Страница 1 от 1
Лампа за ръчна спирачка
Публикувано на: 15 Дек 2010 10:37
от jimi1966
Къде евентуално да търся ключето за ръчната спирачка.Винаги я използвам,но тази година от една седмица сутрин свети докато позагрее и не стигна павета след това няма проблеми през деня.До следващата сутрин.Спирачките не задържат.Роста се движи свободно и пада до долу.Корола SW1,3 4Е-FE.
Публикувано на: 15 Дек 2010 11:05
от Bass_Man
Какво ключе ?
Може би трябва да долееш малко спирачна течност или да си смениш накладките . А може би и двете .
Публикувано на: 15 Дек 2010 12:44
от miLen4o
Или може би като я дърпаш вечер позамръзва малко и за това като стигнеш павета се оправя от вибрациите.Пробвай да не я дърпаш една вечер и ще видиш как е на сутринта.
Публикувано на: 15 Дек 2010 13:46
от jimi1966
Според мен ако е от накладки или течност не би се оправило при каране и да спре да свети.За ръчната-не усещам затормозяване при потегляне и за това мисля да не е от машинката,която като дръпнеш ръчвата и включва лампата.
Публикувано на: 15 Дек 2010 13:53
от mafiota
jimi1966 написа:Според мен ако е от накладки или течност не би се оправило при каране и да спре да свети.За ръчната-не усещам затормозяване при потегляне и за това мисля да не е от машинката,която като дръпнеш ръчвата и включва лампата.
При карината машинката за лампата се намира точно под лоста на ръчната - в самата му основа, но трябва да се повдигне пластмасата за да се види. Предполагам, че и при теб ще е на подобно място. По принцип са доста надеждни ключета, но........ може и да е дефектирало
Публикувано на: 15 Дек 2010 19:25
от diesel_power
По принцип ръчната трябва да я забравиш докато температурите са минусови.
Публикувано на: 15 Дек 2010 19:38
от mafiota
diesel_power написа:По принцип ръчната трябва да я забравиш докато температурите са минусови.
да не се наложи да препикаваш главините

Публикувано на: 19 Дек 2010 04:37
от Bass_Man
jimi1966 написа:Според мен ако е от накладки или течност не би се оправило при каране и да спре да свети..............
В смисъл такъв , че течност която е изстинала до минус няколко градуса след загряване на двигателния отсек до към над 60 градуса няма да си промени/разшири обема/покачи нивото ? Или , че след като се върнат челюстите на ръчната няма да се върне течност в казанчето ? Или , че като минеш по неравности няма да се раздруса течността в казанчето ?
Кое от тези неща ти се вижда невероятно ?
Лампа на ръчна спирачка
Публикувано на: 20 Дек 2010 15:24
от RazielRR
На моята Corolla AE101 има отделна лампа за ръчна и отделна лампа която да светне ако спадне нивото на течността.Ръчната е (P) ,а за спирачната течност е "!" .Ако и при теб е така ,не би трябвало да се притесняваш за спирачна течност и т.н
Лампа за ръчна спирачка
Публикувано на: 25 Яну 2011 13:34
от jimi1966
Забелязах,че при температури по-високи от минус 3 няма проблем, но паднат ли по-ниско дори да не съм дръпнал ръчната щом потегля и при маневра или първия завой използвам крачната спирачка лампото светва.Нивото на течноста е нормална а накладките са без датчици.5-та година я карам тази кола това не се е случвало.
Публикувано на: 25 Яну 2011 22:08
от kiril_kirilow
Спирачната течност се сменя изцяло ( не допълване

) на 2 год.Така е по книжка и по безопасно.Ако ти не си я сменял през тези 5 год,от когато я караш колата само бог знае от кога е.Нищо чудно вече да е загубила всякакви свойства и затова да ти прави номера.
Публикувано на: 26 Яну 2011 04:02
от Akima
Не само - променя се и температурата на кипене на течността и дори абсорбира вода,според някой хора.
Да не говорим,че потъмнява - аз съм източвал от кола нов внос течност ДОТ4 с цвят черен като на почти отработено масло,а трябва да е жълт.След смяната колата все едно беше с нови спирачки.
