Аурис 2.0 D4D, блокиран скоростен лост/кутия
Публикувано на: 09 Апр 2011 01:20
Здравейте,
Става въпрос за Аурис модел 2007-ма, 2.0 D4D с ръчна 6 степенна кутия. Колата е на година и 9 месеца с почти 24 000км. Тази нощ пътувахме от София към Пазарджик и точно като паркирахме пред къщи не пожела да изклчи от първа скорост. Притятелката ми караше и искаше да види колко място има отпред, като се опита да изключи от 1-ва и не стана. Скоростния лост остана в положение между 1-ва и неутрална, като има някакъв лек луфт, но не стига нито до първа, нито до неутрална. Общо маневрите и бяха 3 - веднъж на първа, после на задна, после пак на първа и край. Без звук, без мъчене или нещо подобно, просто си остана в нищото този лост. Изгасисхме колата. След това запалихме, без никакъв проблем, което ще рече, че съединителя се натиска докрай (иначе нали не пали). Никакви шумове или каквото и да било. Хубавото, е че проблема не стана на магистралата на 5-та или 6-та, че щеше да се панира и ..., абе хубавото, е че стана пред нас. Погледнахме под колата с един прожектор - не изглежда да тече масло, но на сутринта ще си проличи.
Сега да ви кажа само че номера на ТМ Ауто за спешна помощ - 0889 12 12 12, не работи тази вечер (22:44ч). "Вива-нещо си, ще предаде на абоната". Сега вярно, че ние сме си живи и здрави и не сме на средата на нищото, ама все пак колата не може да се мръдне на собствен ход.
Утре ще привикам някой от Тойота Пазарджик, дано да имат на смяна някой, който се занимава със скоростните кутии. Пък ако трябва и от Пловдив някой ще дойде предполагам. Ще се обаждам и до ТМ Ауто София, че колата е купена от там, най-малко да ги информирам, че нощния им телефон нещо не работи. Предполагам, че нещата ще се оправят без излишни драми, но реших да ви споделя за проблема, просто като някакъв вид опит - "Не питай старило, питай патило".
Ще пиша при първа възможност, лека.
Става въпрос за Аурис модел 2007-ма, 2.0 D4D с ръчна 6 степенна кутия. Колата е на година и 9 месеца с почти 24 000км. Тази нощ пътувахме от София към Пазарджик и точно като паркирахме пред къщи не пожела да изклчи от първа скорост. Притятелката ми караше и искаше да види колко място има отпред, като се опита да изключи от 1-ва и не стана. Скоростния лост остана в положение между 1-ва и неутрална, като има някакъв лек луфт, но не стига нито до първа, нито до неутрална. Общо маневрите и бяха 3 - веднъж на първа, после на задна, после пак на първа и край. Без звук, без мъчене или нещо подобно, просто си остана в нищото този лост. Изгасисхме колата. След това запалихме, без никакъв проблем, което ще рече, че съединителя се натиска докрай (иначе нали не пали). Никакви шумове или каквото и да било. Хубавото, е че проблема не стана на магистралата на 5-та или 6-та, че щеше да се панира и ..., абе хубавото, е че стана пред нас. Погледнахме под колата с един прожектор - не изглежда да тече масло, но на сутринта ще си проличи.
Сега да ви кажа само че номера на ТМ Ауто за спешна помощ - 0889 12 12 12, не работи тази вечер (22:44ч). "Вива-нещо си, ще предаде на абоната". Сега вярно, че ние сме си живи и здрави и не сме на средата на нищото, ама все пак колата не може да се мръдне на собствен ход.
Утре ще привикам някой от Тойота Пазарджик, дано да имат на смяна някой, който се занимава със скоростните кутии. Пък ако трябва и от Пловдив някой ще дойде предполагам. Ще се обаждам и до ТМ Ауто София, че колата е купена от там, най-малко да ги информирам, че нощния им телефон нещо не работи. Предполагам, че нещата ще се оправят без излишни драми, но реших да ви споделя за проблема, просто като някакъв вид опит - "Не питай старило, питай патило".
Ще пиша при първа възможност, лека.