Страница 1 от 1

Съвет при избор на кола !!!

Публикувано на: 23 Мар 2011 10:47
от zaxcool
Здравйте отскоро съм във форума и реших да Ви помоля за съвет при избора на кола. Колебая се между Ауди А4 1.9ТДИ 131к.с. и Авенсис 2.0Д4Д и двете са 2003/2004. За Аудито знам , че потдръжката е доста солидна като цена, въпроса ми е как е потдръжката на Авенсиса? И следващия въпрос ми е какъв е диапазона на цените на Авенсис 2.0, до 150К км, 2004 и дали са по евтини в Германия (струва ли си да бия път чак до там) ? Благодаря Ви предварително !!!

Re: Съвет при избор на кола !!!

Публикувано на: 23 Мар 2011 12:45
от Raya
zaxcool написа: И следващия въпрос ми е какъв е диапазона на цените на Авенсис 2.0, до 150К км, 2004 и дали са по евтини в Германия (струва ли си да бия път чак до там) ? Благодаря Ви предварително !!!
Гледай тук (имат подробно търсене по километри и други) и сравнявай
http://www.mobile.bg/index_koli.html
http://www.mobile.de/home/index.html?lang=ru

Публикувано на: 23 Мар 2011 17:06
от mitkoa
За тези години, за тези изминати км.Аз бих избрал по читавия екземпляр.Не мисля, че ще има голяма разлика в поддръжката.Везните ще се накланят в едната или другата посока според състоянието на автомобила.Е сега чувал съм разни щуротии за окачването на Ауди......дето на Тойотата няма да е тия цени....ама ......
При еднакво състояние, при еднаква цена, при еднакви километражи....сигурно ще избера Аудито.А да тръгнеш за Германия без никакъв опит за да купуваш кола за до 10к....си трябва доста късмет според мен за да си доволен накрая от това си решение.

Публикувано на: 23 Мар 2011 17:39
от Bass_Man
Аудито ако е помпа дюза има много скъп ангренажен комплект и изисква специално по-скъпо масло . Отделно е много по-чувствително от към нафта и е с по-келяво окачване . Също така Авенсиса е по-голям . Ако не е помпа дюза обслужването на двигателя с хубави части е равностойно на Авенсиса . За тия години и км ако не е сменяван маховика има вероятност да го смениш и при двете коли .

Публикувано на: 23 Мар 2011 17:42
от mitkoa
Бас,
Хич не съм запознат, но всички коли на ВАГ са помпа-дюза.Така знам аз.Отделно знам, че помпа-дюзата е по-непрентенциозна по отношение гориво, също и по-евтина от гледна точка ремонти.

Публикувано на: 23 Мар 2011 17:47
от Bass_Man
mitkoa написа:Бас,
Хич не съм запознат, но всички коли на ВАГ са помпа-дюза.Така знам аз.Отделно знам, че помпа-дюзата е по-непрентенциозна по отношение гориво, също и по-евтина от гледна точка ремонти.
Общо взето нищо не знаеш ! Дъвкали сме ги тези неща 1000 пъти вече .
Първо всичките им коли не са ПД ! Второ няма как нещо , което работи на 50%-100% по-високо налягане и е с механична помпа във всяка дюза да е по-непретенциозно и да е по-евтино от гледна точка на ремонти или от каквато и да е друга гледна точка. Трето ако имаше дори 1% истина в твоите думи VAG нямаше да минат на обща-рейка и да спрат ПД, а всички останали щяха да минат на ПД .

Нещо нещата в този форум стават малко , като с чукчето дето го питали дали може да чете , а той им отвърнал , че чукчето е писател , а не читател wacko.gif . Иначе казано всеки си пише нещо без въобще да си прави труда да чете .

Публикувано на: 23 Мар 2011 20:34
от Uncle Dido
Ежедневно имам сблъсъци с Ауди....Заради надлъжно разположения мотор - смяната на ангренаж става доста сложна, трудоемка и скъпа, защото се сваля броня, радиатори и тогава има достъп до ремъка.

Окачването е пословично....но сега вече и китайците предлагат цялото за около 300 - 400 лв. Както знаем, не са прости и щом са го пуснали в производство, значи е доволен консуматив.

Двигателят - както всеки такъв на ФАГ - при българската нафта е веселба.

Авенсиса също не е застрахован от проблеми, но като поддръжка - определено излиза по-евтино, предвид по-безпроблемната сглобка.

А и наистина - аудито по-ми отива в класа на Корола...

Публикувано на: 23 Мар 2011 22:11
от Scott
Fido Dido написа:Ежедневно имам сблъсъци с Ауди....Заради надлъжно разположения мотор - смяната на ангренаж става доста сложна, трудоемка и скъпа, защото се сваля броня, радиатори и тогава има достъп до ремъка....
Дидо, миналата събота правих тази операция (като имаш предвид че на моя модел има 4 гайки отвътре на калниците, дето са много терсене) и ми отне един следобяд. Тук в сервиз вземат 3 часа труд, не ми се вижда много.
П.П. Относно PD и CR, Басмана пак слуша емоциите вместо разума си - PD е много по-непретенциозен от CR към горивата, поради простия факт че горивото се нагнетява непосредстено преди впръскването в самото тяло на дюзата. Няма рейка в която да се поддържа определено количество гориво под налягне при условия благоприятни за коагулация около примесите. Затова и PD Може да работи с много по-висок процент биодизел. Най-честите оплаквания за запушени дюзи са от CR двигателите. Относно цените - една CR помпа струва колкото 4 PD дюзи.

Публикувано на: 23 Мар 2011 23:07
от Bass_Man
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

ПС не знам аз какво слушам ама вас главата не ви слуша със сигурност wink.gif !

ПС2 също така не знам някога някой в БГ да е имал проблем с прекаленото съдържание на биодизел . Не е лошо по-често да идвате за няколко месеца в БГ за да не губите реална връзка с майката земя biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .

Публикувано на: 24 Мар 2011 00:44
от Scott
Bass_Man написа:... не знам някога някой в БГ да е имал проблем с прекаленото съдържание на биодизел.
Даа, явно лафа за чукчата важи и за теб самия ... хайде прочети пак внимателно какво съм казал и сетне направи извод дали 'биодизела' или 'примесите' е в основата на изказването ми за PD и CR. А предполагам 'примеси' са тея неща дето правят нафтата в 'майката земя' неподходяща за 'претенциозни' дюзи. tongue.gif