Страница 1 от 1
Corolla Седан XE_Limited '94 2.0 D проблем
Публикувано на: 31 Яну 2011 20:17
от ka4o_pi4a
Добър вечер колеги. Притежавам Toyota Corolla 1994-та, седан с мотор 2.0 чист дизел, кода на мотора мисля че е 2С. Проблема е, че сутрин понякога пари трудно. Интересното е че ведъж пали с пипането, веднъж я спуквам от въртене и неще и това е, я запалила я не. Сутрин например паля, след 2 мин. спирам, зареждам нафта и неще да запали лесно, върти доста. Например сутринта беше 6 градуса и запали лесно, онзи ден при 13 едвам запали. Немога да разбера какво и става. Да не се чудите на температурите - живея в Кипър за момента. Сменил съм свещи, горивен филтър и маркучетата на горивния филтър, за обратната нафта несъм ги пипал че са тръбички. Другото което ми прави впечатление е, че когато върти много и запали след това отзад искарва черни облаци, а по време на движение като дам газ до край поизпушва сериозно. Много ви моля дайте предложения какво да я правя... Намислил съм да сложа клапан на маркуча на горивния филтър за да не се връща нафтата. Другото което ми се върти в главата е данеби релето на свещите или сензора за температурата да прави проблеми. Ето такава е колата
Благодаря и поздрави на всички !
Публикувано на: 01 Фев 2011 02:19
от Akima
С какво масло я караш в Кипър?
Публикувано на: 01 Фев 2011 06:58
от ka4o_pi4a
Ами някво редко е на 3-4 хил. се сменя. Незнам защо но всички карат с подпбни масла... Възможно ли е да е от маслото ? Последния път и налях ACDelco 15/40, но беше преди доста км. сигурно 7-8 хил, вече.
Re: Corolla Седан XE_Limited '94 2.0 D проблем
Публикувано на: 01 Фев 2011 09:18
от martod
ka4o_pi4a написа: Другото което ми се върти в главата е данеби релето на свещите или сензора за температурата да прави проблеми.
Сензор за температура на кола с механична помпа не се слага ..
Релето можеш да го провериш с обикновена пробна лампа, когато дадеш котнакт, дали пуска ток към свещите ..
Но предполагам че и то не ти е проблемно, щом казваш че пуши черно като запали, насочи се към центровката на помпата, дюзи и компресия, това са 3-те възможни причини за черен пушек при студен мотор ..
Re: Corolla Седан XE_Limited '94 2.0 D проблем
Публикувано на: 01 Фев 2011 18:29
от diesel_power
martod написа:Сензор за температура на кола с механична помпа не се слага ..
Много дизели с обикновени помпи имат сензор за температурата и не подгряват ,когато са топли.
Публикувано на: 01 Фев 2011 19:15
от ka4o_pi4a
Аз свещите съм ги сменил, и знам че подава ток, но ми се струва, че понякога просто подгрява 1-2 секунди и спира. Затова исках да го излъжа чрез сензора че е много студено да видя как ще пали. Добре за пушека ясно, но защо понякога пали от четвърт, а понякога върти по 10 мин.... това немога да рзбера, за пушека, пуши сиг. че е на половин милион км. но това един път да пали от раз а друг път да се скъсва да върти не е от износен мотор или дюзи. Незнам вече иде ми да и тегля клечката направо...
Публикувано на: 02 Фев 2011 03:02
от Akima
Според мен смени маслото първо - с подходящо за твоя климат.
За да има разлика в начина на запалване при различна температура значи "проблемът" се влияе от термични процеси - логично е маслото,което ползваш да идва гъсто при студен двигател.Виж компресията как е и дебитомери,възд.филтри и маркучи на вакума.

Публикувано на: 02 Фев 2011 07:15
от ka4o_pi4a
Да, но понякога (даже повечето пъти) когато е по-студено пали по-лесно, а когато е с 5-6 градуса по-топло да не иска да пали. Виж за дебитиомера не се бях сетил - ако има ще го сваля и почистя. Фитръра също не е смяневан скоро, но щом има значение и него ще сменя.
Публикувано на: 02 Фев 2011 07:37
от nowyaris
Щом пуши черно,Марто е прав-помпа,дюзи,разпръсквачи.
Публикувано на: 07 Мар 2011 21:41
от ronin
Колеги , като гледам датите може да се намесвам късно в разговора и човека да си е решил вече проблема ,но все пак ако не е да помогна и аз.Според мен проблема е във дюзите ,и най лесния начин да се проверят при запален двигател да почне да ги развива една по една и те ще си покажат .Другия по сложен вариант е регулатора на ГНП ,там вече без стенд не става/Когато пуше черно - това е признак ,че на двигателя не му стига въздух,или неправилна центровка.Аз имам Корола със същия двигател и да чукам на дърво ,мааалко трудничко пали при - 20 ,от 3 г я имам и не помня сартера да е правил 2 оборота при палене ( това не е реклама).Това е проблема на дизела ,че без стенд не става ,не може да го правиш пред блока или в някое квартално гаражче.дано колегата да си е решил проблема и да си кара колцата без проблеми повече
