Страница 1 от 1

Смяна на плътни дискове с вентилирани

Публикувано на: 15 Юли 2006 14:39
от ing
Реших да си сменя дисковете, че греят доста и са износени на моя дизелов самолет :thumbsup: CE80. По разрових се но намерих само плътни . В една моя любима автоморга си намерих вентилирани поизносени до 15мм ( плътните нови са между 13 - 14 мм) реших че ще станат. Обаче се оказа , че спирачният апарат трябва да се изтегли на вън (към джантата) с 3-5 мм (не съм го премерил още). Въпроса ми е какви евентуални проблеми бих имал със спирачките ако добавя една плочка (както е на картинката)

Re: Смяна на плътни дискове с вентилирани

Публикувано на: 15 Юли 2006 17:13
от LordDigital
ing написа:Реших да си сменя дисковете, че греят доста и са износени на моя дизелов самолет :thumbsup: CE80. По разрових се но намерих само плътни . В една моя любима автоморга си намерих вентилирани поизносени до 15мм ( плътните нови са между 13 - 14 мм) реших че ще станат. Обаче се оказа , че спирачният апарат трябва да се изтегли на вън (към джантата) с 3-5 мм (не съм го премерил още). Въпроса ми е какви евентуални проблеми бих имал със спирачките ако добавя една плочка (както е на картинката)
Spored men ne ti trebat ventilatori ,naVmesto Diskove

Публикувано на: 16 Юли 2006 01:11
от jamie
Ами идеята да се използват износени дискове не ми допада.
Инак на въпроса - това с плочката не е проблем. Все пак внимавай болтовете там да са поне клас на якост 8.8.

Публикувано на: 17 Юли 2006 09:06
от ing
Пробвах ги разтоянието се оказа 2,2мм обаче скобата която държи накладките се оказа малка, луфта м/ду нея и диска е около 0,5 - 1 мм в основата на диска wacko.gif . Така че за сега се отказвам между другото те са си написали и на скобата и на апарата "13.5S" ама кой да чете. Благодаря все пак :thumbsup: .

Публикувано на: 17 Юли 2006 12:16
от El Camino
Абе едно въпросче по темата. Като каза Лорда за вентилатори се сетих. Някой срещал ли е в нета охлаждане на спирачките - със въздухозаборници от пред примерно и канали до дисковете?
Тва пак в контекста на АЕ86ците го питам... :whistle:

Публикувано на: 17 Юли 2006 14:41
от ing
мисля че съм виждал тасове или алуминиеви джанти с отвори направени така че да вкарват въздух към дисковете, а иначе от купето да се обдухва ще пречи предпазната ламарина ( не и знам името sad.gif ) , но и тя дасе махне ще обдухва само едната страна. Първия вариант е по-добър според мен.

Публикувано на: 17 Юли 2006 21:31
от agent dust
ing написа:мисля че съм виждал тасове или алуминиеви джанти с отвори направени така че да вкарват въздух към дисковете, а иначе от купето да се обдухва ще пречи предпазната ламарина ( не и знам името sad.gif ) , но и тя дасе махне ще обдухва само едната страна. Първия вариант е по-добър според мен.
въздухосборниците са с канали и отвеждат въздуха до спирачките - няма начин само ако колата е с някакъв голям интеркулер и тръбите му минават точно брез мястото на въздухосборниците

Публикувано на: 18 Юли 2006 11:18
от NIK_4E
ПРИ ПЕЖО СЪМ ВИЖДАЛ ВЪЗДУХОЗАБОРНИЦИ ЗАКРЕПЕНИ НА НОСАЧА И НАСОЧВАТ ВЪЗДУХА КОЙТО МИНАВА ПОД КОЛАТА КЪМ СПИРАЧНИТЕ АПАРАТИ И ДИСКОВЕТЕ АЗ ИМАМ ТАКИВА И МИСЛЯ ДА ГИ МОНТИРАМ НА МОЯТА МОГА ДА ПРАТЯ И СНИМКА

Публикувано на: 18 Юли 2006 11:28
от El Camino
NIK_4E написа:ПРИ ПЕЖО СЪМ ВИЖДАЛ ВЪЗДУХОЗАБОРНИЦИ ЗАКРЕПЕНИ НА НОСАЧА И НАСОЧВАТ ВЪЗДУХА КОЙТО МИНАВА ПОД КОЛАТА КЪМ СПИРАЧНИТЕ АПАРАТИ И ДИСКОВЕТЕ АЗ ИМАМ ТАКИВА И МИСЛЯ ДА ГИ МОНТИРАМ НА МОЯТА МОГА ДА ПРАТЯ И СНИМКА
Ей тва е интересно и евтино решение.
Само дето трябва да се внимава да не загребват вода отдолу и да не я хвърлят на дисковете. Може ли да опишеш как точно е реализирано при Пежо? Тези предпазните ламарини там ли са и как са модифицирани?

Публикувано на: 21 Юли 2006 11:26
от Reptile
Моята АЕ92 - оригинално си идва с такива въздухузаборници!
Ама единят ми е паднал, та се чудя от къде да го взема?!?!?

Публикувано на: 21 Юли 2006 13:27
от NIK_4E
закрепят се с щипки и стоят от горна страна на носача и са пластмасови а за водата тя май и без друго облива дисковете като минеш през локва