Страница 1 от 2
Oткъде да взема Acc +?
Публикувано на: 02 Дек 2010 21:06
от Rudy
Искам само да уточня, че схеми и електрически диаграми гледам като индианец и нищо не разбирам.
Затова въпроса ми е от къде да взема сигнал за Acc + (след подаване на контакт) - за предпочитане да не е в купето (иначе знам за зелената жица от контактния ключ), а в двигателния отсек, ако може с лесен достъп. Бих предпочел да не режа или модифицирам оригиналното окабеляване. Та помагайте - колата от подписа, двигател 1CD-FTV.
Публикувано на: 03 Дек 2010 00:09
от Bass_Man
Otvarqsh nai-blizkoto tablo s predpaziteli, releta i tn slagash na polojenieto koeto ti trqbva i zapochvash da merish s ured po predpaziteli i releta . Kato si namerish probvash i na zapaleno dali shte ostava che niakoi izchezvat . I te taka .
=============================================
Отваряш най-близкото табло с предпазители, релета и тн слагаш на положението което ти трябва и започваш да мериш с уред по предпазители и релета . Като си намериш пробваш и на запалено дали ще остава че някои изчезват . И те така .
Ф.Д.
Публикувано на: 03 Дек 2010 20:16
от diesel_power
Какво ще управляваш от там?
Публикувано на: 03 Дек 2010 21:57
от Rudy
diesel_power написа:Какво ще управляваш от там?
Това:
Има 3 кабела - трябва да се свържат с:
Acc+ (контакт)
Bat- (акумулатор)
Parking light + (габарити)
Публикувано на: 03 Дек 2010 23:16
от mitoko
не се скива фотоса

Публикувано на: 03 Дек 2010 23:54
от diesel_power
Може да ползваш маса и + от габарит от десния фар и +IGN от машинката за пръскалките на чистачките пак отдясно.
Не стои добре ,а и сигурно ще се наводни.
Никога няма да сложа такова нещо на моя кола, това е съизмеримо със светещи пръскалки !

Публикувано на: 04 Дек 2010 09:32
от TATI
Вържи ги към габарит и си готов. Само, че мястото което си избрал не е от най-подходящите, най-малко защото от там ти се охлаждат спирачните дискове и сега като запушиш потока на въздуха, най-вероятно ще ти прегряват дисковете.
Ако ги сложиш пък горе до халогените ще ти спре охлаждането на кулера.
Публикувано на: 04 Дек 2010 10:56
от Rudy
@ diesel_power - можеш ли да покажеш на снимка от къде точно от машинката за пръскалките на чистачките?
@ TATI - левите дискове се охлаждат от въздуха от интеркулера (отвора до халогените както казваш). Ето снимка:
За десните може би ще е проблем, защото отвора до десния халоген е затворен (ще видя дали има друг достъп на въздуха до дисковете).
Но пък на фейс-лифта няма никакви отвори на бронята - предполагам там взима от решетката?

Публикувано на: 04 Дек 2010 12:38
от diesel_power
Когато е седан има една свободна букса(до казанчето за вода на чистачките) за пръскалка на задната чистачка при комбитата.На единия кабел е + IGN,а на другия маса от лоста за чистачките.
Публикувано на: 09 Дек 2010 08:51
от Rudy
Оказа се че мястото не е проблем - дясното капаче около халогена е плътно и не пуска въздух назад, така че дисковете очевидно не се охлаждат от там.
Публикувано на: 09 Дек 2010 08:56
от Rudy
diesel_power написа:Не стои добре ,а и сигурно ще се наводни.
Никога няма да сложа такова нещо на моя кола, това е съизмеримо със светещи пръскалки !

Целта е да повиша сигурността, а не визията
Публикувано на: 04 Май 2011 12:47
от Rudy
малко ъпдейт:
след 5 месеца работа (в началото ги вързах към габаритите, но преди 2 месеца ги преместих към ACC+ (@ Bass_Man - благодаря!) и сега се включват при контакт) всичко е ОК. Светят доста силно - за сравнение съм светнал и ксеноните. Няма изгорели или примигващи, не можах да ги удавя (въпреки, че опитах многократно). Не знам дали загряват, но при дисковете няма промяна - както писах не взимат въздух от там дето съм ги сложил.
Може би има и положителен ефект при палене (може и да си внушавам, щото така или иначе не съм имал проблеми) - светват при контакт и може би възбуждат акумулатора и оттам да пали по-лесно.

Единствения недостатък, който намирам е в дизайна - ако бяха с по 2 см по широки щеше да е по-красиво - да запълнят отвора в бронята напълно - сега стои малко като кръпка. Но както казах целта не бе разкрасяване, а повече сигурност. Когато са угасени почти не се виждат, защото са около 3-4 см навътре в бронята.
Публикувано на: 05 Май 2011 02:06
от Bass_Man
Първо благодарности не пия но можеш да дойдеш да почерпиш на ЕКО -то

.
И второ сложи си някакви пластинки да запълниш фугата от страни между ледовете и бронята и ги боядисай сиви . Така оптично ще намалиш светлия отвор и ще ти дойдат на размер

.
Публикувано на: 05 Май 2011 09:08
от Rudy
Bass_Man написа:Първо благодарности не пия но можеш да дойдеш да почерпиш на ЕКО -то

.
И второ сложи си някакви пластинки да запълниш фугата от страни между ледовете и бронята и ги боядисай сиви . Така оптично ще намалиш светлия отвор и ще ти дойдат на размер

.
Живея на 500м от ЕКО-то, но заради децата гледам да бягаме от София всеки уикенд и затова още не съм се разписал на срещите - ама и това ще стане.
Публикувано на: 01 Ное 2011 22:53
от alexvinchev
За Avensis най-лесния начин в двигателния отсек да си вземете IGN (не ACC) е от червения кабел в кутията при релетата и предпазителите на ABS-а. Това е по-малката кутия с предпазители и релета, намираща се точно над сервото на спирачките.
Защо IGN вместо ACC?
ACCessory е позицията в която ви работи радиото, но не ви свети таблото, IGNition е позиция за работещ двигател, т.е. правилния сигнал, при който дневните светлини ще светят само когато трябва.
Съгласен съм, че няма особено значение за доработки с LED като тази на колегата, тъй като консумира към 10W. Aко решите обаче да правите варианта, приложен фабрично в US/Canada 2002 Lexus RX300 (
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... g_lamp.jpg), консумацията е 35-40W и дълъг престой в такъв режим без запален двигател (примерно слушате радио) може да изтощи акумулатора.
Аз лично имам горчив опит с LED DRL-ите на друга кола, където бяха монтирани на същото ниво както при колегата. LED-овете първо се напълниха с вода заради кофти уплътнения, после при паркиране леко подпрях единия модул и се начупи заради евтината пластмаса от която са направени. Поради тези причини за моя Avensis приложих фабричния вариант на Lexus.