Страница 1 от 2
Avensis T22 /1997–2003/ - предимства и недостатъци - обща
Публикувано на: 04 Апр 2011 12:57
от swet
Здравейте,
искам да попитам за + - на Avensis T22 около 99-01 г. моля за лични впечатления.
Благодаря Ви!
Re: Авенсис 1 "+ -"
Публикувано на: 04 Апр 2011 14:16
от Petar
Ами повечето са + за - почти не се сещам зависи от двигателите ако вземаш ВВТаи двигател можеш да имаш проблем с горенето на масло при дизелът след 2000 г. имаха проблем с маховика но като цяло колата предлага много за тези години вози много комфорно и е стабилна и като дезаин лично на мен ми допада много това е от мен
Публикувано на: 06 Апр 2011 19:22
от Bass_Man
Авенсис 1 преди 2000г. си е дефакто Карина с фейслифт и съответно си е доста корава машина . Тия след това са с разни досадни детски болести .
Публикувано на: 08 Апр 2011 10:09
от swet
А как стои въпроса с бензинов двигател на газ?
има ли смисъл да се прави това?
Публикувано на: 08 Апр 2011 10:45
от Petar
Ами всеки сам си прецинява ако мислиш чети гори много му сложи газ желателно да е газовинжекцион .Макар че тези 1.6 и 1.8 двигатели са икономични лично аз съм правил разход от 5.8 на 100 км и за момента не мисля за газификация
Публикувано на: 08 Апр 2011 11:21
от PESHO OT MARS
swet написа:А как стои въпроса с бензинов двигател на газ?
има ли смисъл да се прави това?
ако ще го газифицираш (пък и ако не го направиш) азлично съм фен на по-старата генерация мотори "по-корави" са и прости в обслужването носят и газ с обикновенна уредба.
4A-FE 107-110 коня
7A-FE 110коня
3S-FE 128-133 коня
Давам данните за конските сили ориентировъчно защото има малки разлики в различните години на производство.
Публикувано на: 09 Апр 2011 08:55
от swet
Petar написа:Ами всеки сам си прецинява ако мислиш чети гори много му сложи газ желателно да е газовинжекцион .Макар че тези 1.6 и 1.8 двигатели са икономични лично аз съм правил разход от 5.8 на 100 км и за момента не мисля за газификация
А с кой мотор е твоя Авенсис и този разход 5,8/100 на градско ли е или извънградско. Ако погледнеш в подписа ми е разхода на сегашната ми Тойота (вярно че е по-малка и по-лека от Авенсис) но я карам само градско с разход 5/100 дизел. При 6/100 бензин градско каране на Авенсис веднага ще си взема!
Публикувано на: 09 Апр 2011 10:15
от ceko26
Не е лоша колата стига да не е "побългарявана" много . Обикновенна газова се слага без проблеми.
Публикувано на: 09 Апр 2011 10:48
от slowtraveler
VVT-i са с пластмасови колектори, които могат да създадат проблеми при газ...
Иначе като окачване - комфортно, меко, здраво...
Публикувано на: 09 Апр 2011 11:36
от mafiota
slowtraveler написа:VVT-i са с пластмасови колектори, които могат да създадат проблеми при газ...
Иначе като окачване - комфортно, меко, здраво...
Винаги съм се чудил какъв е проблема на пластмасовите колектори при обикновенна газова??
Има опасност да се разтопят ... , илии и аз немога да разбера какво е точно ??
Публикувано на: 09 Апр 2011 12:46
от slowtraveler
Ами пластмасата старее, особено при повишена температура...
И става крехка. Освен това ВВТ-и имаше някакви пластмасови клапани в колектора дето почваха да дрънчат.
А обикновената газова е податлива на 'гръмове' и паткания, които могат да пукнат колектора, или да поразпаднат тея пластмасови клапи и да стане неприятно...
Публикувано на: 09 Апр 2011 14:10
от mafiota
slowtraveler написа: А обикновената газова е податлива на 'гръмове' и паткания, които могат да пукнат колектора, или да поразпаднат тея пластмасови клапи и да стане неприятно...
Това според мен е всеобщо заблуждение, за съжаление и газаджиите страдат от него.
Виждъл съм пластмасов колектор, и според мен ако има да става нещо по-скоро не би издържала кутията на филтъра отколкото колектора. А освен това може да се монтира и кихалка.
Определено ГИ е по-добре, но не мисля че пластмасовите колектори са пречка за обикновен газова.
PS. При мен за 70 хил. на газ, до сега никога не е имало гърмежи.
Публикувано на: 09 Апр 2011 17:25
от PESHO OT MARS
Едно по-сериозно кихане и ще и разцепи пластмасовите колектори като "гръм череша". А кутията отделно ще пие една студена водица.
Отделно на това VVTi са с по-слабички клапани (някой използваше термина "от рециклирани лъжици") и риска от по-скоро прегаряне е по-висок.
Всичко това е относитело, вече го бяхме коментирали в една тема всичко опира до настройка и качество на монтажа на уредбата. Но все пак ако ще се газифицира VVTi е по-добре с ГИ или вобще не.
Публикувано на: 09 Апр 2011 17:30
от Dizzle
Bass_Man написа:Авенсис 1 преди 2000г. си е дефакто Карина с фейслифт и съответно си е доста корава машина . Тия след това са с разни досадни детски болести .

вземай Карина направо
Публикувано на: 09 Апр 2011 17:57
от mafiota
PESHO OT MARS написа: Едно по-сериозно кихане и ще и разцепи пластмасовите колектори като "гръм череша". .......
Съмняваме ме да се разцепи ако има кихалка

, а и ако има условия за евентуални гърмежи ( не претворил клапан - от прегряване, калпави кабели и свещи и т.н. ) дали няма да гръмне и с ГИ ??
Нали дюзите се навиват в колектора ??
За калпаните и LPG при VVT и аз съм чувал неблагоприятни неща