ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Потребителски аватар
jim_beam
Мнения: 2359
Регистриран: 25 юли 2007 23:01
Репутация: 29
Местоположение: Австрия
Контакти:

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Мнение от jim_beam » 28 авг 2018 18:25

Имам един въпрос:
какво става, ако запушим и отвора в главата и изхода от ЕГР-а към колектора? Не просто с пластината отгоре, както колегата го е направил, защото така връща и го омаслява.
Един вид да се извади целия ЕГР и отдолу отвора да се затапи с подходяща планка. Тогава ако не светне чека не знам, в тоя случай ще е отрязан изцяло от двете страни...
Просто ми е интересна реакцията на електрониката, пък и на вървежа. И в този случай това противоналягане къде ли може да избие...
Последна промяна от jim_beam на 28 авг 2018 18:28, променено общо 1 път.
RAV4 D4D 2007 с кожен салон, фронт гард, ролбари, Вебасто, парктроник, CC, Alpine, 17''...

Изображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 15211
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 699
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Мнение от slowtraveler » 28 авг 2018 18:27

Мисля точно така ги 'изолират' ЕГР след което ги изключват и от софтуера, за да не се бърка компютъра (опитвайки се да активира ЕГР компютърът очаква рязко намаляване на кислорода във входящият въздух)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Hursa
Мнения: 1063
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 33
Местоположение: Козлодуй

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Мнение от Hursa » 28 авг 2018 19:52

► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid

Iliyа Damyanov
Мнения: 369
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 96
Местоположение: Мюнхен

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Мнение от Iliyа Damyanov » 28 авг 2018 22:58

jim_beam написа:
28 авг 2018 18:25
Имам един въпрос:
какво става, ако запушим и отвора в главата и изхода от ЕГР-а към колектора? Не просто с пластината отгоре, както колегата го е направил, защото така връща и го омаслява.
Един вид да се извади целия ЕГР и отдолу отвора да се затапи с подходяща планка. Тогава ако не светне чека не знам, в тоя случай ще е отрязан изцяло от двете страни...
Просто ми е интересна реакцията на електрониката, пък и на вървежа. И в този случай това противоналягане къде ли може да избие...
Ами аз преди два дни сложих капачка от буркан на входа на Клапана . Чек още не ми е светнал но не живея с мисълта ,че това е е най-правилно.
Относно вървежа ... при студен двигател на празен ход работи по твърдо. Това е единствения негатив за сега. Позитива е ,че при повече кислород има повече мощност в ниските обороти. Турбо дупката става някак по-плитка защото EGR първоначално дави мотора и при кололо 1800 оборота затваря , тогава се включва и турбото и се чувства рязък подем. За повечето потребители това с липсата на тяга в ниските може и да не е проблем. Производителя е решил , че на прасен ход и в ниските няма нужда от мощност. Но при мен не е така. Автомобилът ми е работен и го товаря яко. Трябва да се включа в движението от един подземен гараж чийто изход е много стръмен. Ами трябва да дам предимство и като тръна колата гасне. За да се включа в движението ползвам ръчна мръсна газ и въртене на гуми. Сега от два дни излизам от гаража като бял човек . Просто пускам съединителя и давам газ. В другите режими разлика не виждам , просто в ниските става нормален автомобил .

емооо
Мнения: 6
Регистриран: 22 апр 2018 09:46
Репутация: 0
Местоположение: Сливен

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Мнение от емооо » 16 сеп 2018 18:20

Колеги имам един въпрос когато светне чека и даде грешка p0400 колата влиза ли в някакъв друг режим или си работи коректно.
Питам защото колата я взех със затапен ЕГР и постоянно ми дава тази дрешка.
Решил съм си проблема с триене на грешката с телефона и програмата Torgue но понякога минава време преди да я изтрия затова питам има ли някакъв проблем.
Toyota corolla D4D 2.0 116ph

Потребителски аватар
veso_hds
Мнения: 869
Регистриран: 13 май 2012 12:06
Репутация: 57
Местоположение: Бургас

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Мнение от veso_hds » 16 сеп 2018 18:39

емооо написа:
16 сеп 2018 18:20
.... има ли някакъв проблем.
Няма.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

homie
Мнения: 31
Регистриран: 04 май 2016 09:37
Репутация: 4
Местоположение: София

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Мнение от homie » 29 сеп 2018 17:01

Колеги,
Днес реших и аз да почистя EGR клапана, но стана фал. На един клип остъргваха саждите с дървена пръчица и викам и аз така ще направя, за да не се надраска нещо. Уви, малко парченце от дървената ми летвичка се отчупи и падна вътре. Колко сериозно е това? :help:
Иначе камерката беше доста натрупана и двата странични отвора бяха плътно затворени.
Toyota Avensis Estate T25, 2AD-FTV, 2008

kocemak
Мнения: 6
Регистриран: 23 ное 2018 09:53
Репутация: 1
Местоположение: Пловдив

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Мнение от kocemak » 14 яну 2019 14:56

Здравейте,след ремонт на духнала гарнитура на Авенсис 2.2 D CAT,ми се струва по муден и не отзивчив в ниските обороти до 2000.ЕГР ,всмукател,MAF са почистени по време на ремонта,сменени са филтрите и маслото.Прекалено малко са ми километрите преди ремонта ,но като че ли тръгваше много по добре на 4-та от 1500 оборота,а сега нищо не се случва при натиснат до край педал на газта,наема бавно до около 1800-1900 и после тръгва.Имам усещането че и надуването на турбината е малко по-късно.Неправилно свързани вакуум тръби,не добре почистен ЕГР,проблем с клапана на турбото,някакви идеи?На свободен ход познат дава газ,за да погледна колко надува маркуча след турбината-е доста слабо ми се струва в сравнение със старото италианско JTD което имах.Няма пушеци през ауспуха.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 4 госта