Страница 1 от 2
Проблем с Ярис 1,4 Д4Д ?
Публикувано на: 12 Мар 2011 22:41
от style
Техническите обслужвания, както знаете са на интервали по 15 000 км.
След като на 60 000 направих обслужване в Тойота и минаха три години гаранция реших да не обслужвам повече при тях.
На 74 000 км смених всичко от техническо обслужване тип А, като допълнително смених и горивния филтър, за всеки случай. Сипах масло 5Х40 на Елф. Всичко това стана с консумативи, които си бях купил и в сервиз не на Тойота.
В момента колата е на 85 000 км, като бях решил да направя следща смяна на 87 000 и след това на 100 000.
Да, обаче днес светна гаечния ключ, който според книгата означава смяна на малсото и масления филтър. В продължение на 1-2 месеца при палене на колата гаечния ключ се появяваше са 2-3 секунди и загасваше.
Въпросът ми е дали трябва да сменя маслото сега, все пак са минали едва 10500 км от последната смяна, а по график се сменя на 15 000 ?
Какво ще ме посъветвате ?
Публикувано на: 12 Мар 2011 22:46
от Akima
Като сменя маслото оригинален маслен филтър ли сложи?
Публикувано на: 12 Мар 2011 22:51
от zi_zi_top
Има процедура по зануляване на брояча за ТО.
В другия сервиз не я знаят и не са занулили брояча, когато са ти сменявали маслото.
Публикувано на: 12 Мар 2011 23:00
от style
Akima - нямам идея, предполагам да.
zi_zi_top - процедурата е като дадеш на контакт, от левия бутон да дадеш на trip A, после да върнеш ключа и задържайки левия бутон пак да дадеш на контакт, нали ?
Предполагам, че е това, защото в Тойота по този начин са ми чистили грешки ?
Публикувано на: 12 Мар 2011 23:00
от Akima
Да,вярно,че не пише коя година е Яриса.
Иначе това е процедурата:
To reset - with the odometer in "Trip A" mode turn the ignition off - hold down the trip odometer reset button and turn the key to the "on" position (not start) - keep the reset button depressed for at least 5 seconds - you'll see several little dashes counting down and disapearing then all zeros display indicating it is reset. You're done.

Публикувано на: 12 Мар 2011 23:40
от style
2006-та е.
Значи да го рестартирам и да си карам спокойно, докато дойде момента за смяна ?
Публикувано на: 12 Мар 2011 23:46
от Akima
ДА,
като смениш масло ще нулираш пак,за да отброява вярно.

Публикувано на: 13 Мар 2011 17:38
от style
Днес направих нулирането и проблема се оправи - вече не свети нищо.
Благодаря за бързото съдействие, колеги

Публикувано на: 13 Мар 2011 19:45
от nowyaris
ЗА тези километри имаше ли някакви проблеми по колата?Питам за предварителна информация.
Публикувано на: 14 Мар 2011 08:53
от style
Имаше един период, в който като изключиш от скорост и оборотите си стоят още 1 секунда и след това падат и не поемаше плавно следващата скорост, но смениха компютъра на двигателя по гаранцията и нещата се оправиха...
Няколко пъти е светвал check engine, но всеки път в Тойота казваха, че е някаква грешка и я чистиха...
От време на време има едно малко пукане във волана, което в Тойота естествено казаха, че нищо и няма на колата докато беше в гаранция, а след това се оказа, че е рейката...
Публикувано на: 14 Мар 2011 17:46
от nowyaris
Публикувано на: 14 Мар 2011 20:01
от style
Първото е по гаранция, чека не е светвал от 40 000 км.
Светеше в началото и го чистиха, така че тези две не ги броя за сериозни.
Единствено това пукане, за което споменах, но то е от рейката.
Публикувано на: 14 Мар 2011 21:56
от alexandargv
Е какво като е от рейката, според мен не е нормално да го има и въпросното пукане. Това е TOYOTA все пак!?!?!
Публикувано на: 14 Мар 2011 22:09
от style
Пукането се появи само...
3 пъти ходих в Тойота и им показвах как пука и така и нищо не откриха, което е нормално, разбира се - все пак е в гаранция.
Сега ако отида, естествено ще искат да сменят рейката...
Случайно се запознах с едно момче, който е имал същия проблем с пукането, но все пак се е преборил и са му я сменили по гаранция.
Публикувано на: 14 Мар 2011 22:18
от alexandargv
И на мен леко ми препуква волана в свободния ход, когато не работи хидравликата при изгасен двигател. Същото ли е? Ама айде моята е на 10 год. почти, сигурно е нормално.