Страница 1 от 4

Toyota Rav4 2010 2.0l впечатления за 10000 км

Публикувано на: 20 Фев 2011 22:43
от Stalin
Здравейте,

Тъй като смятам, че би било интересно сега в няколко реда ще напиша впечатленията си за Равката
която купих през Август 2010 година, като ще кажа и хубавите и лошите неща за колата, така че ако някой мисли
да си я купи да има достатъчно информация.

Така, да започна с изложението. Колата беше поръчана в началото на август с ниво на екстрите Executive и CVT трансмисия. Нужно беше да се изчака 3 седмици докато дойде доставката от Япония. Първите ми мисли като я получих бяха че съм си купил най-яката кола на света (както всеки си казва когато си купи собствена кола, без значение дали е нова или на старо).
Само след две седмици експлоатация видях първия и проблем, при движение по нашата магистрала Тракия се появява някакво пукане от таблото, достатъчно отчетливо че да ти прави впечатление отначало. Освен това не знам дали е производствен дефект но една от пластмасите на шофьорската врата трака, когато баса на радиото/ЦДто е силен. Това тракане се премахва като си подпра ръката на вратата така че смятам като дойде първи сервиз на колата да ги накарам да я стегнат/оправят тая пластмаса. Това като цяло са проблемите които съм имал за този пробег.
Като цяло колата е много добра, перфектния избор в ценовия и диапазон при малките СУВове. Разхода е 9,4 средно, 11,4 градско/ 8 извънградско (разход които като цяло не е висок). Досега не ми се е налагало да сменям нищо по колата, не са излезнали дефекти, което според мен е добре за 10000 км. Единствено ми се наложи да сменя челното стъкло, тъй като на магистралния очастък на Е79 камион беше разхвърлял камъни и един от тях стигна до стъкло с помоща на нисколетящ самолет Шкода Фабия. Обслужването в ТМ ауто беше добро и колата беше готова много бързо - 3 дена.

Това са впечатленията за 10000 км, като стигна 20000 смятам до добавя като още един голям пост в който ще включа и сервизното обслужване в ТМ ауто София.

Публикувано на: 21 Фев 2011 01:55
от mitkoa
Обслужването го остави, всички го знаем.Кажи повече за джипката.....багажника как е...на мен на задните седалки ми се стори тясна.....зимно време как е.....гумите как са ти-яде ли ги....при 150 км/ч как е шума в купето......ей такива работи

Публикувано на: 21 Фев 2011 10:24
от Stalin
Багажника е "адекватен" не е много голям но поне на мен ми е достатъчен. За задните седалки, мисля че е добре ама не ми се случва да се возя отзад често, досега никой не ми се е оплаквал на дълъг път.. Зависи семейството ти колко е голямо и кой се вози отзад.. Приказка е да ти кажа зимно време, стабилна... ама ми е леко скучна тъй като стария ми мерцедес през зимата си го засуквах наляво-надясно. Гумите - още не мога да ти кажа, взех си Мишелин Пилот Алпин и за тоя сезон не съм видял да се е променил грайфера, ама това ще го разбера като ги сменя с летните другия месец. Обезшумена е като цяло, не е S класа ама то и не може да се очаква толкова... Просто в ценовия и диапазон е добрия избор..

Публикувано на: 21 Фев 2011 22:58
от LEXUS
Stalin написа:Обезшумена е като цяло, не е S класа ама то и не може да се очаква толкова...
Да, де, то и S класата не е СУВ, от друга страна погледнато. biggrin.gif

Публикувано на: 22 Фев 2011 14:40
от jim_beam
@Stalin

карал ли си предишния рав,преди фейслифта?ако да можеш ли да направиш сравнение на комфорта на возенето?чух,че новия бил вече с доста по-меко возене.стария си е направо като голф гти,на лош път лошо.тая кола безспорно пасва идеално за нашите пътища,но аз лично бих изчакал една хибридна версия.разбира се за бг може би едно преоборудване на LPG/CNG от гледна точка на разноските за гориво при голям годишен пробег.но от гледна точка надеждност не виждам конкурент в класа,може би само CRV.

