след ремонт колата пуши
след ремонт колата пуши
Здравейте всички които си джиткат Тойотите.
Имам едно питане -
На скоро направих полувинчат ремонт на мотора преди 4000км 3S-GE 103kw заради прегряване. Смених 2 бутала, сигменти, гумички на клапаните, биелни лагери нооо без шлайфане на главата. Да чукна на дърво не меша масло и вода но пуши неимоверно много от маркуча на капака на клапаните. Значи да уточня не съм слижил оригинални сигменти защото струваха 4 стотака а сложихме от мазда 626 за 100. С малко увеличихме най-горния луфт и паснаха перфектно. Сипах Тотал 7000 пълна синтетика може ли да е проблем маслото заради неговата рядкост или са заминали сигметите заради луфт. Сега на ниски обороти колата буботи но в обороти над 2000 си е моторна резачка смених свещи, кабели, и не се промени работата пак буботи.Ако някой може да не ще съм му много благодарен или да каже качествен майстор мерси предварително
Имам едно питане -
На скоро направих полувинчат ремонт на мотора преди 4000км 3S-GE 103kw заради прегряване. Смених 2 бутала, сигменти, гумички на клапаните, биелни лагери нооо без шлайфане на главата. Да чукна на дърво не меша масло и вода но пуши неимоверно много от маркуча на капака на клапаните. Значи да уточня не съм слижил оригинални сигменти защото струваха 4 стотака а сложихме от мазда 626 за 100. С малко увеличихме най-горния луфт и паснаха перфектно. Сипах Тотал 7000 пълна синтетика може ли да е проблем маслото заради неговата рядкост или са заминали сигметите заради луфт. Сега на ниски обороти колата буботи но в обороти над 2000 си е моторна резачка смених свещи, кабели, и не се промени работата пак буботи.Ако някой може да не ще съм му много благодарен или да каже качествен майстор мерси предварително
Re: след ремонт колата пуши
tova s bubotenento i pushneto mi prilicha na netochno zacepvane na dvigateli i/ili delkoto, ti 100 na 100 li si siguren che vsichko e tochno zacepeno?sfgsport написа:Здравейте всички които си джиткат Тойотите.
Имам едно питане -
На скоро направих полувинчат ремонт на мотора преди 4000км 3S-GE 103kw заради прегряване. Смених 2 бутала, сигменти, гумички на клапаните, биелни лагери нооо без шлайфане на главата. Да чукна на дърво не меша масло и вода но пуши неимоверно много от маркуча на капака на клапаните. Значи да уточня не съм слижил оригинални сигменти защото струваха 4 стотака а сложихме от мазда 626 за 100. С малко увеличихме най-горния луфт и паснаха перфектно. Сипах Тотал 7000 пълна синтетика може ли да е проблем маслото заради неговата рядкост или са заминали сигметите заради луфт. Сега на ниски обороти колата буботи но в обороти над 2000 си е моторна резачка смених свещи, кабели, и не се промени работата пак буботи.Ако някой може да не ще съм му много благодарен или да каже качествен майстор мерси предварително
Re: след ремонт колата пуши
Не е ли ясно написано? Сега бягай на врачка да ти каже в коя "полу(о)вина" е!!!sfgsport написа:
На скоро направих полувинчат ремонт на мотора
от къде да знам дали е зацепен като хората все пак съм да 700лв за ремонт. И ще му извия врата ако е скапал всичко /на майстора де/. Кажете читав майстор да я погледне. И мерси за хапливите забележки но аз си дадох парите да я оправят а те кво са правили не знам/май нищо/.Та чакам за майстора. мерси .
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
Абе то и 1700 лв. да си дал за ремонт все тая..ако е некадърен майстора....sfgsport написа:от къде да знам дали е зацепен като хората все пак съм да 700лв за ремонт. И ще му извия врата ако е скапал всичко /на майстора де/..............
Мой познат , който има СУЗУКИ ВИТАРА ходи при един много 'добър' майстор дето много разбира от СУЗУКИ ..... джипа седя почти 2 месеца при тоя идиот..и накрая с 300 зора го сглоби и като отидохме да го вземаме нямаще и 500м след излизането от сервиза и се строши 1 зъбно колело дето седи най - отпред пред коляновия вал (извинявам се за некадърното обяснение ама толкоз разбирам от чаркове biggrin.gif ) . Причината беше , че 'майстора' беше затегнал повечко този болт , който държи това зъбно колело и джипа беше върнат в бокса за още месец....
Тъй , че ако на колата ви и НЯМА НИЩО може да ви насоча към тоя майстор да ви я оправи biggrin.gif biggrin.gif
Май тоя твоя майстор е бил като тоя..
Айде дано намериш свестен майстор скоро
Така значи картината е следната.
Бях в ДиН сервиза в Овча купел исках да измерят всичко-Диагностика на двг-то но нямаха букса за моя модел.И изгорях.Но ги накарах да ми измерят компресията и познайте какво последва> 1ви - 11.5> 2-11.5 >3-11.0 > 4-6.0 лошо .Сипахме масло и компресията скочи на 8.0 момчето каза че ако имам щанс може и запекъл клапан или да задържа малко.
Та така кажете къде мога да мезакачът на компютър и да имат букса:)
Бях в ДиН сервиза в Овча купел исках да измерят всичко-Диагностика на двг-то но нямаха букса за моя модел.И изгорях.Но ги накарах да ми измерят компресията и познайте какво последва> 1ви - 11.5> 2-11.5 >3-11.0 > 4-6.0 лошо .Сипахме масло и компресията скочи на 8.0 момчето каза че ако имам щанс може и запекъл клапан или да задържа малко.
Та така кажете къде мога да мезакачът на компютър и да имат букса:)
Направи снимка на чек конектора и ще получиш жокер. Иначе мотора отива към отваряне.sfgsport написа:Така значи картината е следната.
Бях в ДиН сервиза в Овча купел исках да измерят всичко-Диагностика на двг-то но нямаха букса за моя модел.И изгорях.Но ги накарах да ми измерят компресията и познайте какво последва> 1ви - 11.5> 2-11.5 >3-11.0 > 4-6.0 лошо .Сипахме масло и компресията скочи на 8.0 момчето каза че ако имам щанс може и запекъл клапан или да задържа малко.
Та така кажете къде мога да мезакачът на компютър и да имат букса:)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта