Страница 1 от 2

Toyota 4AFE T3T4 Turbo Charger Kit

Публикувано на: 25 Ное 2010 18:02
от matkauton
Колеги изкушавам се от известно време с тоя Kit. 600 долара струва в и-бей. Я изкажете мнение има ли колеги слагали турбо на тоя мотор. Дали ще кара мотора интересно ми е.

Публикувано на: 25 Ное 2010 18:05
от matkauton
ето снимка какво включва комплекта

Публикувано на: 25 Ное 2010 18:17
от KingSteve
Колко кончета пише, че качва?

Публикувано на: 25 Ное 2010 19:03
от Uncle Dido
Като за 600 долара доста са се постарали китайчетата да излъскат всичко.

Приготви си 600 долара плюс доставка плюс около 800 - 1200 лв. за монтаж, защото почти всичко ще се преправя, за да пасне, плюс още едно трицифрено число - зависи колко ще ти иска някой, за да я мапне, плюс още около 7 - 800 лв. за читава генерация от неръждаема стомана.

Да оставим настрана по-сериозните спирачки, от които рязко ще изпиташ нужда, джанти, гуми...съединител...

Ама ако ще я караш с подложка на главата и на 0,4 - 0,5 бара - така що-годе ще стане, даже си приготви една седмица кеф, преди са се строши нещо.

Публикувано на: 25 Ное 2010 19:09
от mitoko
земи си направо един старлет турбо :whistle:

Публикувано на: 25 Ное 2010 20:50
от Bass_Man
Принципно ако се работи много разумно може и да има някаква файда обаче ако се прави лаишки ще доведе до големи щети .

Публикувано на: 25 Ное 2010 23:06
от portolinko
Освен това гогато се захванеш с една такава реконструкция,е хубаво да има друг автомобил на който да разчиташ(а и след това също)защото се случва нещо да гръмне и хайде пак без кола
wink.gif

Публикувано на: 26 Ное 2010 00:47
от Vokil
За тия пари комплекта бива но турбината бързо ще умре и ще трябва да си купиш истинска освен това както са ти казали по-горе само с тия неща няма да се разминеш. Генерация ще ти е нужна на 100% мотора трябва да се разреди при мен с подложка главата е надигната с 2мм и си карам като пич на 1.2бара вече 32 000км. Това дето се вижда на снимката незнам дали е бъст контрол някакъв или някакъв паразит да ти прави сместа но определено не бих разчитал на него при мен мегата си върши работата чудесно.На надув над 0.7 оригиналния съединител се предава и трябва керамика. На 0.6 дюзите са на 100% което значи и други дюзи с по-голям дебит на около 1-1.1 бензиновата помпа започва да се цака и пак за пари говорим.Но инъче е възможно и си е кеф да даваш газ отвреме навреме :)

Публикувано на: 26 Ное 2010 23:09
от Bass_Man
Колега докато се стигне до керамика на съединителя през бая варианти може да се мине . Та керамиката може би е за най-накрая .

Публикувано на: 28 Ное 2010 11:26
от portolinko
И е препоръчително преди да правиш каквито и да е надуви с турбина,да си провериш първо лагерите на коляновия вал и биелите.А този кит от e-bay можеш да си го вземеш от тук,само че в по насипно състояние и цената ще е по-ниска.

Публикувано на: 28 Ное 2010 11:42
от mitoko
или направо 3с-гте

Публикувано на: 28 Ное 2010 11:54
от Bass_Man
portolinko написа:И е препоръчително преди да правиш каквито и да е надуви с турбина,да си провериш първо лагерите на коляновия вал и биелите.А този кит от e-bay можеш да си го вземеш от тук,само че в по насипно състояние и цената ще е по-ниска.
Никакъв шанс няма да се събере това нещо тук на по-ниска цена !

Публикувано на: 28 Ное 2010 21:48
от portolinko
Може,аз виждам следното на снимката:
в.филтър(китайче)-10-15лв.
филтър картерна вентилация 5-10лв.
интеркулер нов за 100-120лв или втора ръка за около 60лв
турбопътищата са скъпи да (само ако са от "тунинг магазините'') иначе неръждавейката на 1мм или 1.5мм е около 25лв.метъра и си има хора които огъват и заварят тръби
турбината е нова(но пак китайска като гледам а може би не),ами в моргите турбини бол м/у 150 и 500лв.
бустконтролера нов механичен 30-50лв. (на втора не се знае)
другия лъскав дигитален уред(и според мен е за мапа,и управлението на вуздух/гориво),цена за Apexi или GReddy най-много 250лв.(това за втора,из форумите се намират още)
изпускателни колектори-да ти изрежат фланците и да го заварят,мисля че 200-300лв.(друг е въпроса,че си иска изчисления и може би китайците са го сметнали тоя )
фланец за турбината и коляното към генерацията(ewboll)и генерация с крайно гърне+тръби нераждаеми към 300-400лв(аз си правя такава в момента) tongue.gif
Еми това е май или съм пропуснал нещо :whistle:

Публикувано на: 28 Ное 2010 23:05
от Uncle Dido
portolinko написа:Може,аз виждам следното на снимката:
в.филтър(китайче)-10-15лв.
филтър картерна вентилация 5-10лв.
интеркулер нов за 100-120лв или втора ръка за около 60лв
турбопътищата са скъпи да (само ако са от "тунинг магазините'') иначе неръждавейката на 1мм или 1.5мм е около 25лв.метъра и си има хора които огъват и заварят тръби
турбината е нова(но пак китайска като гледам а може би не),ами в моргите турбини бол м/у 150 и 500лв.
бустконтролера нов механичен 30-50лв. (на втора не се знае)
другия лъскав дигитален уред(и според мен е за мапа,и управлението на вуздух/гориво),цена за Apexi или GReddy най-много 250лв.(това за втора,из форумите се намират още)
изпускателни колектори-да ти изрежат фланците и да го заварят,мисля че 200-300лв.(друг е въпроса,че си иска изчисления и може би китайците са го сметнали тоя )
фланец за турбината и коляното към генерацията(ewboll)и генерация с крайно гърне+тръби нераждаеми към 300-400лв(аз си правя такава в момента) tongue.gif
Еми това е май или съм пропуснал нещо :whistle:

wacko.gif

Публикувано на: 29 Ное 2010 00:13
от Bass_Man
portolinko написа:Може,аз виждам следното на снимката:
в.филтър(китайче)-10-15лв........................
Ами айде събери си сметките и виж какво се получава с неща от моргата и с тръби дето ще тежат 20-30кг . Не забравяй да сложиш труд , свободно време за обикаляне и бензин и ти пожелавам успех thumbsup: . А и стандартно няма от каква кола да вземеш подобна турбина дори и Китайска . Най-много да вземеш някоя от дизел .