Страница 1 от 1

Проблем с корола 12

Публикувано на: 27 Фев 2011 20:13
от dobrin1
От два месеца имам следния проблем.Появи се светната лампичка най в ляво горе на таблото сутрин паленето е ужасноима случеи до 3-4 мин въртене на стартера докато запали.Заведох колата на диагностика и ремонт кадето ми обясниха че проблема е в помпата за налягане на горивото която окъсявала от време на време,но не ми решиха проблема.Моля колеги дайте ми съвет как да си реша този проблем?Между другото когато запали колата до 10 минути е без никаква мощност след като угася двигатела пали идеално и се оправя мощноста и.Този проблем ми се появява доста често вече два три пъти на седмица.

Публикувано на: 28 Фев 2011 00:36
от Dizzle
пич,започни от най-простото решение - акумулатор.

Публикувано на: 28 Фев 2011 02:58
от Akima
Не си писал от кой град си! :whistle:

Публикувано на: 28 Фев 2011 03:02
от Bass_Man
Ами най-простото нещо е да се измери налягането в рейката . Но трябва да се прави когато се случи проблема .

Аве Dizzle човека вика , че върти по 3-4 мин. ти му викаш да смени акумулатора tongue.gif ?

Публикувано на: 28 Фев 2011 08:06
от diesel_power
Учуден съм ,всички хомеопати се изказаха без да препоръчат ново масло. Ха-ха laugh.gif


Кой двигател е на королата?
Преди години на 1.4 сменяха комп по репорт заради друдно палене.

Публикувано на: 28 Фев 2011 16:18
от dobrin1
От Варна съм.С д4д 2.0 съм и тази сутрин запали без проблем на -6 но утре не се знае пак дали няма да се мъча доста.Затова я закарах на диагностика на един сервиз срещу вятърната мелница кадето на два пъти ми взема по 50 лв и проблема си седи.

Публикувано на: 28 Фев 2011 16:46
от Akima
За Варна препоръчват друг сервиз с бивши майстори от Тойота/Карком/:
Намира като тръгнеш от входа откъм Варна на Аспарухово към центъра на Аспарухово, правиш големия десен завой и първата вдясно.Минаваш 100ина метра и вдясно се пада.Точно срещу него правят сандвичи, дюнери и т.н.
:thumbsup:

Публикувано на: 28 Фев 2011 17:36
от dobrin1
:thumbsup: благодаря ти дано те се справят с проблема
:thumbsup:

Публикувано на: 28 Фев 2011 19:38
от diesel_power
Ако стартера ти е денсо има вероятност да има износени втулки и ротора да затяга в статора.Така върти по-бавно и неравномерно,а и мотора се тресе доста.

Публикувано на: 28 Фев 2011 20:01
от Dizzle
Bass_Man написа:Ами най-простото нещо е да се измери налягането в рейката . Но трябва да се прави когато се случи проблема .

Аве Dizzle човека вика , че върти по 3-4 мин. ти му викаш да смени акумулатора tongue.gif ?
казвам го понеже преди да сменя акумулатора ми се случи нещо подобно- след доста въртене едва запали и работи на 400 оборота около 10 секунди и след това колата нямаше никаква мощност. светна лампата "!" и ми изписваше Check ABS.

Публикувано на: 01 Мар 2011 19:19
от kando
Аз имах същия проблем, и докато търсих проблема се оказа че две свещи са изгорели и ги смених - така че погледни това. И накрая се оказа проблем с дюзите на горивната помпа, точно така не палеше много много лесно (чат пат при по топло време палеше и без проблем) и после беше в сервизен режим - ниска мощност - и като загрее и я изключиш и включиш се оправяше. Оправиха ми го момчетата от ПитСтоп Ауто тук в София, ако не се лъжа грешката, която даваше беше 831 или нещо подобно. Като пари беше около 700лв. - две дюзи и работа.

Забравих да спомена, че двигателя е същият като твоя. Заведи я за диагностика и ако покаже този номер грешка ти е ясен проблема :р може да се обадиш на ПитСтоп Ауто и да ги попиташ кой точно номер е грешката на дюзи на горивна помпа за да си сигурен за номера.