Страница 1 от 8
проблем със съединителя и превключването на скорости-РЕШЕНО
Публикувано на: 10 Яну 2011 19:32
от mafiota
Вече близо половин година проблема е следния:
карам на първа, набирам скорост натискам съединителя за да превключа на втора, но първа не изка на изключи. При това положение и при натиснат до край съединител усещам как двигателя продължава да увлича трансмисията. Форсирам рязко и чак тогава съединителя отделя напълно, и имам възможност да изключа първа та да включа втора.
От скоро забелязвам, че този проблем с трудното изключване от скорост започна до го прави и на втора .
А дори и при леко движение е почти невъзможно да включа първа без форсиране на двигателя.
Сменил съм ремонтен компелкт на работният цилиндър и течноста на системата но проблемът си остана. Сменил съм и маслото на кутията...
Пробвал съм да отрегулирам хода на педала, но пак нищо.
Преди около година (15 000км.) е сменен комплект съединител VALEO (Made in Malaisia). Дали тея маистори къде го сменяха не са направили нещо като хората

.... По принцип оригиналният феродов диск и лагера бяха свършили курса, но огледалния ми диск беше като нов. Въпреки това смениха целия комплект.
Един познат ми спомена, че при Valeo-то ( тея ментетата от 260лв) демферната пружина на притискателя била направена от калпава стомана и от там самите пружини омеквали бързо и почти сигурно според него проблемът идва точно от претискателя.
Незнам вече какво да предприема. Мисля да опитам да подменя и ремонтен комплект на помпата

, но незнам дали и това ще има ефект.
Някои сблъсквал ли се е с подобен проблем???

