Страница 1 от 1
Изпускателна система
Публикувано на: 06 Яну 2011 22:16
от mohboo
колеги дайте съвет карам селика 1.8 VVT-i и ми е интересно някои има ли представа каква в разликата там примерно ф55 дебелостенна тъннкостенна расяснете

Публикувано на: 06 Яну 2011 22:16
от Bass_Man
Всъщност какъв точно ти е въпроса ?
Публикувано на: 07 Яну 2011 09:58
от Me4oKyX
и аз много се чудя дали не може да е тънкостенна, вместо дебело там, а тук може да е по-дебелостенна.... А тук-там също може да се разчовърка.... И аз имам същия въпрос, ще следя темата с интерес biggrin.gif
Публикувано на: 07 Яну 2011 10:49
от mohboo
vaprosa mi e dali da si sloja po debela truba ot originalnite ???
Публикувано на: 07 Яну 2011 11:43
от Petar
Ами на този въпрос всики бите посъветвал да сложиш нещо оригинално ще издържи много повече още повече че караш Селика и сигурно я настъпваш повечко на по-високи обороти
Публикувано на: 07 Яну 2011 14:13
от Bass_Man
mohboo написа:vaprosa mi e dali da si sloja po debela truba ot originalnite ???
Не .
Публикувано на: 14 Яну 2011 13:17
от mohboo
ili az ne obqsnqvam pravilno ili vie ne me rabirate pravilno trabata mi e f55 az shte sloja f60 no dali za si q sloja s tankite lamarini ili debelostenna poneje maistor4eto mi vika nqma smisal mn tejka stavala generaciqta !
Публикувано на: 14 Яну 2011 13:31
от DanielzZz
Колега,от това разширяване на изпускателната система ще имаш отрицателен ефект,повярвай ми.Атмосферните коли изискват точно изчилена изпускателна с-ма.
Публикувано на: 14 Яну 2011 13:48
от Me4oKyX
Ако си решил да слагаш изпускателна система, с цел спортаж, вземи пиши на Fido Dido - той е човека, който може да ти каже какво трябва да направиш и от какво има СМИСЪЛ! Иначе може и ф108 да сложиш, ама кяр от това...... нема брат biggrin.gif
Публикувано на: 15 Яну 2011 03:55
от Bass_Man
mohboo написа:ili az ne obqsnqvam pravilno ili vie ne me rabirate pravilno trabata mi e f55 az shte sloja f60 no dali za si q sloja s tankite lamarini ili debelostenna poneje maistor4eto mi vika nqma smisal mn tejka stavala generaciqta !
Самия колектор има някакъв смисъл да е дебел но от него назад няма никакъв смисъл освен ако не гониш някаква якост . А самото разширяване е абсолютно безмислено на стандартен мотор .
Публикувано на: 15 Яну 2011 09:17
от BURN OUT
Няма смисъл да слагаш тръба с по голям диаметър, а още повече дебелостенна. Както ти каза колегата по горе, това се прави като започнеш от изпускателните колектори примерно 4-1 или 4-2-1 и продължаваш вече с по-големия диаметър, но там всичко се смята, като започнеш от обема на цилиндъра, диаметъра на клапана и канала в главата след него. Диаметъра на първичната тръба ще е колкото диаметъра на отвора в главата, от там ще получиш дължината на същата, после се смятат диаметъра и дължината на вторичните тръби и чак след това стигаш до тази, за която говориш ти. И въпреки всичките формули и сметки резултата няма да е 100% това, което си получил на хартия, все пак всеки двигател е различен. Ако сложиш само тръба с по голям диаметър само ще влошиш генерацията, тъй като газовете в нея ще се разширят и ще забавят скоростта си. Моят съвет е ако имаш възможност (финанси) започни от колектора, но не очаквай чудеса, ефект ще има ако колектора е добър но няма да е нощо невероятно.
п.с. В интернет има много писано по темата стига да ти се чете...