Страница 1 от 1

Проблем с акумулатора

Публикувано на: 07 Дек 2010 21:39
от asid_burn
Карам Toyota Corolla'99, с нов акумулатор (на три месеца), но нещо ми прави проблем със запалването.
Не беше припалвана по-малко от седмица, след което въобще не издаваше никакъв звук при завъртане на ключа.
Закарах акумулатора на майстор и той каза, че бил разреден.
Дали проблемът е в акумулатора или може да е няква част, която не доставя достатъчно ток до него?

Публикувано на: 07 Дек 2010 21:52
от nokosam
Замери за оттечка някаде по купето

Публикувано на: 10 Дек 2010 21:34
от coolone
провери за консумация когато колата е в покой и с активирана аларма. Най-често причината е в алармата, китайските аларми правят много поразий. Консумацията би трябвало да е не повече от 50-60 мА
Ако ти даде повече от 60 мА разкачаш алармата и пак мериш. Ако пак даде висока консумация трябва да се съмняваш в диоди/диодна плочка и/или транзистори

Успех

Публикувано на: 11 Дек 2010 12:32
от djofi_m
нама нищо необичайно в това да ти се разреди акумулатора, колегите са ти посочли една част от причините друга, която е още по съществена, е как се кара колата. ако маршрутите ти са къси и се налага често палене (стартера е най-големия консуматор), запалените светлини, ниските температури тези дни, а и тази една седмица без да караш колата съвсем нормално. зареждаш 10-12 часа с 10% от ампеража и ще е като нов. това не е лошо да се прави от всички преди зимния период щото карането с недозареден акумулатор бая му скъсява живота. :thumbsup:

п.п: ако искаш провери как зарешжда генераторатора , ама то за това има лампа и щеше да ти сети ако е там проблема. нормалното е 14,4V при студен мотор до 13,6-без да са включени консуматори, средно 13,9V.

Публикувано на: 15 Дек 2010 20:58
от galeks
Здравейте колеги smile.gif от както температурите станаха минусови не мога да запаля (и да го позная) Авенсиса Д-4Д 2001г."Италия" .Почти през вечер зареждам акомулатора(оргинален Тойота със зелено оче на~ 4г.),скоро смених маслото (5w-40 Visco 5000) като завъртя ключа чувам че стартера върти а-ха да запали но,...и след 3-4 опит акомулатора е чао,зареждам го след това запалва и след някой ден пак Чао sad.gif unsure.gif :help: .Толкова ли са капризни Д-4Д зимата - моля Ви дайте някакво решение.

Публикувано на: 15 Дек 2010 21:03
от TATI
Дизела иска много ток, за да запали. Напрежението ти може да ОК, ама ако тока ти го нема и две зелени оченца да има е се тая. Имам два такива акумулатора със зелени очи и с 12,6 в в покой - мога да ти ги подаря, хем да се отърва от мястото, което ми заемат. Ако пък и самия акумулатор е неподходящ, например под 74 ампер часа и под 780 ампера пусков ток, колкото и да зареждаш няма да стане мягията

Публикувано на: 15 Дек 2010 21:11
от galeks
72Аh 12v,.. как да направя замерването аком. е до мен?

Публикувано на: 15 Дек 2010 21:15
от zi_zi_top
В акумулаторните сервизи имат ампермери с товарно съпротивление. Само с такъв уред може да се каже става ли за нещо този акумулатор.
Предполагам, че ще се наложи да си купиш нов. smile.gif

Публикувано на: 15 Дек 2010 21:36
от nokosam
[quote="galeks"]Здравейте колеги smile.gif от както температурите станаха минусови не мога да запаля (и да го позная) Авенсиса Д-4Д 2001г."Италия" .Почти през вечер зареждам акомулатора(оргинален Тойота със зелено оче на~ 4г.),скоро смених маслото (5w-40 Visco 5000) като завъртя ключа чувам че стартера върти а-ха да запали но,...и след 3-4 опит акомулатора е чао,зареждам го след това запалва и след някой ден пак Чао sad.gif unsure.gif :help: .Толкова ли са капризни Д-4Д зимата - моля Ви дайте някакво решение.[/quote]

Публикувано на: 16 Дек 2010 03:14
от nowyaris
galeks написа:Здравейте колеги smile.gif от както температурите станаха минусови не мога да запаля (и да го позная) Авенсиса Д-4Д 2001г."Италия" .Почти през вечер зареждам акомулатора(оргинален Тойота със зелено оче на~ 4г.),скоро смених маслото (5w-40 Visco 5000) като завъртя ключа чувам че стартера върти а-ха да запали но,...и след 3-4 опит акомулатора е чао,зареждам го след това запалва и след някой ден пак Чао sad.gif unsure.gif :help: .Толкова ли са капризни Д-4Д зимата - моля Ви дайте някакво решение.
Що не отидеш да ти проверят подгряването?Там ще ти проверят и акумулатора.Ама ако е на 4 год,направо си купи нов.

Публикувано на: 16 Дек 2010 11:40
от CuMo
TATI написа:Дизела иска много ток, за да запали. Напрежението ти може да ОК, ама ако тока ти го нема и две зелени оченца да има е се тая. Имам два такива акумулатора със зелени очи и с 12,6 в в покой - мога да ти ги подаря, хем да се отърва от мястото, което ми заемат. Ако пък и самия акумулатор е неподходящ, например под 74 ампер часа и под 780 ампера пусков ток, колкото и да зареждаш няма да стане мягията
TATI, иди ги предай в Надин - 0,90лв/кг дават.

Аз моя 45Ah-овия като умре го дадох тук:
http://nadin.bg/?page=basi&id=4
И си взех 9лв. Хем си екологичен, хем някой лев взел. :thumbsup: