Страница 1 от 3

Тойота Ленд Круизър

Публикувано на: 30 Дек 2010 22:18
от Francesco
Здравейте всички!
Наскоро продадох Пасат-а си и сега мисля да си купя джип. На този етап съм се спрял на Тойота Ленд Круизър 150, модел 2010 год. На изплащане разбира се.. Та бих искал някой, който е по-запознат с модела да сподели мнение. Как е като возия,като изключим офроуд,там предполагам са си все още Н1, как е като екстри и т.н. Благодаря на всички предварително !
Весело посрещане на Новата 2011 Година !

Публикувано на: 31 Дек 2010 00:10
от mitoko
дизеларка или бенз

Публикувано на: 31 Дек 2010 01:10
от Akima
Аз бих заложил на 3.0 D-4D,защото тоя голям джип с бензинка ще те разплаква на бензиностанцията всеки път.

Най-евтиния ти вариант е 3.0 дизел 190 к.с. с ръчна кутия - трябва да е ~85 000 лв. с ДДС и основното ниво на оборудване - Comfort /май така беше/.

Сега имат и някакъв Limited Edition LC по случай 60-годишнината на модела,но то май е само за Luxury оборудването - май са около 150 такива бройки предвидени за БГ.

Успех с покупката и да не забравиш да е похвалиш като вземеш колата! :thumbsup:

Публикувано на: 31 Дек 2010 02:25
от Bass_Man
И като возия и , като екстри е добре . Но все пак това е джип , а не SUV !!!

Публикувано на: 31 Дек 2010 06:50
от ALTEZZA
Bass_Man написа:Но все пак това е джип , а не SUV !!!
huh? wacko.gif

Публикувано на: 31 Дек 2010 07:43
от Bass_Man

Публикувано на: 31 Дек 2010 08:40
от ALTEZZA
Jeep e proizvoditel na koli(SUV-ta)
SUV e Sport Utility Vehicle

Land Cruiser e Toyota, a ne Jeep
Land Cruiser e SUV

ako imash v predvid che e "body-on-frame", a ne "uni-body", tova veche e drug vapros.

a che vaprosnia Land Cruiser e palen s interestni ektrichki e viarno. v USA tazi kola e Lexus GX460, no e mnogo podobna i na Toyota 4Runner. do kolkoto znam Land Cruiser-a(150) idva s KDSS(Kinetic Dynamic Suspension System), koeto pozlvoliava reaktivnata shtanga da se osvobodi pri off-road uslovia, a pri normalno karane e zahvanata i darji SUV-to dosta stabilno, tai kat izpolzvat po debeli reaktivni shtangi ot normalnoto. drugoto interesno e che idva s centralen differencial(TORSEN), koito moje i da se zakluchva. obache mai niama blokirasht se zaden diferencial.
za dizela nishto ne znam, ama V6 4.0L(1GR) dvigatelia e dosta stabilen, i za moshtnosta mu i tejesta na kolata e dosta ikonomichen.

Публикувано на: 31 Дек 2010 10:31
от Francesco
Благодаря на всички за отговорите. Да, в момента има само такива Лимитед Едишън. 100 бройки са,но не знам колко са останали. Вчера имах щастието да го разгледам обстойно,страхотен е. Ако вози толкова добре, колкото изглежда... И по принцип не обичам бензиновите автомобили,не знам защо... Така че-само дизел. Доколкото разгледах сайта, видях че серийните са 3.0Д 176к.с., но заради тази 60 годишнина са завишили мощността на ДВГ-то с 14 коня - 190к.с. Но и така отива доста скъпичък 130 бона...Дано да има останали бройки от серийните- те са около 107 с намалението от 8%. Благодаря ви още веднъж. Ако го взема и когато го взема,ще пиша личните си впечатления. Весело посрещане довечера на новата година! Пожелавам ви много здраве и късмет през нея!

Публикувано на: 31 Дек 2010 17:16
от Bass_Man
ALTEZZA написа:Jeep e proizvoditel na koli(SUV-ta)
SUV e Sport Utility Vehicle

Land Cruiser e Toyota, a ne Jeep
Land Cruiser e SUV
Коректно :thumbsup: ! малко след , като го написах се замислих , че и ЛЦ би трябвало да SUV . Но го оставих така защото в БГ под SUV се разбират паркетниците , като X5/6, МЛ и тн. А под "джип" се разбира от УАЗ-ка нагоре ( което си е май първото Руско менте на Jeep ), Нива , Патрол , Паджеро , Ленд Роувър , ЛЦ и тн. . А и до колкото си спомням първия високопроходим автомобил май беше Немски ??? Но както и да е джип-а си е световно известен и се асоциира доста лесно :) .
И да имам мредвид , че е с на БГ жаргон с отделна рама . Което го прави изключително комфортен по неравности . Но пък си е с "джип-ови" , скорости и диференциали , двигател ( не форсиран ) което го прави доста по муден и бавен в сравнение с типични SUV-ове , като X5 да кажем . А си е на цена колкото повечето от тях та дори и по-скъп от някой . За това е важно човека какво търси и за това го предупреждавам да не си мисли , че ще се състезава по асфалт с ЛЦ .
ALTEZZA написа:
ako imash v predvid che e "body-on-frame", a ne "uni-body", tova veche e drug vapros.

