Страница 1 от 2
как да си вдигна оборотите на метан
Публикувано на: 27 Фев 2011 08:21
от optimise_13
Здравейте, на всички предаврително се извинявам, ако съм допуснал някакви грешки, но съм нов във форума, та искам да попитам нещичко за моята toyota korolla vvti 2003g 1.4. Взех е съесем скоро на метан, като пали на бензин и ажтоматично прехвърля на метан след определена темп,
само дето на метан са доста ниски оборотите, коетоне е толкова лошото, ами дерта ми е че почти не мога да тръгна като хората(когато е на метан), страшно, ама страшно е мудна, ти и подаваш газ а все едно удряш, спирачка, чак след като я изфорсирам на полу-съединител, горе долу мога да тръгна, и то със прехълцвания, и сякаш трябва да се отпуши след
известно натисканве на газта та чак тогава да тръгне, та ако някой знае откъде мога да си вдигна малко оборотите на метана ще съм благодарен, и още едно въпросче, нормано ли е да не мога да вдигна повече от 6500 оборота на празен ход така е както на метан така и на безин, стрелката на обортомера застава абсолютно на едно и също място и на метан и на бензин и не иска и милиметър повече да помръдне, благодаря на всеки който, ще даде съвет предварително

Публикувано на: 27 Фев 2011 10:47
от saho
Ако върви добре на бензин, карай метана в сервиз да го настроят сам нищо неможеш да направиш, За оборотите 6500 не съм качвал досега никога за да ти кажа дли спира инжекциона, иначе съм със същия мотор
Публикувано на: 27 Фев 2011 12:24
от gh0s7r1d3r
общо взето това те очаква с метана. нали не си виждал таксиджия-състезател?

Публикувано на: 27 Фев 2011 13:09
от a_stankov
Един ТАП, доста би подобрил нещата. Разучи за твоя мотор какво се предлага и на каква цена. Със сигурност би била добра инвестиция, и ще ти подобри доста динамиката на автомобила.
Публикувано на: 27 Фев 2011 23:34
от Nixter
Е как ще искаш да вдигнеш повече от 6500 оборота, като това е тавана на двигателя???

Добре че ги правят дуракоустойчиви тия Тойоти и имат ограничител на оборотите... 6500 оборота пробвай да вдигаш в движение, а не на място. После да няма въпроси "защо ми прегря двигателя?"
Публикувано на: 28 Фев 2011 03:06
от Akima
Nixter написа:Е как ще искаш да вдигнеш повече от 6500 оборота, като това е тавана на двигателя???

Добре че ги правят дуракоустойчиви тия Тойоти и имат ограничител на оборотите... 6500 оборота пробвай да вдигаш в движение, а не на място. После да няма въпроси "защо ми прегря двигателя?"
На бензин поне не съм успявал да го прегрея на 6000+ rpm! 
Re: как да си вдигна оборотите на метан
Публикувано на: 28 Фев 2011 03:11
от Bass_Man
optimise_13 написа:Здравейте, на всички предаврително се извинявам, ако съм допуснал някакви грешки, но съм нов във форума, та искам да попитам нещичко за моята toyota korolla vvti 2003g 1.4. .........
Колега съвсем ясно е , че колата не е настроена добре . Но не стана ясно с какъв тип уредба си ! Със смесител ( обикновенна ) или инжекцион ? Относно оборотите те не могат да се регулират , ЕКУ-то на колата автоматично си ги регулира , а това означава , че явно горивото е недостатъчно за да държи нужните обороти .
Задължително трябва да направиш преглед на уредбата и ако нямаш да си сложиш адванс процесор !!! Иначе от бедна смес и кофти аванс може да съсипеш колата много бързо !
Публикувано на: 28 Фев 2011 07:28
от optimise_13
Колеги благодаря на всички, коитоми писаха, това форумче е много полезно, иначе уредбата е метанов инжекцион (на въпроса на bass_man),явно че трябва да се отиде на майстор и той да е види, тъй като въпреки, че както вече писах е метанов инжекцион, и по презумция би трябвало да не се чувства голяма разлика между бензин и метан и би трябвало да е много икономична, с 10лв минах 90 километра и метана свърши :( и то при положение че пали на бензини автоматично след определена температура прехвърля на метан това почти не можах да го повярвам, имайки предвид всички изчетени теми по въпроса и мнения че с 10 лв(или около 6,5кг или около 36литра) хората минават поне 150км

.

За оборотите благодаря за инфото тъй като явно наистина има някакво ограничение, само да попитам още веднъж, важи ли това и когато колата е на бензин . Мерси на всички колеги супер сте

Публикувано на: 28 Фев 2011 10:49
от Akima
optimise_13 написа:...важи ли това и когато колата е на бензин...

Ограничението е най-вече за бензин!

Публикувано на: 28 Фев 2011 12:33
от optimise_13
Akima написа:optimise_13 написа:...важи ли това и когато колата е на бензин...

Ограничението е най-вече за бензин!

АХАМ ЯСНО МЕРСИ МНОГО biggrin.gif
Публикувано на: 01 Мар 2011 00:23
от Bass_Man
Задължително има ограничител на оборотите защото идва момент в който буталата започват да застигат клапаните и може да стане беля . Това е идеята на червеното на оборотомера и за това не трябва да се излиза над него . А на метан трябв ада избягваш да се форсираш много защото това е доста бавно горящо гориво и ако нямаш аванс процесор може да си скапаш глава/клапани и тн .
Публикувано на: 01 Мар 2011 09:52
от mirott
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 02 Мар 2011 03:52
от Bass_Man
Публикувано на: 02 Мар 2011 09:41
от mirott
Публикувано на: 02 Мар 2011 18:55
от kokojambo2
Аз докато карах на метан ми гореше 10лв/100км градско и около 5.5-6лв/100км извънграда с обикновенна метанова уредба на 1.35лв/1гк метан,значи сега трябва да е с 70-80ст повече на 100км.Имах адванс процесор,дирекно прехвърляше на 2000 об от бенз на метан.Това е на тежък автомобил 1600кг и 2000cc двигател 120к.с.
При всички случаи трябва да ти гори доста по-малко колата.