Страница 1 от 8
защо не ми изгарят крушките на фаровете? единия е готов!
Публикувано на: 23 Яну 2011 23:39
от jim_beam
привет!
реших и аз да споделя един проблем,вече повече от 4 г. не ще да изгори никоя крушка,ама че работа!още преди 2 г. си купих комплект резервни крушки,ама само се търкалят в багажника.
помагайте със съвети,че не знам какво да правя вече.
ps: в краен случай ще си купя един мерцедес дизел,какъвто имах навремето,че при него поне на всеки 2-3 месеца ми изгаряше по една подгряваща свещ.даже и след като ги смених всичките с нови!

Публикувано на: 24 Яну 2011 00:05
от electropower
Караш TOYOTA електрическите компоненти са powered HITACHI,Фаровете не са разглабяни,колата мойе и да няма удари...

Публикувано на: 24 Яну 2011 00:09
от Kiki
Джими, ти майтап си правиш, ама знаеш ли, че в Германия ги сменат задължително, макар и да не са изгорели, защото отслабват.

Публикувано на: 24 Яну 2011 01:31
от zi_zi_top
Не дърпай Дявола за опашката в тези студове!
Иначе има
само едно обяснение - не ги ползваш.
Всяка крушка си има определен брой часове +/-10% и гори.
Те и на Авенсиса на Скорпион и на Яриса на nowyaris ще изкарат по 10 години с това темпо на експлоатация.

Публикувано на: 24 Яну 2011 01:44
от jim_beam
zi_zi_top написа:Не дърпай Дявола за опашката в тези студове!
Иначе има
само едно обяснение - не ги ползваш.
Всяка крушка си има определен брой часове +/-10% и гори.
...
за беда имам DRL още откакто я купих,демек винаги са включени късите+гaбаритите,след като стартира двигателя,вече над 86к.явно съм уцелил някаква дефектна серия.

Публикувано на: 24 Яну 2011 07:35
от nowyaris
zi_zi_top написа:Не дърпай Дявола за опашката в тези студове!
Иначе има
само едно обяснение - не ги ползваш.
Всяка крушка си има определен брой часове +/-10% и гори.
Те и на Авенсиса на Скорпион и на Яриса на nowyaris ще изкарат по 10 години с това темпо на експлоатация.

Такава е Идеята.Иначе като видя нещо забележително винаги му светкам с дългите.

Публикувано на: 24 Яну 2011 08:30
от desSs
блазя ти, моите издържаха само две години

Публикувано на: 24 Яну 2011 08:33
от gicho
Ако DRL-а ти е с ШИМ на светлините (да пуска фаровете на частична мощност през деня) е нормално да се износват по-малко. Отделно и включването е плавно (когато са на 100%, за през нощта говоря) което съхранява живота им.
Не бих казал, че 4 години е кой знае какво постижение - защо си мислиш че трябва да горят по-често?
Както казаха, зависи колко време са били включени, и колко включвания имат зад гърба си.
Публикувано на: 24 Яну 2011 09:51
от scorpion
zi_zi_top написа:Не дърпай Дявола за опашката в тези студове!
Иначе има
само едно обяснение - не ги ползваш.
Всяка крушка си има определен брой часове +/-10% и гори.
Те и на Авенсиса на Скорпион и на Яриса на nowyaris ще изкарат по 10 години с това темпо на експлоатация.

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 24 Яну 2011 10:20
от iovkito
jim_beam , ако това ще те успокои , вектрата ни , която беше купена 93-та година , издъхна миналия март с оригиналните си крушки и на двата фара , а акумулаторът беше сменен 2004 година. Крушките все още ги пазя като доказателство

Публикувано на: 24 Яну 2011 13:52
от jim_beam
при моята кола DLR=все едно си включил на къси,само дето става автоматично.има разлика само в интериора-не се включва осветлението на врътките за темп.,вентилатор и др. копчета,както и яркостта на таблото не се намалява.намирам го за много добро решение!
иначе респект за старата вектра на колегата,само дето при новите вече не е така-на един приятел му изгоря единия ксенон още в гаранция,но му казаха,че това било консуматив и не го поемат.съответно го наведоха с 300-400€.та малко след това я разкара,че повече висеше в сервиза отколкото я караше.
ps: аве накрая ще ги изкарам и с чука отгоре,че иначе само дето се набутах за резервни!

laugh.gif
Публикувано на: 24 Яну 2011 14:57
от Vesko
jim_beam написа:при моята кола DLR=все едно си включил на къси,само дето става автоматично.има разлика само в интериора-не се включва осветлението на врътките за темп.,вентилатор и др. копчета,както и яркостта на таблото не се намалява.намирам го за много добро решение!
иначе респект за старата вектра на колегата,само дето при новите вече не е така-на един приятел му изгоря единия ксенон още в гаранция,но му казаха,че това било консуматив и не го поемат.съответно го наведоха с 300-400€.та малко след това я разкара,че повече висеше в сервиза отколкото я караше.
ps: аве накрая ще ги изкарам и с чука отгоре,че иначе само дето се набутах за резервни!

laugh.gif
Счупи резервните направо, така няма да се набутваш с труд по смяната им biggrin.gif
Публикувано на: 24 Яну 2011 16:10
от scorpion
jim_beam написа:
ps: аве накрая ще ги изкарам и с чука отгоре,че иначе само дето се набутах за резервни!

laugh.gif
Джими, не дърпай дявола за опашката

а си

. Щом всичко е ОК.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
проблема решен!мерси Vesko!
Публикувано на: 24 Яну 2011 16:19
от jim_beam
scorpion написа:jim_beam написа:
ps: аве накрая ще ги изкарам и с чука отгоре,че иначе само дето се набутах за резервни!

laugh.gif
Джими, не дърпай дявола за опашката

а си

. Щом всичко е ОК.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
аве не е сичко ок,проблем си е!
на Vesko съвета май е най як,поне няма да се мъча!

laugh.gif
ей добре че е тоя форум,че както е паднало качеството при тойота само ядове,едни крушки кат хората не могат да сложат!ако бех ги развъртел тия кинти за 2 год. щех да съм вече бая напред,а не да ме връщат в първи клас!
мерси за съветите!

Публикувано на: 24 Яну 2011 16:49
от Raya
Блазя ти и се оплакваш

. Мойте крушки на предните габарите ги няма още откак взех колата и се чудя за какво ми са след карам винаги на къси.
Но ще ви бъда благодарна, ако някой ми каже какви да взема за Авенсис 2, че и без това ще трябва скоро да мина през сервиза да ми закачат бронята.