a che vaprosnia Land Cruiser e palen s interestni ektrichki e viarno. v USA tazi kola e Lexus GX460, no e mnogo podobna i na Toyota 4Runner. do kolkoto znam Land Cruiser-a(150) idva s KDSS(Kinetic Dynamic Suspension System), koeto pozlvoliava reaktivnata shtanga da se osvobodi pri off-road uslovia, a pri normalno karane e zahvanata i darji SUV-to dosta stabilno, tai kat izpolzvat po debeli reaktivni shtangi ot normalnoto. drugoto interesno e che idva s centralen differencial(TORSEN), koito moje i da se zakluchva. obache mai niama blokirasht se zaden diferencial.
za dizela nishto ne znam, ama V6 4.0L(1GR) dvigatelia e dosta stabilen, i za moshtnosta mu i tejesta na kolata e dosta ikonomichen.


Тука с 4 литровия е много малко разпространен , а и е доста скъп . Иначе екстричките се виждат доста добре от клипчетата . Но както казваше Дайвъра колкото по-голям джипа толкова по-голям багер трябва да го вади после от калта . Та дори и с най-якия LC не си безсмъртен tongue.gif .

Публикувано на: 31 Дек 2010 18:53
от Francesco
Bass_man
Искам да ти благодаря за коректните и обективни мнения,както и на колегата ти Altazza. Разбира се,че не го взимам за състезания :) Не ми харесват тези прехвалени МЛ,ГЛ,Х5,Х6 и така нататък. А и доколкото съм чувал Тойотите са най-здрави от тези и най евтини за поддръжка, а и като гледам не харчат толкова много. Харесва ми интериора и разбира се, екстериора. Хайде приятели, изчезвам да празнувам. До скоро :) Ще си пишем догодина :П

Публикувано на: 02 Яну 2011 19:04
от gicho
Bass_Man написа:Но както казваше Дайвъра колкото по-голям джипа толкова по-голям багер трябва да го вади после от калта . Та дори и с най-якия LC не си безсмъртен tongue.gif .
Колкото по-голям е джипа, толкова по-надалеко ще ходиш пеш да търсиш трактор да те вади ... така го знам аз laugh.gif

Сорка за офф-а ...

Не ми е много прясна информацията, но ако не става дума за здрав оффроуд (някой спомена че ЛК няма блокировка на задния дифф???), съм чувал че Lexus-ите се вписват доста добре като цена, разбирай под тази на ЛК. Това пак с уговорката че не са толкова оффроуд, и че цените са по информация на ухо .... Ако приложението на "джипа" е за асфалт и спокойствие зимата все ще му стигнат 4х4 възможностите на лекса. А все пак ги захвалват ...

Публикувано на: 02 Яну 2011 19:19
от zi_zi_top
Francesco написа:...Тойотите са най-здрави от тези и най-евтини за поддръжка, а и като гледам не харчат толкова много...
То бива евтиния, ама чак пък такава, както при Тойотите никъде я няма. :whistle:

Публикувано на: 02 Яну 2011 23:25
от Bass_Man
Те Лексусите ( RX сигурно имаш предвид ) си влизат при паркетниците и са си по 300-тина коня и нямат дефорсетa дизелчета . А там вече разхода си e добър ако не е хибрид .

Публикувано на: 02 Яну 2011 23:36
от jim_beam
Bass_Man написа:... колкото по-голям джипа толкова по-голям багер трябва да го вади после от калта . Та дори и с най-якия LC не си безсмъртен tongue.gif .

много правилно казано!

аз преди година затънах с рава в едно блато,но като си знам възможностите го угасих и си изчаках трактора.да обаче вместо да ме извади затъна и той до средата на задните колела. та се наложи да викаме друг по-сериозен трактор 4х4,резил! та мисля ако бях с LC май и 2-ия трактор щеше да се озори...затова вече ако е съмнителен терена излизам от колата и оглеждам/опипвам.
dry.gif laugh.gif

Публикувано на: 03 Яну 2011 10:19
от gicho
Мда, се гадни бензинки и хибриди се събрали при Лексус tongue.gif

Ей тука една офертичка:

http://www.lexus.de/range/rx/aktionen/r ... en_RX_450h

Ако го смятам вярно, излиза към 30000 евра. Сигурно не е AWD, ама е хибриден 3.5 литра бензин ... Не знам колко излиза AWD-то ...

Ей го и в БГ - всичко накуп за 100 бона ...
http://www.lexusbulgaria.bg/files/rx/Le ... celist.pdf