Страница 1 от 4
Прецакаха се Дюзите на Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
Публикувано на: 25 Дек 2010 21:14
от paloff
Здравейте колеги .
Весела коледа най-напред !
Проблема ми е следният :
Колата ми е Corolla Verso 2.2 D4D 2006г.
Закупих си я чисто нова същата година.Протежавам бензиностанция на Лукойл.И колата ми е вече на 210 000 км и е зареждана все от моята си бензиностанция.
Пътувах .... и горивото ми свърши.Колата ми угасна ... издърпаха ме до най близката бензиностанция на OMV ! На същата сложих Alpine Diesel за 50 лв колкото да мога да се прибера.След 60 км колата ми угасна ... и повече неможа да запали.Имам Автокаско и се обадих на Пътна помощ.Качиха ми колата на платормата и я закараха в Toyota - Русе.
От там ми отварят горивния филтър , и ми казаха че бил пълен с вода.Източили нафтата и тя била с портокалов цвят гъста като боза - с мирис на Бензин.
Прецакани са ми и четирите (4) дюзи.Колата ми не е в гаранция и ми търсят 4 800 лв за нови дюзи.Като в цената не е включен труд.В Русе ми казаха че дюзите не подлежат на ремонт.
Вярно ли е че не се ремонтират и от кой друг модел ще станат за моята Verso ??? Има ли разлика в моделите дюзи , като се има напредвид че търся от D4D мотор ?
Публикувано на: 25 Дек 2010 21:34
от павел павлов
Кофти работа!Не ми се вярва да е от нафтата на ОМВ,по скоро помпата е засмукала утайките в резервоара(за 210000 км бая нафта е минала от там)когато е свършила нафтата!За дюзи можеш да питаш
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details имат кола за части на 60000 км и са коректни!Много кофти случка да чукна на дърво!Успех с решаването на проблема и пиши как се е разрешил!
Публикувано на: 25 Дек 2010 22:19
от zi_zi_top
Поредния шегаджия! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 25 Дек 2010 22:25
от павел павлов
В смисъл...........?Че се прави реклама на една марка ,а се оплюва друга ли?
Публикувано на: 25 Дек 2010 22:49
от paloff
zi_zi_top написа:Поредния шегаджия! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Приятелче аз описах проблема си ... точно така както ми се случи.
Не правя реклама на една марка и не оплювам друга.
Това е проблема точно описан.
Публикувано на: 25 Дек 2010 22:55
от zi_zi_top
Просто звучи нелогично и невероятно!
Щом притежаваш бензиностанция си добре запознат с процедурата и ОМВ ще ти платят ремонта.

Публикувано на: 25 Дек 2010 22:58
от paloff
zi_zi_top написа:Просто звучи нелогично и невероятно!
Щом притежаваш бензиностанция си добре запознат с процедурата и ОМВ ще ти платят ремонта.

Запознат съм също така и с това че след зареждането при тях съм заредил и на друго място ... следователно не е от тяхното гориво.
Схващаш ли ...
Темата е за дюзи.А не за спор между верига бензиностанции !
Въпроса ми е ремонтират ли се и с кой друг мотор са идентични ?
Публикувано на: 25 Дек 2010 23:09
от Bass_Man
Това ще е първия случай в света в , който се прецакват 4-ри дюзи едновременно !!! Дори и на най-скапаната с-ма в сета помпа-дюза не и се прецакват по 4 дюзи на веднъж .
Също така ако има вода в системата помпата ще се скапе много преди дюзите ! Най-голямата тъпотия от целия разказ е , че си оставил да ти свърши нафтата . Втората е , че явно не си сменяваш филтъра често . Третата е , че си се набил в "официален" сервиз при положение ,ч е не си в гаранция . Лошото е , че няма как да разбереш дали не са ти сменили дюзите в сервиза но е много вероятно да е станало . Така , че вземи си всички части и отиди в някой нормален сервиз да ти сложат един филтър и да ти запалят колата . Но намери начин да разбереш кои са твоите истински дюзи !
Публикувано на: 25 Дек 2010 23:26
от paloff
Bass_Man написа:Това ще е първия случай в света в , който се прецакват 4-ри дюзи едновременно !!! Дори и на най-скапаната с-ма в сета помпа-дюза не и се прецакват по 4 дюзи на веднъж .
Също така ако има вода в системата помпата ще се скапе много преди дюзите ! Най-голямата тъпотия от целия разказ е , че си оставил да ти свърши нафтата . Втората е , че явно не си сменяваш филтъра често . Третата е , че си се набил в "официален" сервиз при положение ,ч е не си в гаранция . Лошото е , че няма как да разбереш дали не са ти сменили дюзите в сервиза но е много вероятно да е станало . Така , че вземи си всички части и отиди в някой нормален сервиз да ти сложат един филтър и да ти запалят колата . Но намери начин да разбереш кои са твоите истински дюзи !
В сервиза ми казаха че са 4-те.Даже ги пращаха в София на някаква специална експертиза да се види че наистина са развалени.
От там се обадиха и казаха че не става нищо от тях.Помпата е здрава !!!Напълно
Как да разбера дали са ми сменени дюзите ...
Публикувано на: 25 Дек 2010 23:45
от coolone
По-скоро може да се тълкува като анти-реклама на лукойл
Проблема не е дошъл с 20-те литра нафта от ОМВ. В manual-a на колата пишеше, че не трябва да се оставя резервоара да пада под 1/4 имено заради опасност от засмукване на утайки от дъното, даже го бяха обяснили доста ''човешки'' - нещо от рода на ''...хронично празният стомах води до язва, така и хронично празният резервоар води до проблеми'' При теб явлението едва ли е било хронично, щом си имаш бензиностанцийка под ръка, така че остава да си направиш извода за 210к км какви гнусотий са се утаили на дъното от лукойлската нафта...
Моят съвет е
1. сменяш дюзите
2. сменяш бензиностанцията laugh.gif laugh.gif
сега сериозно - дюзи се намират и втора употреба на доста приемливи цени 300-400 лв/бр.
...а пък и моргите в Приселци са ти близо, вероятно ще имат, а ако нямат налични, тогава ще откраднат (снабдят), там са все услужливи хорица

