Страница 1 от 2
И въпреки всичко TOYOTA е номер 1 :)
Публикувано на: 27 Дек 2010 12:46
от esox hunter
Публикувано на: 07 Яну 2011 19:33
от LEXUS
Toyota никога не е слизала от върха, колкото и да се опитват често някои тук да ме репликират. А цялата тема "Мит ли е здравината на Тойота" беше изсмукана от пръстите,винаги съм го твърдял. Тойота доказва отново,че е най-стабилният в дългосрочен аспект авто-производител, въпреки че произвежда най-много коли също така.
Публикувано на: 07 Яну 2011 19:39
от Uncle Dido
Охххх, ПАК ЛИ?!?!

Публикувано на: 07 Яну 2011 19:44
от LEXUS
Пак,пак biggrin.gif Трябва да толерираме истината! biggrin.gif
Отдавна не съм писал все пак. Чакай да набера инерция като Приус Плъг ин. biggrin.gif
Публикувано на: 07 Яну 2011 20:06
от Kiki
LEXUS написа:Пак,пак biggrin.gif
Така, така! biggrin.gif
Публикувано на: 07 Яну 2011 20:56
от zi_zi_top
LEXUS написа:Toyota никога не е слизала от върха...
Кой спори с това твърдение!?!
Смятам, че е безсмислено да разискваме очевадни истини и поради тази причина продължаването на темата е ненужно.

Публикувано на: 07 Яну 2011 22:22
от sstefan
+1

Публикувано на: 09 Яну 2011 22:27
от gicho
Не всички мислят така:
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=713302
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=715094
Ох, това боли ... :
Opel Insignia печели в "Най-добрите индивидуални резултати" пред Ford Fiesta (95,8%) и Тoyota Prius (95,6%).
А приус-а тука се знае като най-доброто от тойота ... Ако е качествен колкото фиеста, а струва колкото 2 и половина, мани ...
Относно статистиката:
За дефекти при употребявани автомобили от DEKRA оценяват специфични недостатъци, като корозия на изпускателната система или проблеми със спирането, а не такива с износени чистачки, за което носи отговорност самият собственик.
И още:
Във втората категория "Най-доброто от всички класове" за трета поредна година отличник е Audi. Моделът A6 е с 84,2% “здравина” в класацията на автомобили с по-дълъг пробег и стаж. Второ и трето място остават за BMW 3-а серия (81,7%) и VW Passat (81,1%).
Ъх, тойота са я забравили явно ...
О, майн гоШ: туй да не го бях виждал ...
http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec ... eport.html
MINI/SMALL CARS
- mileage up to 50,000km:
1. Ford Fiesta
2. Renault Twingo
3. Toyota Yaris
- mileage between 50,000-100,000km:
1. Toyota Yaris
2. Opel Corsa
3. Mazda2
- mileage between 100,000-150,000km:
1. Honda Jazz
2. Audi A2
3. Ford Fiesta
Като гледам и другите класове, най-добрата тойота е тази между 50000 и 100000 км - моята приближава средата на тая зона, мога да съм спокоен ...
Публикувано на: 09 Яну 2011 22:41
от Kiki
Ами ти как мислиш, че германците от "Декра" са спали спокойно след като с кръв на сърцето са признавали досега, че Японците са ги биели по всички параграфи.
Най-после им попадна един що годе по-свестно направен автомобил, който се води Германски, а в същност и той не е, и започнаха да се тупат в гърдите. И то с какво - с Опел.