Публикувано на: 22 Фев 2011 14:56
от Stalin
jim_beam написа:@Stalin

карал ли си предишния рав,преди фейслифта?ако да можеш ли да направиш сравнение на комфорта на возенето?чух,че новия бил вече с доста по-меко возене.стария си е направо като голф гти,на лош път лошо.тая кола безспорно пасва идеално за нашите пътища,но аз лично бих изчакал една хибридна версия.разбира се за бг може би едно преоборудване на LPG/CNG от гледна точка на разноските за гориво при голям годишен пробег.но от гледна точка надеждност не виждам конкурент в класа,може би само CRV.
За жалост нямам сравнение със старата. Да ти кажа вози твърдо но не чак ГТИ-ГСИ твърдо. За газифицирането - това ще го оставя на следващия собственик след 2-3 години.

Публикувано на: 22 Фев 2011 17:17
от moloko
Дай повече подробности около CVT-то. Много съм любопитен.

Публикувано на: 22 Фев 2011 19:09
от Stalin
CVT-то е една доста приятна скоростна кутия, мога да кажа сега. В началото е малко тегаво ако си карал преди това нормален автоматик, като например това че като и дадеш повече газ, тя намаля оборотите но все пак ускоряваш. Мисля че с нея ми дава нисък разход на горивото, ама може е да си въобразявам защото всички в този форум казват че е направена за икономия на гориво и че е прекрасна. Още не ми е показала колко е прекрасна и дали е по добра от нормалния автоматик. Като я карам се чуствам малко като шофьор на тролей biggrin.gif Иначе като цяло се държи като нормален автоматик....

Публикувано на: 01 Апр 2011 17:40
от desSs
колега, кажи ми за жабката, която се охлаждала, как точно става номера? охлажда се чрез климатика, тоест задължително трябва да е пуснат ако искаш студена бира, или работи независимо от него?

Публикувано на: 02 Апр 2011 00:21
от drishko
Досега не ми се е налагало да сменям нищо по колата, не са излезнали дефекти, което според мен е добре за 10000 км.
Е то ако до 10,000 километра се появи и дефект... И аз съм останал с впечатление, че вози твърдо, но това е характерно за всички в този клас. Въздушно окачване е лудницата.

Публикувано на: 02 Апр 2011 01:07
от jim_beam
ако до 250к даде дефект сменям марката! tongue.gif
то явно до 100к не щат да изгорят дори крушките,ама да видим останалото!
с тоя бензин автомат няма да имаш доживотно проблеми! :thumbsup:

Публикувано на: 03 Апр 2011 09:48
от Stalin
desSs написа:колега, кажи ми за жабката, която се охлаждала, как точно става номера? охлажда се чрез климатика, тоест задължително трябва да е пуснат ако искаш студена бира, или работи независимо от него?
До колкото го разбирам аз... Да. Иначе няма откъде да се охлажда... Няма отделно охладително тяло за жабката ама и не очаквай да ти държи кой знае колко студено...

Публикувано на: 03 Апр 2011 10:03
от desSs
Stalin написа:не очаквай да ти държи кой знае колко студено...
е колкото - толкова, това да му е кусура biggrin.gif

Публикувано на: 03 Апр 2011 17:55
от Stalin
desSs написа:
Stalin написа:не очаквай да ти държи кой знае колко студено...
е колкото - толкова, това да му е кусура biggrin.gif
Да не сте се обзавели и вие с такъв.. ако да, честито..

Публикувано на: 03 Апр 2011 18:03
от desSs
благодаря, въпреки че все още не са ни дали ключовете и не смея да се похваля хаха в петък го капарирахме, би трябвало до десетина дни да го получим.
същия като твоя е, тъй че по-натам ще те тормозя с разни въпроси, дано си търпелив laugh.gif rolleyes.gif