Страница 1 от 2

ЗА ГЛАВАТА НА 4A-GE

Публикувано на: 19 Юли 2006 10:52
от NIK_4E
РЕШИЛ СЪМ ДА СИ ВДИГНА СТЕПЕНТА НА СГЪСТЯВАНЕ ДО 10.5 : 1 МИСЛЯ ДА СВАЛЯ ПО МОИТЕ СМЕТКИ ОКОЛО 1мм ОТ ГЛАВАТА НЯКОЙ ПРАВИЛ ЛИ Е НЕЩО В ТАЯ НАСОКА ТА ДА ДАДЕ АКЪЛ.

Публикувано на: 19 Юли 2006 10:57
от b_d
Интересно ми е как е изчислен този 1мм?

Какви са ти буталата - изпъкнали или вдлъбнати?

Публикувано на: 19 Юли 2006 12:30
от NIK_4E
Cr=V/Vc ; V=Vh+Vc; Cr=Vh/Vc+1 КАТО ЗНАЕШ Сr СПОКОЙНО МОЖЕШ ДА НАМЕРИШ Vc КОЛКО ТРЯБВА ДА Е ЗА ДА ПОСТИГНЕШ ТАЗИ Cr КОЯТО ИСКАШ ПОСЛЕ ИЗВАЖДАШ OT Vc - ОРИГИНАЛНО Vc - KOETO ТИ ТРЯБВА ЗА 10.5:1 И ПОЛУЧАВАШ С КОЛКО ТРЯБВА ДА НАМАЛИШ Vc :thumbsup:

Публикувано на: 19 Юли 2006 13:01
от b_d
А колко е оригиналното CR?

Публикувано на: 19 Юли 2006 13:21
от NIK_4E
9.4:1

Публикувано на: 19 Юли 2006 16:28
от jamie
ghost raidera е правил.
По-добре вземи направи две други неща - подобри си двата колектора.

Публикувано на: 19 Юли 2006 16:43
от NIK_4E
ИДЕЯТА МИ ДОПАДА НО Е СВЪРЗАНА С ДОСТА $ А В МОМЕНТА ВСИЧКО ОТИВА ПО ОКАЧВАНЕТО

Публикувано на: 19 Юли 2006 17:04
от b_d
NIK_4E написа:9.4:1
Дали?

прочети тази тема започната от Ел Камино. Има снимки на бутала:

http://www.aeu86.org/forum/viewtopic.php?t=3184

Публикувано на: 19 Юли 2006 17:53
от NIK_4E
МЕРСИ ЗА НАСОКАТА АЗ ОЩЕ НЕ СЪМ ГО ОТВОРИЛ ТАКА ЧЕ ... dry.gif АБЕ ДАДЕ МИ ТЕМА ЗА РАЗМИСЪЛ И НОВИ СМЕТКИ

Публикувано на: 19 Юли 2006 18:00
от El Camino
Oриентировъчно - синия или червения двигател е? С колко ребра е блока и MAP ли е? Koя година е?
Син, 3, МАП = трябва да се замислиш наистина сериозно какво правиш.

Публикувано на: 19 Юли 2006 19:35
от punkara
NIK_4E написа:МЕРСИ ЗА НАСОКАТА АЗ ОЩЕ НЕ СЪМ ГО ОТВОРИЛ ТАКА ЧЕ ... dry.gif АБЕ ДАДЕ МИ ТЕМА ЗА РАЗМИСЪЛ И НОВИ СМЕТКИ
NEDEI da si shlaifash glavata 1mm, ste preebash gorivnite kameri!
slozi si butla ot red top i si gotov! wink.gif

Публикувано на: 19 Юли 2006 22:00
от agent dust
тва не става ли по-лесно с TRD гарнитура?
Cr на 4AGE не е 9.4 при всички модели - Ел Камино трябва да получи медал за това откритие, голямо разследване проведе laugh.gif

А когато свалиш от главата се прецакват там едни неща с разпрашаването на горивната смес - bad_dog да го обясни така, както го обясни и на мен smile.gif с две думи - НЕ БАРАЙ ГЛАВАТА

Публикувано на: 20 Юли 2006 00:03
от b_d
maggkrabar написа:А когато свалиш от главата се прецакват там едни неща с разпрашаването на горивната смес - bad_dog да го обясни така, както го обясни и на мен smile.gif с две думи - НЕ БАРАЙ ГЛАВАТА
squish area се казва

Публикувано на: 20 Юли 2006 00:14
от El Camino
Ma taq squish area se preebawa dori sys garniturka. Demek butalca si trebat - golqmata investiciq. A butala s PO wisoka kompesiq ot 10 na bluetop? 10.3 ama te sa redtopskite i ne sa wariant.

I wse pak zawisi kakwo se tyrsi - profesionalen tuning s tendenciq za razwitie pytq e skypiq. Ama niska garnitura ostawa w sluchaq smislen wariant, wypreki nedostatycite spored men, ako se izhojda ot nisyk bjudjet. (posle ne se seshtam kakwo shte mu e ewtinoto s 98, ma twa e edna druga tema)

Публикувано на: 20 Юли 2006 09:11
от NIK_4E
аз в момента си карам с SHELL V-POWER RACING и си ми е добре разликата е 20ст. или 20лв. на месец за това чесно казано предпочитам да сикарам с хубав бензин. а мотора ми е със син капак с мап и по рама излиза че е края на 84г. а що се отнася до буталата ако ще ги сменям ще търся такива за 8-8.5:1 biggrin.gif , а някой може ли да ме светне до колко PS може да устиска заводската коляно-мотовилкова група? за да знам на каде да се насоча tongue.gif