Страница 1 от 1
Миене на двигателя
Публикувано на: 07 Авг 2006 18:09
от slowtraveler
Не знам как е при вас, но Авенсиса много здраво си цапа двигателя с кал (направо не ми се мисли какво ще е зимата)
Затова да ви питам - проблем ли е да се мие двигателя (3ZZ).
Алтернатора покривате ли го докато си миете двигателя.
Тъй като е открит тип и той се цапа доста (дори и вътре между намотките на статора).
Та дайте някакъв съвет как да го измия и къде да пазя повече.....
Авенсис Т22 1.6 VVT-I.

Публикувано на: 07 Авг 2006 18:48
от ugabuga
az moite koli gi mia bez da pokrivam nishto. za sia niamam problemi
v bg obache mi izmiha jettata bez da pokriat i posle polovin den ne moga zapalia.
Публикувано на: 07 Авг 2006 20:39
от del_sol_fen
ami ako ne gresha, triabva da ima edni plastmasovi kapaci/kori otdolu koito paziat ot tova neshto.
Публикувано на: 07 Авг 2006 20:45
от ugabuga
te sa otdolu, kak da paziat dokato miesh otgore?
Публикувано на: 07 Авг 2006 22:08
от slowtraveler
Del_sol явно имаше в предвид корите около двигателя, които пазят двигателя да не се цапа...
Обаче Авенсиса е доста постен от тази гледна точка - почти няма кори и затова всяко завихряне качва мръсотията в двигателя....
Общо взето е добре да се пазят куплунзите, защото ако не са уплътнили добре може да започнат да корозират и да не дават добър контакт....
Обаче алтернатора все пак има лаково покритие на намотките и не знам пароструйката ако го удари дали няма да даде на късо някъде. ...????
Публикувано на: 08 Авг 2006 08:09
от del_sol_fen
tochno tova imah na predvid,
az si mislia che celicata na bratoto zatova veche na 2-ri dvigatel puka izpuskvatelnite trubi (headers) zashtoto niama nikakvi kori otdolu a MNOGO obicha da minava prez golemi lokvi
