Страница 1 от 2

Проблем с отключването при студено време.

Публикувано на: 09 Мар 2011 13:07
от pesheto
Здравейте,
Карам Тойота Авенсис 2009г. 2200 дизел D4D. стария фейслифт. При студено време например като карам на витоша цля ден или тука в града за 15 - 20 мин. носене на ключа в джоба на якето ми след това не иска да отключи. Интересуваме дали това е слабо място на ключа или има някакъв друг проблем. Пробвах и с чисто нов ключ, който ми седи в лизингодателя и ситуацията е същата.
Благодаря ви.

Проверете батерията на ключа

Публикувано на: 09 Мар 2011 13:43
от raikovm
Проверете батерията на ключа.
Королата ми, закупена 2009г имаше същото поведение. Смених батерията на ключа и е ОК.

Re: Проверете батерията на ключа

Публикувано на: 09 Мар 2011 14:49
от pesheto
raikovm написа:Проверете батерията на ключа.
Королата ми, закупена 2009г имаше същото поведение. Смених батерията на ключа и е ОК.
Взеха чисто новия клчю и пак не става, който не е ползван никога. И на мен ми мина такава идея през главата за батерията ;)

Re: Проверете батерията на ключа

Публикувано на: 09 Мар 2011 15:27
от Scott
pesheto написа:Взеха чисто новия клчю и пак не става, който не е ползван никога. И на мен ми мина такава идея през главата за батерията ;)
Нищо чудно и батерията на 'новия' ключ да е паднала - нали са на едни и същи години.

Re: Проверете батерията на ключа

Публикувано на: 09 Мар 2011 16:43
от Dizzle
Scott написа:
pesheto написа:Взеха чисто новия клчю и пак не става, който не е ползван никога. И на мен ми мина такава идея през главата за батерията ;)
Нищо чудно и батерията на 'новия' ключ да е паднала - нали са на едни и същи години.
моята е вече на 4 години почти (откак е произведена колата) и си лови спокойно от 50м

Re: Проверете батерията на ключа

Публикувано на: 09 Мар 2011 19:23
от kiril_kirilow
Извинявам се за Offtopica:
Dizzle написа:
Scott написа:
pesheto написа:Взеха чисто новия клчю и пак не става, който не е ползван никога. И на мен ми мина такава идея през главата за батерията ;)
Нищо чудно и батерията на 'новия' ключ да е паднала - нали са на едни и същи години.
моята е вече на 4 години почти (откак е произведена колата) и си лови спокойно от 50м
Това не е критерий.
Имам двама колеги със абсолютно идентични аларми,монтирани от един и същ майстор в рамките на 2 дни.
Единият сменя батерий на 6 месеца,другият на две години.Колите се ползват почти еднакво.
Никой няма обяснение,накрая просто се примириха .......

П.П
Студа действа много гадно на батерийте - пример автомобилните акумулатори.
Пробвай да носиш ключа във вътрешен джоб.

Публикувано на: 09 Мар 2011 21:12
от nowyaris
Не е от батерията . Тази зима и Ярето така - Заключва без проблем , но трудно Отключва . Мисля си да не се е преебало самото копченце , ама нали колкото пъти заключвам , толкова пъти отключвам . Или на Ярето нещо му става и не иска да ме пуска вътре да го карам . laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Re: Проблем с отключването при студено време.

Публикувано на: 09 Мар 2011 21:16
от slowtraveler
Абе за какви повреди на ключето разправяме...
pesheto написа:.....Пробвах и с чисто нов ключ, който ми седи в лизингодателя и ситуацията е същата..

Публикувано на: 09 Мар 2011 21:26
от KiLLeR
nowyaris написа:Не е от батерията . Тази зима и Ярето така - Заключва без проблем , но трудно Отключва . Мисля си да не се е преебало самото копченце , ама нали колкото пъти заключвам , толкова пъти отключвам . Или на Ярето нещо му става и не иска да ме пуска вътре да го карам . laugh.gif laugh.gif laugh.gif
настъпваш я много и от шубе не те пуска laugh.gif


Иначе и при мен го направи тоя проблем като бяха по-големите студове - на едното дистанционно не отключва, но с другото отключи, което беше на стайна температура...и двете бяха с някви Сони батерии смених ги и нещата заспаха :thumbsup: Сега ме е страх да цъкам вкъщи копчетата, че хваща от 3 тия етаж laugh.gif

Публикувано на: 10 Мар 2011 01:05
от jim_beam
и аз мисля,че най-вероятно е от батерията,но е възможно да е локален проблем при ел. връзки в шофьорската врата.на рав4 до 2006 има такъв генерален проблем при ниски темп.,така че прегледай в тoйота за някое инфо за модела.ето ти един пример:

http://www.rav4faq.kerkerinck.de/xa3/ts ... 006-07.pdf

Публикувано на: 10 Мар 2011 09:10
от baba_metca
Студа скапва батериите много бързо. Телефони, дистанционни, всичко умира ако не е във вътрешен джоб на якето, докато караш ски. Особенно ако са стари, но и нови да са пак става същата работа. Може и при Тойота да има някакъв проблем, но със сигурност студа скапва батериите. Моя и още един авенсис от около 2005-та по същия начин не искат да отключват, аз си смених батрията вчера, защото онази ситрин и диодчето не искаше да свети и то само от 10мин каране в града. Не знам защо обаче проблема е при отключването, а не и при заключването. Може би обяснението е в това, че има някаква основна разлика в сигналите при отключване и заключване. То ясно че има, но каква незнам. Тук трябва някой, който се занимава с аларми да обясни.

Публикувано на: 10 Мар 2011 09:34
от NIXON
Аз имах подобен случай със служебната - заключих с дистанционното, но на другия ден не искаше да отключи. Оказа се от паднал акумулатор.

Публикувано на: 10 Мар 2011 10:19
от pesheto
Благодаря Ви за инфото. Тази зима мина но за следващата ще сменя батерията и ще видя какво ще се получи. Относно това ключа го държа само във вътрешните джобове никога във външните, че там е малко кофти да седи каквото и да било. И проблема е същия само при отключването заключването си дейтсва без проблеми happy.gif

Благодаря!!! :thumbsup:

Публикувано на: 10 Мар 2011 19:31
от didak
baba_metca написа:Студа скапва батериите много бързо.
Всъщност високата температура е това, което скапва батериите.
Студът само им намаля капацитета.
Така че внимавайте най-вече с прегряването на всякакви устройства с батерии -
температури над 40-45 градуса прецаква повечето видове батерии безвъзвратно.

Публикувано на: 11 Мар 2011 07:38
от nowyaris
didak написа:
baba_metca написа:Студа скапва батериите много бързо.
Всъщност високата температура е това, което скапва батериите.
Студът само им намаля капацитета.
Така че внимавайте най-вече с прегряването на всякакви устройства с батерии -
температури над 40-45 градуса прецаква повечето видове батерии безвъзвратно.
Аз тази зима повече от 36,7 градуса не съм вдигал biggrin.gif Наистина колегата е прав-има нещо в сигнала за отключване,не е само от батериите/не че моята не е на повече от три години/.