Страница 1 от 2
покупка на Ярис 1.0 л 2004 г
Публикувано на: 05 Мар 2011 18:48
от franco
Здравейте,
Обмислям покупката на Тойота Ярис VVT-I 1.0 л 2004г 3 врати.
Изчетох съществуващите теми във форума и искам да Ви попитам за впечатления от този модел.
Това, което ме притеснява е мощността. Колата ще се използва предимно извънградско.
Предварително Благодаря

Re: покупка на Ярис 1.0 л 2004 г
Публикувано на: 05 Мар 2011 18:54
от Uncle Dido
franco написа:Това, което ме притеснява е мощността.
Да не ти пука.
Според мен е по-важен разхода и пиенето на кафе по сервизите...

Публикувано на: 05 Мар 2011 18:55
от zi_zi_top
Нямам личен опит с Ярис, но си мисля, че това което си намислил да купуваш е "златен" вариант за изключително градско шофиране и доста неподходящ избор за предимно извънградско ползване. Не, че не става...
Публикувано на: 05 Мар 2011 19:13
от Akima
За извънградско или
1.3 или
1.5 TS - за предпочитане втория, ако успееш да намериш.
Успех!

Публикувано на: 05 Мар 2011 19:27
от franco
Благодаря Ви за изказаните досега коментари

Много ме изкушава, че колата е на познат, който доста се е грижил за нея, а не е внос от чужбина. А освен това е и на сравнително малко километри. Под 50 000.
Напълно съм съгласен с Вас, но просто се чудя дали не трябва да направя компромис с мощността за сметка на другото....

Публикувано на: 05 Мар 2011 19:28
от Akima
Еми купи я евтино и я продай после с печалба.

Публикувано на: 05 Мар 2011 19:37
от zi_zi_top
Купувай я без да му мислиш при тези обстоятелства. Няма да имаш ядове!
Публикувано на: 05 Мар 2011 19:43
от sacho7803
franco написа:Благодаря Ви за изказаните досега коментари

Много ме изкушава, че колата е на познат, който доста се е грижил за нея, а не е внос от чужбина. А освен това е и на сравнително малко километри. Под 50 000.
Напълно съм съгласен с Вас, но просто се чудя дали не трябва да направя компромис с мощността за сметка на другото....

купувай я без да се замисляш много.машинката е тъкмо разработена и готова за жизнения си път

ще ти кажа едно:карал съм всякакви коли и малолитражки и доста мощни и винаги когато съм пътувал от точка А до точка Б съм стигал за едно и също време без значение дали е 45кс или 150кс.и с едното и с другото се изпреварва но по-малко-по-различен начин.стига сте робували на мощността.навремето лада 1600 беше егати яката и мощна машина а сега кола със същата мощност я водят мнооого слаба....кво се е променило от едно време--пътищата ни ли или?????????това е лично мнение но като съвет ти казвам че е много по-добре да вземеш тоя екземпляр отколкото някой италиански милионник дето сигурно е с оригиналното масло в мотора biggrin.gif УСПЕХ

Публикувано на: 05 Мар 2011 22:56
от gh0s7r1d3r
при положение, че колата е на твой приятел, който се е грижил добре за нея и е на под 50 к км, изобщо не виждам защо още и се чудиш? мойта е 1.3 и си се пътува съвсем нормално с нея, значи с тази би трябвало да не е кой знае колко по-зле.
Публикувано на: 05 Мар 2011 23:17
от zi_zi_top
Единственото ми притеснение за малките коли е евентуални ПТП-та (не дай Боже!).
Това е най-важната причина да предпочитам по-големи коли за извънградско шофиране!
Но, това е Божа работа!
Публикувано на: 06 Мар 2011 11:03
от gh0s7r1d3r
мойто яре е оборудвано с мисля 12 бр възд. възглавници и има 5 звездички от NCAP, естествено, по-добре е да се намираш в брониран ЛК V8, ама все пак...
Публикувано на: 06 Мар 2011 13:12
от Scott
gh0s7r1d3r написа:мойто яре е оборудвано с мисля 12 бр възд. възглавници ...
Туй предполагам включва 5 бродирани възглавнички на задната преграда

Броя възглавници и броя на 'звездичките' не е определящ критерий колко е по-безопасна една кола поради факта, че NCAP тестовете симулират сблъсък между автомобили със сходна маса и размер. В живота не е така и ако те натресе един SUV (недай си боже), 7-те въздушни възглавници надали ще ти помогнат.
http://www.euroncap.com/Content-Web-Pag ... -cars.aspx
Публикувано на: 06 Мар 2011 14:19
от Bass_Man
gh0s7r1d3r написа:мойто яре е оборудвано с мисля 12 бр възд. възглавници и има 5 звездички от NCAP, естествено, по-добре е да се намираш в брониран ЛК V8, ама все пак...
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 06 Мар 2011 18:05
от zi_zi_top
Всички се сещаме за ПТП-то с джипа на Йоско в Бояна преди няколко дни. Реното беше смазано до неузнаваемост. Дано никой не го стига такава беда.
Все пак, колкото е по-малка колата, толкова по-незащитени са хората в нея, независимо от броя на възглавниците и завесите.
Публикувано на: 13 Мар 2011 13:54
от 314
Аз карам VVT-I 1.0, само че 2005, face lift-a. За града е супер, за извън е леко спъната, но не е фатално - само по магистралата е тегаво, по нормалните пътища е ОК, особено ако спазваш ограниченията.
Хубава кола, здрава, гори ми усреднено 6.5 /100.
Както са ти казали по-горе, 1.3 е по-добре от 1.0, но пък подържана 1.0 е по-добре от кой-знае-каква 1.3.