Страница 1 от 14
ЗАСЛУЖАВА ЛИ СИ НОВА ЯРИС НА ЛИЗИНГ???
Публикувано на: 06 Фев 2011 13:20
от KaterinaK
Тъй като съм жена и не съм много наясно с колите, а ми се иска да си взема нова такава, реших да се обърна към вас за съвет. Все още се колебая, тъй като не ми е много ясно колко ще ми излиза годишната поддръжка на такава кола, пък и дали не е по-добре да взема на старо. Много ми се иска все пак аз да съм първият й собственик.
В този ред на мисли молбата ми е да ме посъветвате какво да правя... също така подходяща ли ще е тази кола за шофиране в София... най-вече за това ще я ползвам и от време на време до Пловдив...
Малко объркано стана, но ако някой е собственик на подобна колица, нека сподели мнение тук...
Аз до сега съм карала иначе корса, старичка и фиат брава, общо взето все таралясници.... biggrin.gif [/img]
Публикувано на: 06 Фев 2011 14:10
от mitoko
поддръжката на новата кола за 2-3 години е в официалния сервиз и е скъпа
отделно лизинга е скъп и той
яриса не си заслужава според мен, примерно корала е12 девето поколение хечбек е доста по-хубава и евтина
Публикувано на: 06 Фев 2011 14:44
от foho
И новият Ярис и лизинговата схема са супер изгодни. Особено ако имаш възможност да платиш 30% от цената. Лихвата 4.25% + 3M EURIBOR е доста приемлива, като се има на предвид, че лихвите по евровите депозити достигат 6-6.5%, да не говорим за левовите.

Публикувано на: 06 Фев 2011 15:04
от alexandargv
Изобщо не съм съгласен с това, че поддръжката на нов Ярис първите години, в оторизиран сервиз е скъпа! На всеки 15 000 км. да даваш по 200 лв. и малко отгоре при условие, че през останалото време наливаш само бензин и течност за чистачки никак не ми се вижда скъпо. Не ми се е случвало да давам всеки месец по 50-100 лв. за някакви непредвидени ремонтчета и да си късам нервите. В някой отношения евтиното после ти излиза много по-скъпо. В крайна сметка тази кола ти се отплаща със здравината си, не ти се налага да помниш кое на колко км. си сменял и сега кое трябва да сменяш и всякакви подобни неща. Просто трябва да си следиш километража на 15, 30, 45 хил. и т.н. Според мен Яриса е супер избор за каране в София, както и за дълъг път е идеален за 2-ма максимум 3-ма души. Горе написаното е лично мнение, не искам да предизвиквам обичайните спорове "За и против ТМ ауто", темата не е такава.
Публикувано на: 06 Фев 2011 15:06
от KaterinaK
foho написа:И новият Ярис и лизинговата схема са супер изгодни. Особено ако имаш възможност да платиш 30% от цената. Лихвата 4.25% + 3M EURIBOR е доста приемлива, като се има на предвид, че лихвите по евровите депозити достигат 6-6.5%, да не говорим за левовите.

Да аз гледах схемата точно за 30% първоначална вноска... Стори ми се и на мен изгодно... но набутването май идва повече от застраховките... Мисля, че това е минуса на привилегията да караш нов автомобил!...
Иначе съм се спряла на Ярис, защото в нея ще се возим аз и дъщеря ми предимно и смятам, че за две дами, едната от които на година и половина това е добър избор...
Публикувано на: 06 Фев 2011 15:07
от Dizzle
сестра ми е с нов Ярис от 3 години и проблеми никакви досега. Подръжката изобщо не е скъпа,нещо от порядъка на 150/200лв на 10/15 000км. Вземай и не му мисли много - имаш 5 години гаранция!
Публикувано на: 06 Фев 2011 15:16
от foho
KaterinaK написа:
Да аз гледах схемата точно за 30% първоначална вноска... Стори ми се и на мен изгодно... но набутването май идва повече от застраховките... Мисля, че това е минуса на привилегията да караш нов автомобил!...
Иначе съм се спряла на Ярис, защото в нея ще се возим аз и дъщеря ми предимно и смятам, че за две дами, едната от които на година и половина това е добър избор...
Наистина е изгодно, сравни лихвите с другите лизингови компании или с кредитите които предлагат банките, излзат два пъти по-скъпи, някой и повече.. Застраховките няма какво да те притисняват при положение, че в момента гражданската отговорност за този ярис е около 180-200 лв, данъка също е доста приемлив, единствено каското ще е цифра, но реално погледнато и втора употреба автомобил на 2-3-5 години разликата в каското няма да кой знае по-малко. Ако имаш възможност хич не се чуди

