след ремонт колата пуши

sfgsport
Мнения: 6
Регистриран на: 06 Фев 2006 22:50
Местоположение: Sofia

след ремонт колата пуши

Мнение от sfgsport » 24 Юли 2006 23:02

Здравейте всички които си джиткат Тойотите.
Имам едно питане -
На скоро направих полувинчат ремонт на мотора преди 4000км 3S-GE 103kw заради прегряване. Смених 2 бутала, сигменти, гумички на клапаните, биелни лагери нооо без шлайфане на главата. Да чукна на дърво не меша масло и вода но пуши неимоверно много от маркуча на капака на клапаните. Значи да уточня не съм слижил оригинални сигменти защото струваха 4 стотака а сложихме от мазда 626 за 100. С малко увеличихме най-горния луфт и паснаха перфектно. Сипах Тотал 7000 пълна синтетика може ли да е проблем маслото заради неговата рядкост или са заминали сигметите заради луфт. Сега на ниски обороти колата буботи но в обороти над 2000 си е моторна резачка смених свещи, кабели, и не се промени работата пак буботи.Ако някой може да :help: не ще съм му много благодарен или да каже качествен майстор мерси предварително

El Camino

Мнение от El Camino » 24 Юли 2006 23:07

Сори, ама това излияние ми прилича много на нещо от рода: Абе купих си кола с кръгли колела, ама ги смених със квадратни. Баси, ся нещо ми друса. Какво ще ме посъветвате?

Не се засягай, ама няма как да е от небалансиран кардан.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 24 Юли 2006 23:57

Мда, тия мотори специално са малко особени. Като им се слагат шибани части - и моторите стават шибани. Виж - чувал съм че Москвич стават добре със сегменти Мазда ? :whistle:

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 25 Юли 2006 00:43

mda sigurno ti e pomagal niakoi BG maistor na vazrast nad 50 godini?
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 25 Юли 2006 02:20

С две думи, умишлено си направил сиромашки ремонт, като си се надявал, че "двигателят няма да стане като нов, ама все ще изкара 10 000км." Поел си риск, който не се е оправдал, случва се! sad.gif

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Re: след ремонт колата пуши

Мнение от punkara » 25 Юли 2006 07:05

sfgsport написа:Здравейте всички които си джиткат Тойотите.
Имам едно питане -
На скоро направих полувинчат ремонт на мотора преди 4000км 3S-GE 103kw заради прегряване. Смених 2 бутала, сигменти, гумички на клапаните, биелни лагери нооо без шлайфане на главата. Да чукна на дърво не меша масло и вода но пуши неимоверно много от маркуча на капака на клапаните. Значи да уточня не съм слижил оригинални сигменти защото струваха 4 стотака а сложихме от мазда 626 за 100. С малко увеличихме най-горния луфт и паснаха перфектно. Сипах Тотал 7000 пълна синтетика може ли да е проблем маслото заради неговата рядкост или са заминали сигметите заради луфт. Сега на ниски обороти колата буботи но в обороти над 2000 си е моторна резачка смених свещи, кабели, и не се промени работата пак буботи.Ако някой може да :help: не ще съм му много благодарен или да каже качествен майстор мерси предварително
tova s bubotenento i pushneto mi prilicha na netochno zacepvane na dvigateli i/ili delkoto, ti 100 na 100 li si siguren che vsichko e tochno zacepeno?

Аватар
NIK_4E
Мнения: 72
Регистриран на: 16 Май 2006 17:10
Местоположение: СЛИВЕН

Мнение от NIK_4E » 25 Юли 2006 11:21

а ти премери ли цилиндрите дали не са станали като буренца (горе и доло ОК. а в работната зона доста над допуските )

dinox
Мнения: 19
Регистриран на: 26 Окт 2004 15:18
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: след ремонт колата пуши

Мнение от dinox » 25 Юли 2006 13:31

sfgsport написа:
На скоро направих полувинчат ремонт на мотора
Не е ли ясно написано? Сега бягай на врачка да ти каже в коя "полу(о)вина" е!!!