а също можеш да погледнеш и да попиташ колегата тук: Toyota Форуми -> Сервизи / Магазини -> Изгодни оригинални авточасти
човека ще ти даде наистина изгодни цени (не знам как успява)
А от чисто любопитство, този двигател какви други ремонти ти е давал за 210 хил. км ??
Публикувано на: 25 Дек 2010 23:54
от diesel_power
Ако в един резервоар има боклуци и вода сондата ще засмуче първо тях ,защото са на дъното,а тя смуче от най-ниската част.

Публикувано на: 26 Дек 2010 00:17
от coolone
diesel_power написа:Ако в един резервоар има боклуци и вода сондата ще засмуче първо тях ,защото са на дъното,а тя смуче от най-ниската част.

водата е по-лека от нафтата и остава най-горе, сметни кво става когато свърши нафтата
а когато резервоара е поне 1/2 пълен и нафтата се ''джурка'' в движение, тогава концентрацията на гадорий спрямо общия обем е по-малка
Публикувано на: 26 Дек 2010 00:19
от Kiki
diesel_power написа:Ако в един резервоар има боклуци и вода сондата ще засмуче първо тях ,защото са на дъното,а тя смуче от най-ниската част.

Да, но когато в резервоара има повече нафта, боклуците са разредени, но когато нафтата свършва, помпата изсмуква всичко, което е останало в резервоара заедно с парфюма в нафтата от бензиностанцията на човека. biggrin.gif
Публикувано на: 26 Дек 2010 00:49
от zi_zi_top
coolone написа:водата е по-лека от нафтата и остава най-горе, ...
Нещо си се объркал!
Водата е с по-голямо относително тегло от бензина и дизела и ВИНАГИ е долу на дъното на резервоара.
Ако нямаш спомени от часовете по физика и химия в училището може да си спретнеш опит с бутилка пълна с вода и дизел. Колкото и да си бърз във въртенето на бутилката, водата е по-тежка и пада на дъното.
Публикувано на: 26 Дек 2010 01:14
от Bass_Man
Абсолютно коректно ! Петрола също изплува на повърхноста на морето . просто колегата за пореден път демонстрира тотално незнание на елементарни неща . Ся сигурно пак аз ще съм му виновен и той ще е правия защото бачка по сервизите и има много повече опит и бля бля бля ...............
paloff вече са те насапунисали доволно просто няма как да разбереш дали това са твоите дюзи . Но аз не знам за такова вещество , което няма да увреди помпата , която е много по-натоварена и ще скапе 4 дюзи та и чак ще задерат .........
Ако не те сапунисват , а по някаква причина това е истина ( което е много малко вероятно ) значи ще имаш още много неща за смяна по горивната с-ма . Със сигурност трябва да са ти задрали и клапаните за регулиране на налягането и помпата трябва да е фитка . Ако всичко останало си е здраво честита баня .
Ако колата до последно преди да спре си е работила нормално значи всички тия работи са глупости .
А и принципно дюзи се ремонтират но зависи какво е развалено по тях . Бях чувал , че и в БГ ги правят някъде но ако няма в БГ може да потърсиш по европа има няколко фирми на , които можеш да ги пратиш .
BTW нещо бензинец да си сипвал в нафтата ? Или случайно някъде да си наджуркал някакво количество ?
А и не разбрах уж колата е спряла след , като си зареждал на ОМВ пък после си зареждал още някъде ?!?!?!