Страница 1 от 1

Досаден проблем с датчика на горивото..

Публикувано на: 05 Мар 2011 20:18
от cameraman
Не зная дали не си внушавам, но мисля, че повреждането на стрелката за ниво на горивото се случи прио една смяна на горивния филтър.... Мислех си, че при следващата смяна може датчика сам да се оправи... УВИ.... В петък последно бутах тойотата до бензиностанция... и после я обезвъздушавах... Колата ми не е лека за бутане... Това е Тойота Авенсис 2000ТД 2000година... Бих се радвал ако някой ми посочи лек.... или доктор за този проблем... Желателно е това да се случи във Варна..... Лампичката за резерва също не светва.... стрелката замръзва на 1/2 от първото деление...

Публикувано на: 05 Мар 2011 23:22
от kiril_kirilow
Имах подобен проблем,само че със стрелката на датчика за температурата."Подскачаше" както и когато си искаше - стой на средата и изведнъж "хоп" нагоре на максимум.Оправяше се за момента със почукване.
Проблема се оказа доста лесно решим.Сваля се таблото,поне при мен не беше нужно да се маха волана (колите ни са доста подобни и предполагам,че и при теб ще е така ),таблото се маха доста лесно,иска малко "чалъм" но нищо съществено.Таблото е изцяло електронно отзад се включват няколко букси ( внимавай за тях ) , след което го носиш на някой по реномиран електричар.Вътре в таблото има платка,която със времето може да е корозирала и да са се прекъснали някой писти и трябва да се препоят - на мен така ми обясниха.Оправиха го и даже не ми взеха пари,все пак ги почерипих излезна ми около 5 лв.

П.П
Може да използваш момента да си подмениш някоя крушка,ако имаш изгоряла. biggrin.gif

Успех ! :thumbsup:

още

Публикувано на: 07 Мар 2011 15:46
от cameraman
Насочете ме, моля към майстори във Варна. :thumbsup:

Публикувано на: 07 Мар 2011 18:29
от stemark
Здравейте!Аналогичен проблем имах с индикатора на температурата който важи и за бензиномера.Колата е Авнсис 1 2000г. с двигател 3s-fe.Проблема е в светловода на таблото.Сваля се таблото ,разглобява се ,вадят се стрелките,маха се циферблата.Има винтове от към страната на платка и се сваля плексигласовия светловод.С обла пила се разпиляват много малко отворите където минават осите на температурата и бензиномера.Сглобяваме по обратния път и всичко е ОК.Правил съм го на моята кола и на още 7 и винаги е имало резултат.Успех!

Хм...

Публикувано на: 07 Мар 2011 20:39
от cameraman
Път към Варна да имаш??? ohmy.gif

Публикувано на: 07 Мар 2011 23:31
от diesel_power
Преди да разглобиш таблото ,можеш да видиш дали не е огънат резервоара отдолу.

Второто нещо е да откачиш буксата на резервоара ,за да видиш дали стрелката ще падне.

Публикувано на: 08 Мар 2011 02:42
от Akima
diesel_power написа:Преди да разглобиш таблото ,можеш да видиш дали не е огънат резервоара отдолу.

Второто нещо е да откачиш буксата на резервоара ,за да видиш дали стрелката ще падне.

+1 :thumbsup:

Почвай винаги от по-простото!
:whistle:

Направих 1

Публикувано на: 06 Апр 2011 14:01
от cameraman
Майстор разглоби таблото. Смени крушките и почисти всички клеми... Сложих туба нафта в багажника и пак тръгнах в очакване лампичката за резервоара да светне или стрелката да падне на нулата... Пак колата умря за гориво, без да ме информира.... Значи трябва да направя стъпка 2... Къде се намира клемата на резервоара, моля???? sleep.gif

Публикувано на: 06 Апр 2011 21:24
от kiril_kirilow
"Вътре в таблото има платка,която със времето може да е корозирала и да са се прекъснали някой писти и трябва да се препоят - на мен така ми обясниха"

Почистването на клемите и аз го направих без никакъв ефект.Отваря се самото табло,след като се разкачи,вътре във него се намира самата платка.

После..

Публикувано на: 07 Апр 2011 16:33
от cameraman
Вдигнахме задната седалка... стигнахме до резервоара... почистихме кабелите и клемите... отворихме капачето.... има един механизъм със поплавък.... при най-паднал поплавък показва малко под 1 деление, а не нула... размърдахме го нагоре-надолу.... стрелката на таблото стига до най-горе за пълен резервоар, но за празен не показва... показва 1 деление.... когато изключа контакта пада на 0.... Има някакво реле в резервоара... кабелите минават през нещо бяло и пластмасово.... помислихме си дали то-не показва вярната информация???? :help: