика
Маховика не е демпферен и не е лошо да превключваш на по високи обороти.Икономии ли гониш или ауспуха ти е пробит та превключваш под 2000об ?Всяка кола ще ти тресе така а ако е двумасов маховик си го строшил за 50 х км.

Публикувано на: 16 Май 2011 09:03
от martod
мехаННика написа:Маховика не е демпферен и не е лошо да превключваш на по високи обороти.Икономии ли гониш или ауспуха ти е пробит та превключваш под 2000об ?Всяка кола ще ти тресе така а ако е двумасов маховик си го строшил за 50 х км.
На мен ми се струва, че проблема не му е само от оборотите на които превключва smile.gif а от това което е писал, ми намирисва на износен преден лагер на първичния вал и синхронизатор и муфа на 2-ра, ама то времето ще си покаже ..

Публикувано на: 16 Май 2011 12:02
от мехаННика
Марто,не ми се влиза в спорове без да съм виждал колата,но ако беше така то оплакването щеше да бъде различно.Нека да превключва на 3-3500 оборота и да пише дали усеща някакви проблеми.

Публикувано на: 16 Май 2011 17:08
от KiLLeR
мехаННика написа:Марто,не ми се влиза в спорове без да съм виждал колата,но ако беше така то оплакването щеше да бъде различно.Нека да превключва на 3-3500 оборота и да пише дали усеща някакви проблеми.
3500 за дизел не са ли множко? unsure.gif

Публикувано на: 16 Май 2011 17:12
от miLen4o
KiLLeR написа:
мехаННика написа:Марто,не ми се влиза в спорове без да съм виждал колата,но ако беше така то оплакването щеше да бъде различно.Нека да превключва на 3-3500 оборота и да пише дали усеща някакви проблеми.
3500 за дизел не са ли множко? unsure.gif
И на мен ми се струват много.Аз знам ,че 2200 - 2800 е най-добре!

Публикувано на: 16 Май 2011 17:16
от мехаННика
Ами добре,тогава 1000 под червеното на оборотомера.