Страница 1 от 1
Info za Duev?
Публикувано на: 17 Юли 2006 21:43
от LordDigital
Nakratko - edni kopelenca ot edin forum mi nabutaha motor sys ugovorka che e perfekten a sled kato go slozihme na Rapida Pushi sinio pri qko forsirane na visoki oboroti...
Vyprosa mi e nekoi hodil li e na tiq stendove na Duev za reglaz ,kazvat che imali mikrofoni i mozeli da hvanat naprao problema na dvigatelq - az do sega takiva ne sym vizdal zaradi tva se chuda i maq kakvi tez izvynzemni tehnologii.
Edvaaaam uspqhe da go zacepim toz motor da zapali ,taka che trebe nekoi da mi naglasi predvarenieto poneze e dosta pilen i avansa se chuva - izobsto tez Duev kak sa za reglaz ,trebe li da se vzima chast predvaritelno? i kakvi pari struva manupulaciata??
Публикувано на: 17 Юли 2006 21:48
от PAKETA_1
Брееее - кога свари да пристигнеш, и кога свари да смениш двигателя на Шкодилака?
Публикувано на: 17 Юли 2006 22:07
от slowtraveler
преди 15г дипломната ми работа беше на такава тема - вибродиагностика.
С подходящ алгоритъм наистина казваше всичко (от това на кой лагер кое му е наранено - дали проблема на лагера е външна или вътрешна черупка или наранена съчма, до центровка - равномерност на работа на цилиндрите - дали всички цилиндри отдават еднаква мощност).
По него време западняците имаха вибро тестери с размер на ръчен скенер, но бяха доста скъпи.....
Тук във Варна съм виждал вибродиагностика на корабни двигатели, ама за автомобилни - не съм срещал.....
Публикувано на: 17 Юли 2006 22:38
от LordDigital
Slava bogu uspqh da namerq po telefona edin ot nai-starite maistori deto poznavam iz forimite ,spored nego e mnogo veroqtno da e POzapekyl segment ,vika nai-dobriq trik e gas za lampi 20kubika vyv vseki cilindar.
Hubavo e da stoi 1-2-3 chasa ,i posle dano PCV da go izduha ot masloto. Vyprosa mi e po-skoro kak da eucelq taka che cilindara da e po sredata mezdu Godna i Dolna myrtva tocka ,i ima li variant na 4 cylindrov motor vsickite cilindri da sa ILI mnogo blizko do sredata ,ili na sredata (stoto az vyv momenta ne moga da si go pradstavq kak sha stane)...
Публикувано на: 17 Юли 2006 22:51
от slowtraveler
Наистина ли сериозно питаш ?!?!?!?!?!

90градуса от белега на ГМТ. Кеф ти у лево кеф ти у десно
Ако искаш може да го смяташ и от долна мъртва точка
За газта е прав - отлепя запечени сегменти.

Публикувано на: 17 Юли 2006 23:32
от ALTEZZA
Lorde, verno kvi sa tezi vaprosi det gi zadavash, osobeno za 4 cilindrov dvigatel. kogato belaga na kolianovia val ti e na 0* znachi cilindar #1 ti e na TDC(saotvetno i cilindar #4), kat zavartish na 180*, togava #1 i #4 sa ti na BDC, a #2 i #3 sa na TDC. znachi kakto sa ti kazali, 90* ot 0 makrata vsichkite cilindri sthe sa posredata.
edno principno pravilo, nezavisimo kolko cilindara e dvigatela, za dva oborota na kolianovia val(t.e. 640*) triabva da imash izpalnen cikal(t.e. da si minal prez chetrite takta).
po vaprosa s gasta, sled kat go napravish tova si smeni masloto. sashto znam che ako naleesh transmisiono maslo v normalnoto dvigatelno i ostavish dvigatelia da poraboti taka za izvestno vreme sashto moje da pomogne da otlepi sigmentite.
Hmm
Публикувано на: 18 Юли 2006 10:12
от LordDigital
Abe kakto i da e - Rapida mai otiva na bokluka ,boqdisali q nabyrzo i celata e razparchetosana - neam zelanie da q sybiram i osven tova ne sym dosyl da se zanimavam sys tova tuka. I osven tova toq naeban motor...
Публикувано на: 18 Юли 2006 10:22
от ALTEZZA
che ti imash li druga kola det da polzvash v BG?
Публикувано на: 18 Юли 2006 11:58
от LordDigital
ALTEZZA написа:che ti imash li druga kola det da polzvash v BG?
rent-a-car
ma sa edin moi syuchenik obesta da hodi i da go sybira ,da vidim kvo sha naprai....
Публикувано на: 18 Юли 2006 12:17
от El Camino
Abe Lorde, kakwo stana s pazardjishkata AE86ca? Tq beshe w dwijenie ...

.
P.P. I nashta skoda sedi pred bloka ... po santimentalni prichini ne e predadena oshte. Hubawi koli sa...