Въпрос: Някой скоро да е пререгистрирал РАВ 4 като 6+1 ??
Публикувано на: 22 Фев 2011 14:23
Здравейте,
С две думи - искаме да купим кола за фирмата, но имаме лимит, който не стига за покупка на РАВ 4 от магазина (от тази година)...
Какво имам предвид - до миналата е било възможно още при покупката на РАВ 4 да искаш да ти се издаде сертификат N1 и да можеш да ползваш данъчен кредит в размера на ДДС-то. Напоследък, обаче, оказва се, Тойота дилърите не могат да го направят. И ако преди година 47 бона, колкото струва сега нова кола с отстъпката реално биха се явили разход на фирмата в размер 39.000 и около 8.000 биха се възстановили като ДДС, то сега това може да се случи само за Ленд ровър или Корола Версо - те имат седалки, а Равчето - не.
Имайки предвид това, се насочихме към вторичния пазак, където има предлагане - може да се намерят Рав4 за 38-42.000 на по 10-20.000 км. я с лизинг, я на хора на зор и т.н., които СА РЕГИСТРИРАНИ вече и по талон са 6+1 и фирмите, дето са ги купили са си ползвали данъчен кредит. Така че е възможно да се купи кола на година две с такава регистрация.
Въпросът е, обаче, дали после, при прехвърлянето в КАТ някой няма да реши, че РАВ4 не може да се регистрира като такава кола - 6+1 (въпреки , че в стария талон, който трябва да се преиздаде вече на новия собственик си е записана именно такава регистрация ) и практически да изядем дървото с ДДС-то.
Помня, че миналата година се вдигна пара с маса скъпи лимузини и джипове, регистрирани като "баничарки" заради ДДС-то и не знам как процедират сега в кат...Става дума за София, колите, които се продават също са със софийска регистрация - повечето са лизингови...
Дали някой се е сблъсквал с подобен казус и може да отговори??
Благодаря предварително, ако някой помогне с информация.
С две думи - искаме да купим кола за фирмата, но имаме лимит, който не стига за покупка на РАВ 4 от магазина (от тази година)...
Какво имам предвид - до миналата е било възможно още при покупката на РАВ 4 да искаш да ти се издаде сертификат N1 и да можеш да ползваш данъчен кредит в размера на ДДС-то. Напоследък, обаче, оказва се, Тойота дилърите не могат да го направят. И ако преди година 47 бона, колкото струва сега нова кола с отстъпката реално биха се явили разход на фирмата в размер 39.000 и около 8.000 биха се възстановили като ДДС, то сега това може да се случи само за Ленд ровър или Корола Версо - те имат седалки, а Равчето - не.
Имайки предвид това, се насочихме към вторичния пазак, където има предлагане - може да се намерят Рав4 за 38-42.000 на по 10-20.000 км. я с лизинг, я на хора на зор и т.н., които СА РЕГИСТРИРАНИ вече и по талон са 6+1 и фирмите, дето са ги купили са си ползвали данъчен кредит. Така че е възможно да се купи кола на година две с такава регистрация.
Въпросът е, обаче, дали после, при прехвърлянето в КАТ някой няма да реши, че РАВ4 не може да се регистрира като такава кола - 6+1 (въпреки , че в стария талон, който трябва да се преиздаде вече на новия собственик си е записана именно такава регистрация ) и практически да изядем дървото с ДДС-то.
Помня, че миналата година се вдигна пара с маса скъпи лимузини и джипове, регистрирани като "баничарки" заради ДДС-то и не знам как процедират сега в кат...Става дума за София, колите, които се продават също са със софийска регистрация - повечето са лизингови...
Дали някой се е сблъсквал с подобен казус и може да отговори??
Благодаря предварително, ако някой помогне с информация.