Страница 1 от 2
Лагер на предна лява главина на Карина Е
Публикувано на: 24 Мар 2011 22:38
от max-2
Имам луфт в лагера, странното е, че не вие и не е шумял никога. Миналото лято го усетих този луфт, но беше по-малко. Проверих гайката на главината-не е хлабава.
На някой случвало ли се е да сменя лагер, който е получил луфт без да вие?
Публикувано на: 25 Мар 2011 08:23
от Климент
Аз имах същия проблем. Луфтове и на двете главини.И си викам ще карам докато започнат да вият лагерите че тогава да ги сменям....обаче един ден направо започнаха да стържат.Викам си сега е момента и....автогол главините заминали и новите лагери лопат и....хайде и нови главини и разхода двойно.Затова по добре ги сменяй сега докато е време че главината по скъпа от лагера

Публикувано на: 26 Мар 2011 14:23
от max-2
Благодаря колега, мисля да сменя само единия лагер засега, тъй като другия изглежда читав все още.
Публикувано на: 27 Мар 2011 00:25
от CuMo
Климент, как се усеща луфта?
Искам и аз да проверя моята карина за такъв луфт.
Публикувано на: 27 Мар 2011 09:24
от Климент
[quote="CuMo"]Климент, как се усеща луфта?
Искам и аз да проверя моята карина за такъв луфт.[/quot
Ами като хванеш гумата от горе и разклатиш колелото напред назад (към теб) и се усеща дали има луфт.
Публикувано на: 27 Мар 2011 13:08
от CuMo
Тенкю пипъл!

Публикувано на: 27 Мар 2011 21:45
от max-2
Ако не е вдигната колата иска доста силно клатене, за да усетиш луфта.
Публикувано на: 30 Мар 2011 11:05
от Petar
Ако нея вдигнеш трудно ще усетиш луфта
Публикувано на: 05 Апр 2011 23:08
от max-2
Колеги, ще сменям лагера тези дни и имам няколко въпроса:
1. Относно семерингите: с какво да намажа вътрешната им част - с грес от лагера, или да сложа някаква друга смазка(молибденова за карета например, тъй като преди години съм слагал графитна грес на семеринг на двигател, за да спре да свири след като беше монтиран намазан с масло)?
2. Да добавям ли още грес в лагера, или си има достатъчно (не знам дали семерингите стоят плътно до лагера или по-далече)?
3. Да сложа ли малко силикон при набиването на семерингите, защото са с метална външна част?
Публикувано на: 05 Апр 2011 23:15
от Uncle Dido
Лагера не е ли капсулован?
Публикувано на: 05 Апр 2011 23:53
от max-2
Не е, има два отделни семеринга, а лагера е отворен.
Публикувано на: 06 Апр 2011 11:03
от max-2
Абе изненада ме Карината с този лагер, предполагах, че ще започна смени по предницата след 400к, а не на 260к laugh.gif
Никой ли не може да даде съвет?
Остава като сменя лагера аз да кажа кое и как съм направил по лична експертна преценка

Публикувано на: 06 Апр 2011 12:19
от miLen4o
E ,че то реалните може да са повече biggrin.gif
Сменял съм преден ляв.Но не помня как точно.Помагах на баща ми докато го сменяше
Иначе преден ляв СКФ 140 лв.И ако имаш АБС гледай как сглобяваш после ,че иначе може да си свети постоянно на таблото АБС-а!
Публикувано на: 06 Апр 2011 12:34
от Климент
При мен доколкото си спомням имаше две пластмасови семеринки който набих с преса, но напълних лагера с високооборотна грес преди това.Силикон не съм слагал.
Публикувано на: 06 Апр 2011 22:18
от max-2
Климент, значи при теб са били без метална част семерингите, така ли?