Страница 1 от 1

жълтата лампа за ниво на маслото Celica T18 2000GT

Публикувано на: 28 Дек 2010 22:55
от djfoxy
Здравейте на всички, интересува ме следното нешто-когато колата стопли по някое време ми светва жълтата лампа за ниво на маслото долу в дясно на таблото все едно ми е малко маслото, а на щеката нивото е посредата.Забелязва се следното като подам газ окло 5000 оборота лампата изгасва! Какво означава това според вас ? колата е тойота селика Т18 1991г 2000GT. :help:

Публикувано на: 29 Дек 2010 01:36
от Bass_Man
Почисти си тръбата за стичане на маслото ако имаш и си долей масло . А може да сложиш и малко по-хубаво масло .

Публикувано на: 31 Дек 2010 13:16
от jim_beam
или смени масл. филтър с оригинален!

Публикувано на: 31 Дек 2010 13:36
от mitoko
jim_beam написа:или смени масл. филтър с оригинален!
:thumbsup: само оригинален филтър на сяка смяна на маслото СИНТЕТИКА само :thumbsup:

Публикувано на: 31 Дек 2010 17:40
от mafiota
jim_beam написа:или смени масл. филтър с оригинален!
и аз съм чувал, че калпавите филтри правели проблеми. Имали вътре някакъв клапън, който ако е менте филтъра бърка работата на маслената система.

zdraveite

Публикувано на: 02 Яну 2011 17:38
от djfoxy
карам само с сравнително хубави масла от рода на Кастрол-магнатек или Мобил и от двата са на 10/40.Всеки месец проверям нивото профилактично колата не гори масло! Ми незнам казаха ми че е хубав масления филтар мисля че 10лв струваше мога да пробвам да го сменя ако се сетите нешто друго казваите ще пробвам! скоро ще кажа дали е от него!Мерси за сега но някак не ми се вярва да е от него,но ште пробвам! :thumbsup:

Публикувано на: 02 Яну 2011 23:19
от Bass_Man
Казах ти какво още първия пост !!!!!!!! Ама все чакате някой да ви каже магическата рецепта с леко натягане на гайка с ключе 10 да ви се оправи проблема . Аз също карам с Мобил S3000 10W40 и мога да ти кажа , че е пълен буклук !!! На топло лампата ми гасне докато въртя на стартер , а сега след , като запали загасва след 2-3 секунди ! През което време масло в двигателя няма ! И двигателя едвам завърта , което значи , че маслото се е сгъстило прекалено много . Само ,че на мен не ми дреме много защото карам кола за 500лв. и въпреки това ще го махна този буклук тази седмица и ще си сложа някаква пълна синтетика от доверено място .
Ако ще сменяваш буклука смени и филтъра иначе само филтър да сменяваш е пълна тъпотия . Не знам колегите какво се хванаха за този филтър безспорно е важен но този проблем няма как да е от него !!!

Публикувано на: 29 Фев 2012 14:48
от SybexDrift
Жълтата лампа на таблото за маслото, оняден я гледах що свети като загрее колата и ми излезе на компютъра, че е проблем с датчик на хидравличното масло а не това на двигателя :)