sfgsport
Мнения: 6
Регистриран на: 06 Фев 2006 22:50
Местоположение: Sofia

Мнение от sfgsport » 25 Юли 2006 18:08

от къде да знам дали е зацепен като хората все пак съм да 700лв за ремонт. И ще му извия врата ако е скапал всичко /на майстора де/. Кажете читав майстор да я погледне. И мерси за хапливите забележки но аз си дадох парите да я оправят а те кво са правили не знам/май нищо/.Та чакам за майстора. мерси .

b_d

Мнение от b_d » 25 Юли 2006 18:15

Премери компресията като начало. После ако е ниска някъде сложи една супена лъжица масло в цилиндъра през дупката за свещта и мери пак. После напиши резултатите.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 25 Юли 2006 18:38

kato slagash maslo slagai po leko, kato za hidravlikata na kormiloto naprimer.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
alex_varna
Мнения: 295
Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път

Мнение от alex_varna » 26 Юли 2006 20:57

sfgsport написа:от къде да знам дали е зацепен като хората все пак съм да 700лв за ремонт. И ще му извия врата ако е скапал всичко /на майстора де/..............
Абе то и 1700 лв. да си дал за ремонт все тая..ако е некадърен майстора....
Мой познат , който има СУЗУКИ ВИТАРА ходи при един много 'добър' майстор дето много разбира от СУЗУКИ ..... джипа седя почти 2 месеца при тоя идиот..и накрая с 300 зора го сглоби и като отидохме да го вземаме нямаще и 500м след излизането от сервиза и се строши 1 зъбно колело дето седи най - отпред пред коляновия вал (извинявам се за некадърното обяснение ама толкоз разбирам от чаркове biggrin.gif ) . Причината беше , че 'майстора' беше затегнал повечко този болт , който държи това зъбно колело и джипа беше върнат в бокса за още месец....

Тъй , че ако на колата ви и НЯМА НИЩО може да ви насоча към тоя майстор да ви я оправи biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif tongue.gif

Май тоя твоя майстор е бил като тоя..
Айде дано намериш свестен майстор скоро

sfgsport
Мнения: 6
Регистриран на: 06 Фев 2006 22:50
Местоположение: Sofia

Мнение от sfgsport » 26 Юли 2006 22:05

Така значи картината е следната.
Бях в ДиН сервиза в Овча купел исках да измерят всичко-Диагностика на двг-то но нямаха букса за моя модел.И изгорях.Но ги накарах да ми измерят компресията и познайте какво последва> 1ви - 11.5> 2-11.5 >3-11.0 > 4-6.0 лошо .Сипахме масло и компресията скочи на 8.0 момчето каза че ако имам щанс може и запекъл клапан или да задържа малко.
Та така кажете къде мога да мезакачът на компютър и да имат букса:)
sleep.gif

b_d

Мнение от b_d » 26 Юли 2006 22:08

sfgsport написа:Така значи картината е следната.
Бях в ДиН сервиза в Овча купел исках да измерят всичко-Диагностика на двг-то но нямаха букса за моя модел.И изгорях.Но ги накарах да ми измерят компресията и познайте какво последва> 1ви - 11.5> 2-11.5 >3-11.0 > 4-6.0 лошо .Сипахме масло и компресията скочи на 8.0 момчето каза че ако имам щанс може и запекъл клапан или да задържа малко.
Та така кажете къде мога да мезакачът на компютър и да имат букса:)
sleep.gif
Направи снимка на чек конектора и ще получиш жокер. Иначе мотора отива към отваряне.

sfgsport
Мнения: 6
Регистриран на: 06 Фев 2006 22:50
Местоположение: Sofia

Мнение от sfgsport » 05 Авг 2006 22:55

това е снимката на буксата ако мойе да ми помогнете ще съм ви много благодарен
Прикачени файлове
diagnostica.gif
diagnostica.gif (3.06 KiB) Преглеждано 3783 пъти

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта