Страница 1 от 2
За Пънки - бутала и други такива
Публикувано на: 23 Юни 2006 18:08
от El Camino
Пънки, някъде в Европа си ясно, ама къде се губиш бе човек? biggrin.gif
Подкарали сме една дискусия за степента на сгъстяване на блутоп европейска версия. Понеже за момента сме на ниво - менуал на Тойота и една камара списания срещу американските сайтове и опита на някои отваряли такива двигатели, искам да се произнесеш и ти.
Та въпроса е - европейските блутопи с каква компресия излизат? И разликата между ЕУ 124 коня и хамериканските 116 в следствие само на екологията ли е или са пипали и компресията?
Има вече започната дискусия по въпроса, която в момента е точно до никъде:
http://www.aeu86.org/forum/viewtopic.ph ... highlight=
Публикувано на: 23 Юни 2006 18:58
от punkara
...done!

Публикувано на: 23 Юни 2006 20:26
от El Camino
След тоя пост света вече няма да е същия

biggrin.gif.
1. Преди няколко дни откриваме, че дифа на АЕ86 не е 4.1 както всички много горещо вярвахме, а е 4.3... много добре. Все пак по - добре късно, от колкото още по - късно.
2. От 3 дни се чуда от къде да изкопая инфо, че света не се е променил и че ст. на сгъстяване е все още 9,4.
Днес излезе на бял свят, че 4АГЕто в Европата има ст. на сгъстяване 10.0. Те ти булка розови очила:whistle:
3. Малко преди това излезе, че свещите на ЕУ 4аге са различни от описаните в УСА менуала...
Абе от тук натам по предпазливичко с хамериканското ноу хау викам аз

Публикувано на: 23 Юни 2006 20:59
от agent dust
ъх, аз вече се изръсих за свещи

дано не съм се прецакал - сигурно е от разликата в бензина
Публикувано на: 23 Юни 2006 21:40
от El Camino
maggkrabar написа:ъх, аз вече се изръсих за свещи

дано не съм се прецакал - сигурно е от разликата в бензина
Имаше подобна откривателска тема на скоро - не я ли видя? Направо кажи по - добре, какви взе?
Главната разлика е в топлинното число. На нас ни трябват по - студени, т.е. 6ци. 5ците в УС мануала са за УС.
Публикувано на: 23 Юни 2006 23:59
от agent dust
изпратиха ми такива:

Публикувано на: 24 Юни 2006 03:50
от LordDigital
maggkrabar написа:изпратиха ми такива:

За кво са ти УрУдИуМ ПоУДер - да не се решил тия свещи да надживеят афтомобила?:)
Публикувано на: 24 Юни 2006 05:06
от ugabuga
sando, po-dobar gas mileage

zatva. moite vsichkite koli sa s NGK iridiums.
Публикувано на: 24 Юни 2006 08:55
от agent dust
LordDigital написа:
За кво са ти УрУдИуМ ПоУДер - да не се решил тия свещи да надживеят афтомобила?:)
пишат разни зарибяващи неща по опаковката и клъвнах laugh.gif би трябвало да има файда
Публикувано на: 24 Юни 2006 12:10
от El Camino
Ето я темата бтв:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=123 ... 2%E5%F9%E8
Спроред мен си взел правилните - топлинното число при Дензо е 20, при НГК е 6, което ни трябва на нас. Просто трябва да се има в предвид, че УС спецификациите не ни вършат работа.
Бтв. единствената причина да си зема Иридиум НГК аз, беше че беха по - евтини от останалите - 5 лева на свещ със доставката

.
Публикувано на: 24 Юни 2006 16:24
от ugabuga
da NGK sa mnogo po eftini ot Denso, no opredelno po dobri ot Bosch.
Champion sushto sa tam gore pochti naravno s Denso
Публикувано на: 24 Юни 2006 18:09
от agent dust
El Camino написа:
Бтв. единствената причина да си зема Иридиум НГК аз, беше че беха по - евтини от останалите - 5 лева на свещ със доставката

.
Denso 4бр=112лв+7лв доставка по спиди = 120лв - 6 пъти по-евтино да излизат NGK-то

единственото ми успокоение е че имам нещо тойотско и че са ги нацелили

Публикувано на: 24 Юни 2006 18:32
от El Camino
Нееее, ако имаше такава цена, то отдавна щеше да се знае във форума. Просто изпадна възможност в ибей.
120 лева, ама сега дълго време няма да има ядове пък - сложи ли ги вече твоите? Впечатления?
Публикувано на: 24 Юни 2006 19:04
от ugabuga
bah, tuka sa po $12 ednata svesht. 120 leva kolko izliza v dolari?
Публикувано на: 24 Юни 2006 20:10
от jamie
ugabuga написа:bah, tuka sa po $12 ednata svesht. 120 leva kolko izliza v dolari?
Malko над 80. Умната ей !
