Страница 1 от 2

ИМОБИЛАЙЗЕР на Toyota Avensis wagon 2.0 TD 90Hp

Публикувано на: 28 Яну 2011 11:59
от niki_ru
Привет на всички! Дайте съвет как се активира и как се деактивира имобилайзера на Toyota Avensis wagon 2.0 TD 90Hp т.к. скоро пътувах до Варна, но както винаги в мен беше само ключът с дистанционното Не зная как съм го активирал, но доста ядове имах докато се оправя.

Публикувано на: 28 Яну 2011 13:38
от Akima
Нещо не загрях - и в двата ключа трябва да има чипове - за заводския имобилайзер говориш нали? dry.gif

Публикувано на: 28 Яну 2011 17:14
от niki_ru
Akima написа:Нещо не загрях - и в двата ключа трябва да има чипове - за заводския имобилайзер говориш нали? dry.gif
Да, но едва когато завъртях с др, ключ, който не беше в мен в този момент, запали без проблем!?

Публикувано на: 28 Яну 2011 17:43
от jim_beam
еми остава батерията в ключа. dry.gif

Публикувано на: 28 Яну 2011 18:48
от foho
niki_ru написа:
Akima написа:Нещо не загрях - и в двата ключа трябва да има чипове - за заводския имобилайзер говориш нали? dry.gif
Да, но едва когато завъртях с др, ключ, който не беше в мен в този момент, запали без проблем!?
Отиди до някой ключар да погледне за какво става дума. Батерията в ключа играе единствено роля за дистанционното отключване и заклюване на автомобила, но не и деактивиране/активиране на имобилайзера.

Публикувано на: 29 Яну 2011 05:22
от Akima
Именно - ключа си е забравил настройката и трябва да се обучи от резервния - бягай при автоключар - услугата е м/у 40-100лв. поне във Варна. cool.gif

Публикувано на: 29 Яну 2011 19:09
от Igniter
Смени си батерията и виж дали ще стане.
Иначе в едно от описанията, свалени от този форум, имаше описана процедурата по обучаване на имобилазера и въвеждането на нов ключ. Чети и ако не се оправи пиши.
Най-бързо ще стане с ключар.

Публикувано на: 29 Яну 2011 20:22
от Akima
Процедура по обучение на ключ за Авенсис 1 написа: A total of four remotes can be programmed into the system.

Starting conditions:
- Car unlocked
- Driver's door open
- No key in ignition


Carry out the following within 5 seconds:
Put the key into the ignition and then remove it twice. Do this without turning the ignition on.

Carry out the following within 40 seconds:
Close and open the driver's door twice.
Put the key into the ignition and then remove it. Do this without turning the ignition on.

Carry out the following within 40 seconds:

Close and open the driver's door twice.
Put the key into ignition.
Close the driver's door.

Turn the ignition on/off once to program a new remote and keep existing remote(s).
or
Turn the ignition on/off twice to program a new remote and delete existing remote(s).
Remove the key from the ignition.

The central locking should now lock and unlock once to program a new remote and keep existing remote(s).
or
The central locking should now lock and unlock twice to program a new remote and delete existing remote(s).

Carry out the following within 20 seconds:
Avensis - Press the lock button on the remote for at least 1 second.

Carry out the following within 3 seconds:
Press the lock button on the remote for at least 1 second.

The central locking should now lock and unlock once.
If the central locking locks and unlocks twice the sequence has not been successfully.
Open the driver's to complete the sequence.
:thumbsup:

ИМОБИЛАЙЗЕР на Toyota Avensis wagon 2.0 TD 90Hp

Публикувано на: 08 Фев 2011 15:32
от niki_ru
БЛАГОДАРНОСТИ ЗА ОТЗИВЧИВОСТТА НА ВСИЧКИ!!!

Публикувано на: 09 Фев 2011 01:09
от Akima
Оправили проблема и как? :whistle:

Публикувано на: 23 Фев 2011 14:41
от whitefang
Това не е ли процедура по обучаване на централото заключване да разпознава новото дистанционно , а процедурата за регистрация на нов ключ за имобилайзера да е друга ? Между другото някой знае ли откъде мога да си купя ключ с дистанционно за централното ненарязан на прилична цена , че от ТИКСИМ-Пловдив ми обявиха цена около 500 лв.
ohmy.gif

Публикувано на: 23 Фев 2011 17:11
от lubosh
Батерията няма нишо общо. Сервизния ключ няма дистанционно и батерия, но има чип и колата пали с него. Опиши по-подробно какъв е проблема. Върти стартера, но не пали или изобщо не завърта.

Публикувано на: 24 Фев 2011 04:34
от Akima
lubosh написа:Батерията няма нищо общо. Сервизния ключ няма дистанционно и батерия, но има чип и колата пали с него. Опиши по-подробно какъв е проблема. Върти стартера, но не пали или изобщо не завърта.
"Сервизният ключ" се казва Dummy key именно,защото няма чип и само отваря ключалките на вратите - ако твоята кола може да запали с него - значи нямаш имобилайзер.

Тойотите излизан от завода с 3 ключа:
-2 ключа с чип/най-честно с черен цвят/ - единият го водят Master и от него може да се правят дубликати без да е налична колата;
-1 ключ без чип - Dummy key - обикновено сив;
-на връзката с ключовете има и пластмасова табелка с цифри/май бяха 10-ина/,които са уникалния код на заключващата с-ма на колата и,с който код от Тойота могат да ти поръчат ключове;
-на Тойотите след 2006 тази табелка задължително е "въведена" в базата данни на дилъра,за да се предотврати проблем в случай на загуба на табелката. :thumbsup:

Публикувано на: 24 Фев 2011 06:59
от Vesko
Сервизният ключ си е с чип. И трите ключа са с чип. Сервизният няма дистанционно и също така не може да отключва багажника и жабката.

Публикувано на: 24 Фев 2011 07:15
от lubosh
На някои коли наистина сервизния ключ е без чип и не пали колата, но на тази, повярвай ми, с чип е(карам същата).