Публикувано на: 06 Фев 2011 15:51
от desSs
моя ярис е на три години и няколко месеца, на лизинг от Хипо-Алпе. много съм доволна. возим се предимно със сина ми, но и 4-ма сме били на обиколка из БГ, пак не е тясно, хем и багаж имаше. малка, маневрена кола, наливаш бензин и течност за чистачки и караш. евентуално и крушка да ти изгори, или перото на някоя чистачка да се прецака...ама това са си нормални неща. разбира се и гуми. а данъка е само 60 лева /щото моите коне са под 100, не знам новия ярис с колко е/.
това е общо взето
Публикувано на: 06 Фев 2011 18:22
от chukich
нов Ярис = наливаш гориво и караш ... никакви проблеми! А и на дълъг път е стабилна.
Публикувано на: 06 Фев 2011 19:07
от nowyaris
Виж ми името и си взимай,колежке.Перфектната градска кола.Вземи бензин,на ръчни скорости,1,33 двигател.Ще се родиш.Само си направи добре финансовия план,щото има моменти в които вноските дотягат.Аз дадох 12 000 лв. в брой и 5 години по 209 лв.на месец.С каското и гражданската стават 300.За три години само каране и 144 лв.на 10 хил.км за техническо в Дилъра.
Публикувано на: 06 Фев 2011 19:15
от alexandargv
По принцип по книжка техническите обслужвания са на 15 хил. км. или 1 год. Не знам защо nowyaris ходи на 10 хил.
Публикувано на: 06 Фев 2011 19:17
от desSs
предполагам щото е навъртял като мен само 10 хиляди за една година, и ще не ще трябва да я обслужи
Публикувано на: 06 Фев 2011 19:39
от nowyaris
desSs написа:предполагам щото е навъртял като мен само 10 хиляди за една година, и ще не ще трябва да я обслужи
Щот съм навъртял 15 000 за три и щяха да ми клъцнат гаранцията,хубавците.Ама сега ще ме хванат за.... .Турям напролет EDGE 5W30 за 100 лв. и докато не мина 15 000 никаква смяна.Колкото години-толкова.Иначе на Яриса поддръжката е наистина срамно евтина/поне на моя/.
Публикувано на: 07 Фев 2011 01:11
от gh0s7r1d3r
nowyaris, как 144 лв? това къде? на мен в ТМА ми взимат 250/350 за тип А/Б. Иначе за 3 години и 45 к км не съм пипал нищичко, колата няма никакви грижи и за мен в класа си е най-най-най-добрия избор. Аз лично, обаче, ако сега тръгвах да купувам нов Ярис, щях да се спра на дизелов с 6 ръчни скорости. Разхода е доста по-малък, а поддръжката е общо взето същата. А и дизела е по-пъргав, така, че съветвам дамата да избере дизел с 6 ръчни скорости.
Публикувано на: 07 Фев 2011 07:27
от nowyaris
Три литра масло,Маслен филтър,гарнитура на пробката и труд-144 лв.в Ником.Дизела не е за жени,обслужването е двойно по-скъпо,зимата е двойно по-опасно,айде да не почваме пак.Женското Яре е бензиновото Яре-повярвай ми.