Страница 1 от 3
pochistvane na highg flow air fiter
Публикувано на: 26 Юни 2006 11:15
от ALTEZZA
ta ako niakoi ima opit s pochistvaneto i postaviane na novo maslo na vazdushnite filtri ot tipa na TRD ili K&N. moia filtar beshe zaprilichal na nishto, ta pochistih go, sled tova mu slojih maslo, no iavno sam mu slojil prekaleno mnogo. kak znam che e prekaleno mnogo masloto? sled kat go instalirah obratno v kutiata mu, na drugia den vidiah che se e sabrala lokva maslo na danoto. sega sam go izvadil vremeno i sam go slojil da se izcejda, vaprosa mi e ako postoi taka izvesno vreme da se otcedi, tova dostatachno li e? problema s prekalenoto mnogo maslo e che moje da precaka MAF sensora, poprncip edno pochistvane go opravia. ima li drugi vredi?
Публикувано на: 26 Юни 2006 11:44
от advokat
Koлега, ако не се лъжа има опътване в самите сайтове, примерно на K&N, защото едва ли си пазиш листчето от самата кутия на филтъра. Ако не намериш ще ти сканирам моето ма трябва да го намеря
Публикувано на: 26 Юни 2006 11:47
от jamie
Не трябва да отделя масло. Сега трябва да го изпереш отново и да го смажеш с маслото пак. Когато пръскаш маслото - следи цвета на филтъра. Да е овлажнен но не трябва да прокапва !
ПП: Това е процедурката за памучния тип филтри.
Публикувано на: 26 Юни 2006 18:05
от ugabuga
mda i ne go sushi sas sushoar. triabva da si izsahne sam kato go izperesh.
kato peresh vnimavai da ne e s voda s mnogo goliamo naliagne sushto.
Публикувано на: 26 Юни 2006 20:56
от ALTEZZA
az opatvane imam, no to tam nishto osobeno ne pishe, osven da se vnimava da ne se sloji prekaleno mnogo maslo. problema e che masloto ne idva v butilka tip sprei, ami e butikla s dupka otgore i triabva da go istiskvash, ta az i taka sam slojil povechko maslo de.
ta iavno shte triabva da povtoria procedurata kakto jamie kazva.
Публикувано на: 26 Юни 2006 21:47
от ugabuga
moeto maslo beshe v sprei. mnogo e udobno. probvai da go varnesh i si vzemi sprei.
Публикувано на: 26 Юни 2006 22:57
от ALTEZZA
koe da probvam da varna? chast ot masloto veche e polzvano, pak i ne e kato da sam plashtal pari za nego

. po skoro moje da si nameria edna butilka det e sas sprei i da presipia masloto v neia. az i predi sam pochistval i omasliaval podoben filtar, no togava se biah spravil po dobre, tozi pat obache neshto prekalik s naklona na butilkata s masloto biggrin.gif
ta vse pak smiatata che taka kat se poizcedi ne e dostatachno, triabva da svarsha rabotata nanovo, nali?
Публикувано на: 26 Юни 2006 23:10
от Scott
ALTEZZA написа:ta vse pak smiatata che taka kat se poizcedi ne e dostatachno, triabva da svarsha rabotata nanovo, nali?
Ако можеш да го изцентруфугираш (но не в пералнята, за да не я омаскариш) не трябва да го переш наново biggrin.gif
Публикувано на: 27 Юни 2006 01:41
от del_sol_fen
fifi nie imame sprei za takiva filtri. bravo be, 3rd time is a charm...
Публикувано на: 27 Юни 2006 11:34
от Caesar
От любопитство без да се натрапвам ме интересува какъв е тоя фолтър. Аз имам Карина Е 1.6, 115 к.с. Тя има ли такъв филтър.
Публикувано на: 27 Юни 2006 12:21
от Xeku
Caesar написа:От любопитство без да се натрапвам ме интересува какъв е тоя фолтър. Аз имам Карина Е 1.6, 115 к.с. Тя има ли такъв филтър.
Става дума за филтри за многократна употеба. Те са два вида, едните имат формата на оригиналния ти филтър и се поставят в кутията му, другите са конусовидни, или с друга форма, не стоят в кутия, а се монтират директно на тръбата за входящия въздух. Като се задръстят, се почистват, омазняват се и се монтират обратно.
Публикувано на: 27 Юни 2006 12:25
от El Camino
Да допълня за налегналите ги мисли за далавера, след тези разяснения на Хеки (които са абсолютно верни), че цената на този филтър е около 10 пъти по - висока, което при среден интервал на смяна от 15 000, ще даде далавера след 150 000км biggrin.gif.
Освен това, колата почва да смуче повече (трябва да почне поне:)) и ще гори повече, та не се знае, дали ще излезе далаверата

.
Публикувано на: 27 Юни 2006 13:58
от jamie
Camino, риплейсмънт филтрите на К&Н не са много скъпи - а ако ги сравним с оригинален Тойота филтър - разликата в пари може да се избие доста по-раничко !
Публикувано на: 27 Юни 2006 14:23
от El Camino
jamie написа:Camino, риплейсмънт филтрите на К&Н не са много скъпи - а ако ги сравним с оригинален Тойота филтър - разликата в пари може да се избие доста по-раничко !
Зависи много разбира се. Но въпреки това, не е това начина да се пестят пари biggrin.gif.
П.П. Риплейсмънт в Германия под 50 евро няма на КН.
Публикувано на: 27 Юни 2006 15:38
от ugabuga
jameikata e prav
tuk k&n za mouata honda go vzeh za okolo $35. Edin normalen filtar struva okolo $8-10. Za 60k mili shte si izbia parite i shte znam che filtara mi vinagi e chist (poneje shte si go chistia de) i che kolata mi shte varvi dobre.