Страница 1 от 1

За нафтата и студа

Публикувано на: 01 Мар 2011 21:50
от ГОШО
подхващам тема която може да се окаже актуална.След като заредих дизел от известна верига тъпата нафта взе че замръзна при-12 .След това започнаха едновременно 2 теча от гнп-единия от лостчето за теп. реглаж а другия някъде под соленоида.Имал ли е някой тоз проблем и дали мога да получа някаква техн. инормация.Колата е Карина2 2.0 dxl от 1991г.Двиг. 2с.

Публикувано на: 01 Мар 2011 21:57
от Akima
Добре дошъл! cool.gif

Темата е от редовно дъвканите.

По въпроса за техническата информация - http://ftp.domainbg.com/sluchaen_fen/Toyota/Carina/. :thumbsup:

Re: За нафтата и студа

Публикувано на: 01 Мар 2011 22:26
от Kiki
ГОШО написа:След като заредих дизел от известна верига тъпата нафта взе че замръзна при-12
Гоше, би било коректно спрямо членовете на форума да направиш реклама на тази известна вирига бензиностанции. :whistle:

Публикувано на: 01 Мар 2011 22:52
от петър
Какво да прави реклама,вече навсякаде горивата са с ужасно качество,аз карам само бензинови автомобили и забелязвам че има закономерност между връзването на бензиностанцийте с Нап и качеството,знам ли сега, слагат повече вода ли или др. мизерий,за да има далавера след като другата малко намаля.Повече добавки и чакайте да се стопли:))).

Re: За нафтата и студа

Публикувано на: 01 Мар 2011 23:09
от Dizzle
Kiki написа:Гоше, би било коректно спрямо членовете на форума да направиш реклама на тази известна вирига бензиностанции. :whistle:
+1
:thumbsup:

Публикувано на: 02 Мар 2011 00:29
от jim_beam
еми аз вече го казах: пловдив бул.в.априлов на кръстовището с бул.дунав малкото OMV,нафтата им е отврат!поне на 50% пада мощността,тия са за бой!ама надали са единствените... mad.gif :chain: :snipe: :rip: :naka:

Публикувано на: 02 Мар 2011 07:51
от nowyaris
Трите буса на ЛУКОЙЛ и единия чат-пат в Гърция-АБСОЛЮТНО никакъв проблем с нафтата.Отделно 5 ст. икономия.Говоря за Лукойл в цялата страна през цялата година.Само дето стана безбожно скъпа.Яриса бензин където намери жената-засега без грижа.И все пак ми се струва,че дори в Русе на трите Лукойл колонките подават различно количество нафта-най ме устройва на Метро.И зимата имам с приблизително 10% по-висок разход,не знам защо.

Публикувано на: 02 Мар 2011 08:25
от mikata80
И аз зареждам редовно на лукойл, всяка седмица по резервоар и не съм имал никакви проблеми, сега карам ярис 2004 D4D, преди опел корса A 1.5D. Сутрин съм палил на темп от -3,-5 до към -13,-14 без проблеми. Даже яриса докато дойде време за регистраця беше на охраняем паркинг около 5-6 дни в края на януари и началото на февруари тази година, а тогава температурите бяха доста ниски и съм го палил 3-4 пъти максимум да поработи зада не му пада акумулатора. biggrin.gif Иначе лукойла е на излизане от град Дупница, посока Самоков, за друга добра нафта на лукойл мога д похваля и този на бул.Брюксел в София преди летището. Да добавя зареждам там,защото имам карта с отстъпка за 6ст. на литър + още 2ст., които ми дават от бензиностанцията ако заредя през уикенда.

Публикувано на: 02 Мар 2011 10:21
от scorpion
На всички ни е ясно, че:
1. Цените на горивата са високи поради спекулативния начин на ценоопределяне, включително и високите такси и акцизи, т.е така нареченият законен рекет на държавата;
2. Съществуващи картелни споразумения между веригите бензиностанции;
3. Липса или занижен контрол на качесвото на горивата - от изхода на рафинерията, през входа на танкерите на бензиностанциите; до изхода на съответните гориво-колонки
4. Измами извършвани от собствениците на бензиностанции (не случайно количеството в танкерите не може да се засече с количесвото преминало през пистолетите ?!?)
5. Използване на старо оборудване. стари танкери, занижен контрол на процедурите по зареждане на горивата, утаячен процес и време
6. Овчедушието на българина, което е причина да ни третират като стадо овце и да ни обработвеат като овце.

Оборудването с което НАП следи продажбите едва ли е причина за високоите цени на горивата !?!

Публикувано на: 02 Мар 2011 12:18
от BIS
scorpion написа:На всички ни е ясно, че:
1. Цените на горивата са високи поради спекулативния начин на ценоопределяне, включително и високите такси и акцизи, т.е така нареченият законен рекет на държавата;
2. Съществуващи картелни споразумения между веригите бензиностанции;
3. Липса или занижен контрол на качесвото на горивата - от изхода на рафинерията, през входа на танкерите на бензиностанциите; до изхода на съответните гориво-колонки
4. Измами извършвани от собствениците на бензиностанции (не случайно количеството в танкерите не може да се засече с количесвото преминало през пистолетите ?!?)
5. Използване на старо оборудване. стари танкери, занижен контрол на процедурите по зареждане на горивата, утаячен процес и време
6. Овчедушието на българина, което е причина да ни третират като стадо овце

Оборудването с което НАП следи продажбите едва ли е причина за високоите цени на горивата !?!
+1 :thumbsup: Въпросът е до кога ще си траем,и ще им плащаме скъпо за скапани горива? guns.gif

Публикувано на: 02 Мар 2011 12:52
от петър
Разбира се че има общо поне за мен,ясно е когато искаш фактура какво се случва,а когато си оставиш 50те лева(примерно) и си тръгнеш и не се издава никакъв документ,или различните програми с които може да се манипулира касовия апарат.Преди време имаше предаване как голяма верига ресторанти,издаваха информационен бон(за консумацията цени,брой и т.н),който изглежда като касов,но няма същата тежест и не се отразява в кас.апарат.

Публикувано на: 02 Мар 2011 14:15
от IvoDobrev
През декември имах подробна драма. Не не нормално но е факт, че се случва. Само не прави грешка да правиш "реклама" на бензиностанцията, че ще се почнат пак едни спорове... По-скоро направи реклама на сервиза, който ще отсрани течовете.

Публикувано на: 02 Мар 2011 20:25
от мехаННика
Преди да е стигнала работата до Арменския поп само да напомня че 91ва година беше доста отдавна и проблема няма общо със студа или горивото.Просто малкото О-пръстенче което уплътнява оста е остаряло и износено,сменява се и това е какви бонове какви фактури...