Грешка P0420
Публикувано на: 22 Яну 2011 15:08
Здравейте, колеги, последните 2 дни натрупах доста теми, обаче не е нарочно.
Значи имам следния проблем, като карам по-продължително време в едни обороти - средни около 3000 и ми светва лампата за Check engine и след това TRC i VSC OFF. Като изтрия грешката и си карам известно време и после пак светва.
Закачал съм колата на Brain Bee и Texa, като според диагностика с Brain Bee-то, проблема е в сонда 2, а Texata изкарва като description "ефективност на катализатора под желаните стойности". В ТМА я гледа едно момче, на което аз му подсказах катализатор и той каза, да от това е. Обаче той каза, че не е запушен, а, че не чисти достатъчно. Ако не ми го беше дал това допълнение, вече да съм сменил катализатора, но колата е закачана на газ анализатор, който показа много добри стойности - следователно катализатора е ефективен.
В Autodata на тази грешка, като предполагаем проблем излиза catalityc converter, wiring и сонда (там излиза нещо от сорта на HO2S или нещо подобно). На лайв-датата на Texa, втората сонда стои забила на свободен ход - 0.1, а при 1500-2000 малко бавно играела и леко забива. Първата при празен ход играе от 0.2 до 0.78, но и тя ми се стори, че малко бавно променя стойностите, не знам колко бързо би трябвало да ги сменя, но седи в една стойност около 3-4 секунди.
Колата е Корола Версо 1,8 VVTi 1ZZFE мотор мисля, че се води.
Мисълта ми е дали на някого му се е случвало подобно нещо, защото единия майстор ми казва, че е сигурен, че е сонда, а в ТМА ми казват катализатор и се обърках. Дайте съвет с какво да започна, мисля със сондата, че е най-лесно, но дайте и вие съвети.

Значи имам следния проблем, като карам по-продължително време в едни обороти - средни около 3000 и ми светва лампата за Check engine и след това TRC i VSC OFF. Като изтрия грешката и си карам известно време и после пак светва.
Закачал съм колата на Brain Bee и Texa, като според диагностика с Brain Bee-то, проблема е в сонда 2, а Texata изкарва като description "ефективност на катализатора под желаните стойности". В ТМА я гледа едно момче, на което аз му подсказах катализатор и той каза, да от това е. Обаче той каза, че не е запушен, а, че не чисти достатъчно. Ако не ми го беше дал това допълнение, вече да съм сменил катализатора, но колата е закачана на газ анализатор, който показа много добри стойности - следователно катализатора е ефективен.
В Autodata на тази грешка, като предполагаем проблем излиза catalityc converter, wiring и сонда (там излиза нещо от сорта на HO2S или нещо подобно). На лайв-датата на Texa, втората сонда стои забила на свободен ход - 0.1, а при 1500-2000 малко бавно играела и леко забива. Първата при празен ход играе от 0.2 до 0.78, но и тя ми се стори, че малко бавно променя стойностите, не знам колко бързо би трябвало да ги сменя, но седи в една стойност около 3-4 секунди.
Колата е Корола Версо 1,8 VVTi 1ZZFE мотор мисля, че се води.
Мисълта ми е дали на някого му се е случвало подобно нещо, защото единия майстор ми казва, че е сигурен, че е сонда, а в ТМА ми казват катализатор и се обърках. Дайте съвет с какво да започна, мисля със сондата, че е най-лесно, но дайте и вие съвети.