Страница 1 от 1
diferenciali
Публикувано на: 09 Яну 2011 11:30
от petar.ivanov
zdraveite, imam slednia problem i mnogo shte se radvam ako niakoi mi pomogne. pritezhavam TOYOTA Lite-Ace 1.5 benzin s povreden diferencial . na skoro namerih diferencial ot 1.8 dizel , ne namiram danni dali sa vzaimozameniaemi ili ne . Blagodaria predvaritelno na vsichki.
Публикувано на: 09 Яну 2011 13:47
от Toyota forever
Основното в случая е предавателното число. Ако е различно може да се движиш по бързо или по бавно. Всичко е наред като си го сменил нали?
Публикувано на: 09 Яну 2011 14:23
от мехаННика
Най вероятно не е същия,но ако става по присъединителни размери качвай го-бусчето ще стане или по бързо или по мощно.Лошото е че не може да си сигурен преди да разглобиш.
Публикувано на: 09 Яну 2011 18:19
от nowyaris
Не е същия.И може по обратен ред-карета,опорен лагер,ск.кутия,съединител..... . Не е вариант,бензиновия работи на по-високи обороти.
Публикувано на: 09 Яну 2011 18:26
от мехаННика
Става дума за заден мост тип "москвич".
Публикувано на: 11 Яну 2011 07:40
от мехаННика
Колега, има ли някакво развитие с диференциала,какво му е на стария? дай ще го направим.
...
Публикувано на: 11 Яну 2011 22:41
от rudolf
тоjotite имат нитована плочка при коша на мотора,,там са вписани модела на двигателя,скоросттите ,типа-диф,,дори излиза и предавателното число...
предполагампредавателното число не т еинтересува толко ,колкото типа...
мисля че ти си с F- серията 7.5" диф,,,намери серийте на двата дифа- и виж дали са еднакви.
мисля че еднаквите серий дифове са взаймозаменяеми, без разлика от годините,,,или поне стават е минимално напасваненезависимо от типа мост....пример лексус ис200 е пак с ф-серията,,,които съм писал с хора ,които са го напасвали на цял мост кат твоя.
информацията е непотвърдена и е просто идеяи насока.
http://members.iinet.net.au/~stepho/diff.htm
Публикувано на: 12 Яну 2011 23:50
от мехаННика
Rudolf, с цялото ми уважение към броя постове които имаш,какво може да напасваш в един диференциал? В случая май става дума да се закърпи автомобила за още някой и друг километър а не да се конструира наново.А пък IS200 и Lite ace нямат нищо общо като конструкция.Ако фланеца към кардана е същия и закрепването към корпуса на задния мост,което може да се види без разглобяване,то единственото неизвестно е дали ще влязат полуоските в планетните колела.
Публикувано на: 13 Яну 2011 02:28
от rudolf
мехаННика написа:....
не се притеснявай,аз не разбирам много от коли,постовете са ми предимнио в оффтопик:)
ми под счупен диференциал-разбирам-дифф касетата,която много не я брига типа конструкция на задното окачване.
(проучването ми беше по повод на това че търсех цял заден мост(лайф,солид) за моято ае86,,,и шпер касети за него-едно от предложенията беше именно мост от литайс с шперкасета от лекус)
има случей когато дифф касета от преден мост се ползва при приложения за задно предаване...(имаше предложения за цял мост от волво 240 с шпер дана 40 от предния мост на джееп)--смътно по спомен.
а дадох пример за ис200,защото някой нови коли се срещат почесто и по евтино на части....примерно скорости за ис200 можеш да намериш по евтино от за моето ае86 от 1985та....и има поне 5 ис200 на части,.
затова писах че давам насока и не съм запознат...
Публикувано на: 13 Яну 2011 23:39
от мехаННика
Да, друга е работата при бегачките.