Колата е профила ми
Публикувано на: 10 Яну 2011 19:42
от nikolov22
АЗ ИМАХ ПОЧТИ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ С КОЛАТА КАТО Я КУПИХ БЕШЕ НОВ ВАЛЕО И ГО ИЗХВЪРЛИХ ПО МЕРАК НА БОКЛУКА И СЛОЖИХ ОРИГИНАЛНИЯ АИСИН ОТ СТАРАТА КОЛА КОИТО Е НА ?????ХИЛКМ ЗАЕДНО С ПРИТИСКАТЕЛЯ И КОЛАТА СТАНА ДРУГА
Публикувано на: 10 Яну 2011 19:51
от mafiota
nikolov22 написа:АЗ ИМАХ ПОЧТИ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ С КОЛАТА КАТО Я КУПИХ БЕШЕ НОВ ВАЛЕО И ГО ИЗХВЪРЛИХ ПО МЕРАК НА БОКЛУКА И СЛОЖИХ ОРИГИНАЛНИЯ АИСИН ОТ СТАРАТА КОЛА КОИТО Е НА ?????ХИЛКМ ЗАЕДНО С ПРИТИСКАТЕЛЯ И КОЛАТА СТАНА ДРУГА
не думай колега
трябва пак да се разглобява :(, и пак пари .....
Публикувано на: 10 Яну 2011 19:57
от BERBO1980
spored men kogato ti e smenqn saedenitelq ne e centrovan pravilno zatova iziskva oboroti zada prevkluci6 ot malka na golqma predavka taka mislq az
Публикувано на: 10 Яну 2011 20:01
от BERBO1980
napravo si kupi novi pompi otkolkoto da si kupuvash remkomplekt az smenix moite za 100 kinta i dvete
Публикувано на: 10 Яну 2011 20:13
от mafiota
BERBO1980 написа:napravo si kupi novi pompi otkolkoto da si kupuvash remkomplekt az smenix moite za 100 kinta i dvete
над 100 са, да не казвам 200 !
Публикувано на: 10 Яну 2011 20:32
от Uncle Dido
Брат, като за начало смени спирачната течност на съединителя и виж дали не смуче въздух отнякъде.
Аз съм с рециклиран съединител на ВАЛЕО, купих го от ТМ Ауто, като ми изискаха стария - за рециклиране - та вече две години нямам ядове, а не слизам от Карината...
Ако е за смяна притискателя или лагера задира - ще го прави този номер от първа до пета, нали?
Ако е за смяна на гумички на изпълнителният цилиндър - то ще ти капе течност по скоростната кутия. Та като крайна фаза - гумички на помпа.
Публикувано на: 10 Яну 2011 20:43
от mafiota
Fido Dido написа:Брат, като за начало смени спирачната течност на съединителя и виж дали не смуче въздух отнякъде.
Аз съм с рециклиран съединител на ВАЛЕО, купих го от ТМ Ауто, като ми изискаха стария - за рециклиране - та вече две години нямам ядове, а не слизам от Карината...
Ако е за смяна притискателя или лагера задира - ще го прави този номер от първа до пета, нали?
Ако е за смяна на гумички на изпълнителният цилиндър - то ще ти капе течност по скоростната кутия. Та като крайна фаза - гумички на помпа.
Течноста съм я сменил, остава да опитам с гумички на помпата и ако не се оправи чак тогава да вадим съединителя.
Не виждам от къде може да смуче въздух, всичко съм обезвъздушил перфектно ( с едно прозрачно маркуче).
Но това е, че не го прави постоянно проблема с недоброто отделяне
PS. Oнзи ден карах Сценика на баща ми, направо се наслаждавах на хубавото превключване, но трябва да презная, че съединителя му е двойно по-твърд от на карината.
Публикувано на: 10 Яну 2011 20:49
от Uncle Dido
На всички френски "изделия" им е твърд съединителя. Но пък имат страшно мека возия - за да си пазят хемороидите, предполагам.
Вземи някой приятел под мишница, купи му биричка, вкарай го в Карината и го помоли да натисне педала докрай и да задържи.
А ти гледай вилката на скоростите - дали отива до упор и дали не се връща след това - това при натиснат педал.
П.П. При недобре напаснат съединител скоростната кутия няма да влезе на шлиците въобще.
Публикувано на: 10 Яну 2011 21:04
от мехаННика
Мафиот, ако имаш проблем с помпите няма да може да включиш първа и задна,това което описваш прилича на "залепнал" съединител и трябва да дадеш газ с натиснат педал за да отлепи феродовия от маховика.Карай докато може или разглобявай отново.Стария притискател сигурно го пазиш ,евентуално друг феродов диск и половин ден работа.
Публикувано на: 10 Яну 2011 21:07
от Uncle Dido
Бат Сашо, дано не си прав, че падна разглобяване...
Публикувано на: 10 Яну 2011 21:56
от mafiota
Fido Dido написа: ................
А ти гледай вилката на скоростите - дали отива до упор и дали не се връща след това - това при натиснат педал.
....................
И това съм го правил само че с жената laugh.gif
Изпъва се оня цилиндър, и милиметър не мърда назад!
мехаННика
Мафиот, ако имаш проблем с помпите няма да може да включиш първа и задна,това което описваш прилича на "залепнал" съединител и трябва да дадеш газ с натиснат педал за да отлепи феродовия от маховика.Карай докато може или разглобявай отново.Стария притискател сигурно го пазиш ,евентуално друг феродов диск и половин ден работа.
И първа понякога трудно влиза

, явно ще се разглабя ...., няма накъде.... ма каде да ги търся тея читави майстори, че тук в Козлодуй са кът
Пазя всички стари части!
А един тъп въпрос: стария феродов може ли да се накове с друго феродо, ако се намери такова разбира се (като едно време на москвича го правихме с баща ми

)
Публикувано на: 10 Яну 2011 22:14
от Akima
Може да се накове,но въпроса е какъв ще е ефекта и дали си струва рециклирането на фона на нов диск.
Публикувано на: 10 Яну 2011 22:15
от Bass_Man
Принципно и оригиналното е ковано въпроса е кой и как ще го прави .
Публикувано на: 11 Яну 2011 00:46
от мехаННика
Бат Дидо,нали знаеш,песимиста е единствения човек който се радва когато не му се сбъднат очакванията...