Публикувано на: 09 Яну 2011 22:54
от gicho
То автобилда не е ли и той немски, или той е германски?
Странно ми е че липсва корола (седан) - нали е джапонска, ауриса го има, а корола не го стига? Нещо не ми го побира главата?
Не съм карал нова тойота, може би авенСиса ще му е конкурент, ама съм склонен да предпочета опела за парите на тойотата ... Маалко е по-стилен

Публикувано на: 09 Яну 2011 22:56
от Bass_Man
Гиче тебе май нещо те е заболяла главата от толкова четене я си почини малко

! Приус се прави от 1997г. и до ден днешен няма по-здрава кола от него ти какво гледаш и кой какво е написал не е от особенно значение .
Публикувано на: 09 Яну 2011 23:01
от gicho
А, главата ще ме заболи, когато има какво вътре да се напрегне ....
Не схванах връзката - корола се прави още по-отдавна? И Лада също ....
Според немците ситуацията е такава - имаш ли факти, които да говорят обратното? Не казах че приус е по-лоша, а само че е с надеждността на фиеста ... Поне така пише в цифричките - инженер съм и затуй ги чета тях ...
Приус-ът си има своето място, който иска да е "зелен" да го купува. Който иска евтино да кара на метан.
А и колко му е моторчето че да усуче полуоските или да разбие карета biggrin.gif
Кажи ми колко му е гаранцията на приуса, да ти кажа откъде му идва надеждността ...
А, сега ти схващам мисълта - да, тази статистика не отчита дефектите на по-стари коли, доколкото гледам покриват до 150000км. Явно имаш предвид че няма още съпоставими данни за фиеста/туинго спрямо приус. Тук съм съгласен, след 150000км или на повечко години може би приуса ще излезе напред.
Декра казват само това:
COMPACT CARS
- mileage up to 50,000km:
1. Toyota Prius
2. Volkswagen Golf VI
3. Volvo C30
- mileage between 50,000-100,000km:
1. Toyota Prius
2. Toyota Auris
3. Volkswagen Jetta
- mileage between 100,000-150,000km:
1. Volkswagen Golf V
2. Skoda Octavia
3. Mercedes-Benz A-Class
Някъде имаше дискусия за приуса, ама доколкото ги разбирам тия неща, дали след петата година ефективността на хибридното задвижване не спада значително, предвид NiMH батерии? Някой чел ли е отзиви от собственици на тия хибриди като поостареят как се държат? Щото физиката си е физика, и няма къде да избягат. Моторът ще върти (ел.мотора имам предвид), ама колко се събира от регенериране, и колко ще върви на ток е друга тема? Не че и нова не е безсмислена за определени типове каране, ама това е трета тема...
А, май съм прав:
http://blogs.insideline.com/roadtests/2 ... onomy.html
Има интересни мнения в коментарите, и споменават цена от $3К за пакета батерии. Цитират и някакво 65K-Flex - да не нечий чужд гибрид?
Публикувано на: 09 Яну 2011 23:23
от Bass_Man
Над 100 000км не ги показват защото въобще ги няма в класацията . И въобще няма класация за над 200к, 300к и тн . Батериите се скапват след 8-мата година евентуално . До преди това са в гаранция . Ефективността разбира се , че пада но на дизела да не би да се вдига ? Приуса и без батерии е по-икономичен при нормално каране .
Публикувано на: 09 Яну 2011 23:36
от gicho
Не мога да споря, не съм се зачитал кой знае колко подробно за приус, но май ще го направя.
Сещаш ли се защо къртят статистиките приусите - 8 години гаранция си правят разликата

(сега, ако кажеш че имаш лични наблюдения върху много приуси, ще се учудя ...)
Има и много други фактори за икономичността - например масата на автомобила. Отделно е 76 коня, дето май трудно стигат на колелата ... А след като е с NiMH, и климата влияе - зимата сигурно си жули на бензин без да се замисля за батериите - напролет като се стопли. Отделно многото електроника позволява да се направят "оптимизации", дето са си живи тарикатлъци - ако е под 0 градуса, не ползваме ел. енергия например ...
Публикувано на: 10 Яну 2011 00:07
от Bass_Man
Върху много нямам но имам върху достатъчно , а и на доста места ги видях по света и говорих с хора , и тука хора постват факти от европа и света и нищо не потвърждава твоите или други твърдения . Тук-таме имат по някой рикол и това е . През другото време само бензин и масло .