Страница 1 от 1
P0171
Публикувано на: 07 Дек 2010 20:56
от SIII
Здравейте,
От доста време колата ми не върви нормално. При потегляне придърпва, а при рязко натискане на газта и ускоряване над 4000 оборота колата се спъва не ще да вдигне обороти и никак не набира.
На диагностика излезе грешка P0171 или бедна смес.
До момента смених свещи, горивен филтър и изчистих дюзите.
Някой да има идея какво е за смяна?
Публикувано на: 07 Дек 2010 21:19
от Kiki
Щом трябва да гадаем, значи ще гадаем.
Не е важно каква е колата, важното е, че двигателят й е дизел.
Свещите нямат нишо общо с твоя проблем. Щом пали без проблем, значи парите за свещите са били в повече.
Ако на таблото имаш индикация за задръстен горивен филтър и тя не е светила, значи и тези пари си ги дал на вятъра.
Провери ли маркучите към и от турбината, и самата нея?
За да е спъната колата, това е една от причините.
А въздушният филтър как е?
ЕГР клапана също е в състояние да причини тези проблеми.

Публикувано на: 08 Дек 2010 09:03
от xtreme
На празен ход прави ли го ? Ако не, най-вероятно бензинова помпа, или регулатор.
Kiki : Колата му най-вероятно е бензин , иначе не виждам защо ще сменя свещите

а и малко са хората, които карат дизел над 4000 оборота.
Публикувано на: 08 Дек 2010 09:24
от Kiki
xtreme написа:На празен ход прави ли го ? Ако не, най-вероятно бензинова помпа, или регулатор.
Kiki : Колата му най-вероятно е бензин , иначе не виждам защо ще сменя свещите

а и малко са хората, които карат дизел над 4000 оборота.
А дюзите които е чистил/вероятно с ултразвук/ не са ли на дизелов двигател?

Публикувано на: 08 Дек 2010 10:47
от xtreme
Kiki написа:xtreme написа:На празен ход прави ли го ? Ако не, най-вероятно бензинова помпа, или регулатор.
Kiki : Колата му най-вероятно е бензин , иначе не виждам защо ще сменя свещите

а и малко са хората, които карат дизел над 4000 оборота.
А дюзите които е чистил/вероятно с ултразвук/ не са ли на дизелов двигател?

Че защо да са на дизел, бензиновите също могат да се минат на ултразвук.
Публикувано на: 08 Дек 2010 18:30
от Kiki
Ами тогава дай да хвърляме боб-дизел, или бензин!?
До тогава, докато колегата най-после напише какъв му е двигателят, за да можем да сме му полезни. laugh.gif
Публикувано на: 08 Дек 2010 19:49
от TATI
http://www.google.bg/#sclient=psy&num=1 ... 8d44e38960
Ей тука може ако иска да си намери колата и съответно да прочете за какво иде реч.
Иначе си изядох боба, а можеше да помогна.
Публикувано на: 08 Дек 2010 20:05
от Kiki
TATI написа:Иначе си изядох боба, а можеше да помогна.
Изплюй две - три зърна. Те ще са ни достатъчни да ги мятаме! biggrin.gif
Иначе такива колеги като SІІІ са ми много симпатични.

Публикувано на: 08 Дек 2010 21:13
от SIII
Бензин е...селика 1.8 vvti..и свещите и горивния филтър им беше дошло времето да се сменят..
Публикувано на: 08 Дек 2010 23:34
от mishel7524
До колкото разбрах от един друг форум проблема може да има няколко причини.
1. Първа сонда.
2. Дебитомер.
3.Бензинова помпа.
4.Намеса по въздухопровода.
Това е по-главното ,ако не разрешиш проблема мога да се поровя още.

Публикувано на: 09 Дек 2010 08:23
от мехаННика
Кой ти смени горивния филтър? Проблема след смяната ли се появи?
Публикувано на: 09 Дек 2010 09:10
от SIII
Не проблемът е преди горивния филтър...не вярвам да е свързано с смяната му.
Еми дадох колата в един сервиз ако ви интересува ще ви кажа какво си мислят, че й е...дано да открият от раз нещата а не да сменя половината кола..
Публикувано на: 09 Дек 2010 20:13
от Kiki
SIII написа:
Еми дадох колата в един сервиз ако ви интересува ще ви кажа какво си мислят,.
Ами щом си пуснал темата и сме се включили и ние в нея, би трябвало!?
