Страница 1 от 1
Помощ! Глава за ярис дизел 2003 г.
Публикувано на: 26 Фев 2011 14:50
от tonitem
Здравейте, колеги! След дълго ходене по мъките и каране на ярисчето зимата без парно /за което по рано писах във форума/ се оказа:
1. Всеки ден доливам по два литра антифриз.
2. Правих проба във оторизиран сервиз дали антифриза съдържа изгорели въглеродни газове- резултата беше, че уж всичко е наред.
3. Продължавам да нямам парно и да имам чак като мина 20-30 км.
4. Изгорели и четирите подгревни свещи, но калота си пали нормално.
Майстор в сервиза на тойота монца в Благоевград ме "зарадва", че на 100% е спукана главата на двигателя. Моля помогнете от къде да си намеря читава глава тъй като ми обясниха, че главите на японските двигатели не се шлайфали. Някакви идеи или номера на телефони на проверени хора.
Яриса е 1.4 Д4Д април 2003 г. фейслифт. Рама № jtdkc183805034145
Публикувано на: 26 Фев 2011 14:57
от Akima
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597
Колегата е много точен и цените са добри - засега няма недоволни!
Само му дай в темата номера на рамата и си готов.
Публикувано на: 28 Фев 2011 03:56
от Bass_Man
Повече в този сервиз недей да ходиш никога ! Абсолютно всички железа в света могат да се шлайфат друг е въпроса какво общо има шлайфа със спуканата глава

. И как така разбраха , че е спукана при положение , че си правил тест за изгорели газове и е показало ,че няма ?
Явно имаш някакъв теч който просто трябва да откриеш . А и ако тия 2 литра влязат в мотора със сигурно ще строшиш двигателя или маслото ще ти прелее от всякъде ако всеки ден му доливаш 2 литра антифриз biggrin.gif .
По-вероятно е водната помпа , някое съединение или капачката да са калпави и да пропускат само в движение когато колата е загряла и ти да не можеш да го хванеш защото се изпарява веднага . Закарай колата някъде при доверени хора да ти намерят пробойната и не се вкарвай във филми .
Публикувано на: 01 Мар 2011 13:45
от tanto
Привет,
Имах същия проблем, на същия ярис (само че е 2004), след като спуках водна помпа. Писах за това преди около месец тук. При мен проблемът ескалира, като първо парното ми се появаваше само като вдигна много оборотите, а после съвсем изчезна Сменях гарнитурата поне два пъти, не помогна). Нямам време сега да го пиша това наново, но с няколко думи: главата може да се челосва (мисля че така се пише), и го правих, но се оказа че и блокът е заминал. Това го установиха в Тексим (официалното представителство на тойота в Пазарджик), оказа че се блокът е толкова заминал, че не може да се оправи и от там ми предложиха да го сменят с такъв на старо. Смениха и главата. Засега е добре, въпреки че на ниските предавки има едно тракане, като дам повече газ.
Смяната на блока ме вкара в друг филм с КАТ, защото трябваше да сменям талона, но днес с триста зора успях да си извадя нов талон (в София).
За Тексим намерих някаква връзка и до колкото се ориентирах там могат да ти намершт част на старо без ти да се мъчиш за това.
За справка в ТМ Ауто, които имат основна вина защото не констатираха проблема навреме, (аз там я закарах като спуках водната помпа), ми поискаха 1600 лв. само за труд и само за да установят разглобят двигателя и да видят какви са пораженията.
Ако решиш и имаш възможност да пробваш в Тексим мога да ти дам контакт.
Изводът е че е хубаво да се обърне много сериозно внимание на всичко, защото това е проблем, който ако не се реши правилно се задълбочава.
Хайде успех, че си е сериозна драма това, на мен ми съсипа цялата зима!
Публикувано на: 01 Мар 2011 19:41
от tonitem
танто, много ме заинтригува какво е това тракане като подадеш повечко газ. Явно аз ще мина през същите процедури, само, че тук в Благоевград и ме притеснява това тракане. Подозирам ,че все едно да чука аванса така ли? Дали е свързано с обтегача на веригата и дали е сменен при теб? Можеш ли да дадеш малко повече инфо по този въпрос? Предварително благодаря!!!
Публикувано на: 01 Мар 2011 19:52
от alexandargv
Аз също в продължение на 1-2 год. доливах антифриз, но в значително по-малки количества. Веднъж, дваж месечно по 10-20 мл. Смених водната помпа (оказа се пробита) и от тогава нямам ядове. В ТМ ауто водната помпа струваше към 560 лв. с труда ако не ме лъже паметта, но в никакъв случай не по-малко, възможно е да е малко повече.
Публикувано на: 01 Мар 2011 21:19
от Dizzle
Публикувано на: 01 Мар 2011 22:06
от alexandargv
TM ауто са си доказани главорези. За някой неща може би си заслужава човек да отиде там, но не за всичко.
А сетих за още един пример: за въпросния Ярис в подписа челно стъкло+всички уплътнители и държачи+смяна=почти 1200 лв. biggrin.gif
Публикувано на: 02 Мар 2011 03:27
от Bass_Man
alexandargv написа:.............. Веднъж, дваж месечно по 10-20 мл. .....................
Колега изтепа рибата ! Ти с капкомер или със спринцовка и доливаш антифриз на тази кола ве

biggrin.gif laugh.gif ?
Публикувано на: 02 Мар 2011 16:06
от alexandargv
С нито едно от двете не съм сипвал антифриз, но съм мерил количеството, което се губи и колкото и да е смешно си е точно толкова.