Страница 1 от 1

Въпрос за свещи NGK иридиум + платина

Публикувано на: 27 Фев 2011 21:23
от krasikalchev
Здравейте колеги,
търся информация за свещи на NGK иридиеви с платинено покритие на отрицателния електрод. По каталог от Denso за двигател 4AFE дават VK20 или VK20Y, но не мога да разбера на кой модел по NGK съответстват. Едно приятелче си бил купил такива за Сузуки Витара/ 2л / 2001 г. но вече не му трябват щото джипа го няма и ще ми ги подари. Каза че бройката била към 40 - 50 лева., но не знам дали ще паснат на моя двигател. Свещите ще дойдат при мен след около седмица и ше знам точно какви са но ако някой знае кой модел точно е за моя двигател, ще съм благодарен за инфото. Изтеглих каталога на NGK за 2010 г. но не намерих нужната информация - дават само модела на обикновените свещи. След едночасово търсене в Google успях да разбера само, че на GEo Prism 1,6 4AFE пасват IFR5T11, обаче по каталога на DENSO този модел го дават като аналог нa VK16. За други модели двигатели (1AZ - FE, 2ZZ- GE) работещи с IK20 и VK20 на Denso, по NGK дават IFR6T11 за този тип двигател. Объркването е пълно :(. Някой може ли да каже какво точно подхожда за 4 AFE. Аз в момента съм с IK20 ( iridium) и съм много доволен, но предполагам, че иридий + платина ще е още по добре.
Благодаря предварително.

Re: Въпрос за свещи NGK иридиум + платина

Публикувано на: 27 Фев 2011 21:31
от Scott

Re: Въпрос за свещи NGK иридиум + платина

Публикувано на: 28 Фев 2011 03:15
от Bass_Man
krasikalchev написа:............ Аз в момента съм с IK20 ( iridium) и съм много доволен, но предполагам, че иридий + платина ще е още по добре.
Благодаря предварително.
Е какво очакваш да стане с тези свещи ? Принципно + им е , че са много издръжливи , а не че ще ти хвръкне колата , като ги сложиш . Даже съм съвсем сигурен , че щом в момента си със скъпи свещи нищо няма да се промени .

Публикувано на: 28 Фев 2011 11:42
от krasikalchev
Здравей Bass_Мan,
сигурен съм че ще е така, но все пак подаръци не отказаме biggrin.gif . Не знам тези в момента колко ще изкарат - само на 15000 км. са но ще имам и едни резервни ако се окажат че стават за 4AFE. Ако някой е карал с такова NGK да каже модела.

Публикувано на: 01 Мар 2011 00:33
от Bass_Man
Малко са лудите дето ще дадат толкова пари за такива хубави свещи за такъв тип консуматорски автомобил tongue.gif . Обикновенно такива свещи се купуват за по-форсирани/наточени автомобили та е много малка вероятността някой да е пробвал :whistle: .

Публикувано на: 01 Мар 2011 01:16
от Akima
Bass_Man написа:Малко са лудите дето ще дадат толкова пари за такива хубави свещи за такъв тип консуматорски автомобил tongue.gif . Обикновенно такива свещи се купуват за по-форсирани/наточени автомобили та е много малка вероятността някой да е пробвал :whistle: .

@Басс
- значи според теб аз съм луд,защото карам Е12-ката 1.4 с Denso Iridium Power. tongue.gif :whistle:

Публикувано на: 01 Мар 2011 21:15
от krasikalchev
Свещите са вече при мен NGK IFR6J11 - по размер на резбата, брой полюси и топлинно число отговарят на Denso VK20 но дизайна на електродите им е специално разработен за горивната камера на някои модели двигатели на Suzuki, Honda и Daihatsu. За Тойота и Лексус модела се казва IFR6T11, за Мазда IFR6Е11. Предполагам, че разликите не са чак толкова съществени и ще свършат работа - няма да ги хвърля я, човека все пак е дал 200 кинта за тях.

Публикувано на: 01 Мар 2011 22:08
от Scott
krasikalchev написа:...Предполагам, че разликите не са чак толкова съществени и ще свършат работа - няма да ги хвърля я, човека все пак е дал 200 кинта за тях.
Само внимавай да не са 'по-дълбоки' и да се подават под ГМТ на буталото biggrin.gif

Публикувано на: 02 Мар 2011 03:24
от Bass_Man
Akima написа:
@Басс
- значи според теб аз съм луд,защото карам Е12-ката 1.4 с Denso Iridium Power. tongue.gif :whistle:
Казах , че са малко , а не че ви няма tongue.gif .