Страница 1 от 2

може ли да се задави пълна ижекция?

Публикувано на: 30 Яну 2011 13:36
от lord_pz
Кажете пълната инжекция може ли да се задави(примерно при палене с подаване на газ)?И малко инфо за инжектора-как работи и какви могат да му бъдат параметрите?Имах малък спор снощи и искам да чуя и вашето мнение.При подаване на газ и отваряне на дросела,инжектора впръсква повече гориво за един оборот на двигателя или количеството(за едно впръскване) е константа, а просто оборотите се повишават?Това второто ако е вярно -не го разбирам! :thumbsup:

Публикувано на: 30 Яну 2011 19:09
от MX5
lord_pz написа:Кажете пълната инжекция може ли да се задави(примерно при палене с подаване на газ)?
Зависи. Инжекторите се управляват от компютър и компютрите при различните автомобили и техния софтуер са различни.

На едната ми кола даже съм програмирал компютъра при палене с натиснат педал на газта до долу да не подава абсолютно никакво гориво - това е ако ми потрябва да продухам бързо цилиндрите ... така, че при нея вероятността да я задавиш с педала до долу е точно нула.



Публикувано на: 30 Яну 2011 22:16
от mitoko
ако няма ток как ще се задавят тва не е карборатор

Публикувано на: 30 Яну 2011 23:58
от MX5
mitoko написа:ако няма ток
Няма ток при палене? wink.gif tooth.gif



Публикувано на: 31 Яну 2011 00:00
от Japanese_fever
mitoko написа:ако няма ток как ще се задавят тва не е карборатор
A като завъртиш ключа на контакт мислиш ли, че няма ток?

От моите наблюдения - да, можеш да задавиш колата, ако подаваш газ, докато палиш.
Не съм сигурен, но мисля, че аз имам моно-инжекцион. Така и не разбрах, на кое в БГ казват пълен и на кое моно...?

В книжката на колата ми, обаче пише, че ако е много студено и колата не запали от 1-2 път, да натисна педала на газта до половината, докато паля. Та така си задавих колата веднъж, но запалих де.

Публикувано на: 31 Яну 2011 00:02
от Japanese_fever
MX5 написа: На едната ми кола даже съм програмирал компютъра при палене с натиснат педал на газта до долу да не подава абсолютно никакво гориво - това е ако ми потрябва да продухам бързо цилиндрите ... така, че при нея вероятността да я задавиш с педала до долу е точно нула.
Е това значи, че ако не си го препрограмирал ще ти напълни цилиндрите с тунджа на педал до ламарината, така ли? smile.gif

Публикувано на: 31 Яну 2011 01:02
от Bass_Man
Japanese_fever написа:.................Така и не разбрах, на кое в БГ казват пълен и на кое моно...?

................................
Тези термини не са измислени и ползвани само в БГ ! Моно инжекция е когато имаш един инжектор за всички цилиндри , а "пълна" или "мулти" или , както там си я наричат производителите е когато имаш поне по един инжектор за всеки цилиндър . Моното се ползва много масово при Рено, VW, Опел и др.

Публикувано на: 31 Яну 2011 01:14
от mitoko
MX5 написа:
mitoko написа:ако няма ток
Няма ток при палене? wink.gif tooth.gif

ключ в джоба- натискаш педала няма ток няма задавяне
ключ контакт, старт - педал натиснат задавяне :thumbsup:

моето мнение :thumbsup:

Публикувано на: 31 Яну 2011 01:29
от Japanese_fever
Bass_Man написа:....
Ясно, мерси, значи аз съм с пълна инжекция и като се замисля не съм виждал кола след 90-та тук моно, сигурно има.
mitoko написа:....
Той нали питаше при палене?

А иначе при кола с карбуратор, може ли да се задави без да има ток при положение, че няма всмукване към цилинтрите...?

Публикувано на: 31 Яну 2011 01:36
от Bass_Man
Ами ако още не се е изпарил бензина докато завъртиш направо си давиш .

Публикувано на: 31 Яну 2011 01:38
от mitoko
цилиндъра да смуче wacko.gif тоя не е като оня цилиндър

Публикувано на: 31 Яну 2011 01:44
от Raya
Може ли да попитам един просташки въпрос: какво значи "да задавиш" колата? Само чувам"задавих", но в какво се изразява? Извинявам се, че се намесвам неуместно.

Публикувано на: 31 Яну 2011 02:16
от Bass_Man
Това е явление много характерно за старите карбураторни автомобили и се получава по време на палене на студен двигател. Понеже тогава сместта е много богата ( количеството на бензина е голямо ) защото колата е на "смуакч" . Колата е студена и бензина не се изпарява лесно , а влиза в цилиндрите , като отделна течност , а не като бензино-въздушна смес . И освен , че трудно се пали и гори лошо може да намокри свещите . А като ги намокри започва да тече тока през течността и не се получава искра . От там и няма палене докато не изсъхнат свещите . Ефекта се подсилва и като се подаде газ докато се върти защото тогава се засмуква още повече гориво , което си влиза , като течност в цилиндъра . Варианта е или да развиеш и изсушиш свещите или да изчакаш 10-тина минути да се изпари бензина . Но ако е много студено второто е трудна работа .
При инжекционите с инжектор на всеи цилиндър се получава много по-трудно защото инжектора впръсква горивото под налягане и го пулверизира . Дори да не е много хомогенна сместта все пак не влиза на капки/течност ами влиза под формата на мъгла .

Публикувано на: 31 Яну 2011 03:55
от MX5
mitoko написа:
MX5 написа:
mitoko написа:ако няма ток
Няма ток при палене? wink.gif tooth.gif

ключ в джоба- натискаш педала няма ток няма задавяне
ключ контакт, старт - педал натиснат задавяне :thumbsup:

моето мнение :thumbsup:
Едно време беше така. В днешни времена с инжекционите си зависи от конкретния софтуер на конкретната кола.



Публикувано на: 31 Яну 2011 05:10
от rudolf
нямам наблюдения, но ми се вижда олигофренско, при наличието на толко контроли-която и да е заводска фирма да направи толко първобитна карта-на акъл на дедовия карбуратор,което да дави...
еле пък толко податлива на тпс-внушения при подавания на газ..