Страница 1 от 2
Лексъса е по-добрата Тойота
Публикувано на: 22 Ное 2010 16:26
от slowtraveler
Разделена от темата с ПРИУСА....
Владислав написа:Prius от класа на BMW5, Е-класа и А6 се казва Lexus GS 450h.

Те това е апотеоза :
'най добрата тойота е лексъса' laugh.gif
Публикувано на: 22 Ное 2010 16:28
от Владислав
Еми така,де!

Не е реално да се сравняват иначе горепосочените автомобили...Нито като цена,нито като характеристики,нито като клас.
Публикувано на: 22 Ное 2010 16:44
от nowyaris
slowtraveler написа:Те това е апотеоза :
'най добрата тойота е лексъса' laugh.gif
Не знам дали е апотеоз,ама е самата истина.При АКУРА и ИНФИНИТИ е същото.За МАЗДА не знам как е,ама те в САЩ и без това си имат достатъчно Фордове biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 22 Ное 2010 16:55
от slowtraveler
Мазда нямат луксозен (предназначен за САЩ) бранд....
Просто маздите за щатите (произведени там) са коренно различни от тези за другия свят и отговарят на техните изисквания, без да има сериозна разлика в лукса...
Например новата шестичка в щатите е по-дълга с 10-15см и по-широка с няколко сантиметра от Мазда6 за останалия свят...
И там нямат 1.8 и 2.0 двигатели, а тук нямаме техния 3.7 шестак....
Дизайна е много близък, но все пак различен (фарове, мигачи - нищо не е взаимозаменяемо)...
Публикувано на: 22 Ное 2010 17:18
от Владислав
Ъхъ- нашия Hilux там е Tacoma/Tundra,Avensis-a е Camry,а имат и няколко модела дето тук ги нямаме...

Пазарна икономика....
Публикувано на: 22 Ное 2010 18:38
от ALTEZZA
Владислав написа:Ъхъ- нашия Hilux там е Tacoma/Tundra,Avensis-a е Camry,а имат и няколко модела дето тук ги нямаме...

Пазарна икономика....
Tundra-ta e ogromna i niama nishto obshto s Tacoma ili Hilux. Camry i Avensis sashto niamat nishto obshto.
Публикувано на: 22 Ное 2010 18:42
от Bass_Man
Както и САЩ и БГ нямат нищо общо ........
Публикувано на: 22 Ное 2010 19:20
от Vesko
Случайно някой тук да кара RX450h внесен от УСА? Искам да проверя как работи системата за следене на налягането в гумите и дали ще тръгне на европейски модел

Публикувано на: 22 Ное 2010 23:13
от MX5
slowtraveler написа:Мазда нямат луксозен (предназначен за САЩ) бранд....
През 90-те и Мазда планираха да пускат такава в САЩ (по подобие на Хонда, Тойота и Нисан) - името щеше да бъде Amati. Но после се отказаха. Първата кола под името Amati трябваше да е Amati 300/500, но после я изкараха на пазара като Mazda Millenia (в Европа - Mazda Xedos 9, а в Япония - Eunos 800 ).
Други брандове на Mazda в Япония през годините (паралелно с Mazda) бяха Eunos, Efini и Autozam
Публикувано на: 23 Ное 2010 03:20
от Bass_Man
Ще дойдеш някой Маздолог

.
Публикувано на: 23 Ное 2010 08:45
от Владислав
ALTEZZA написа:Владислав написа:Ъхъ- нашия Hilux там е Tacoma/Tundra,Avensis-a е Camry,а имат и няколко модела дето тук ги нямаме...

Пазарна икономика....
Tundra-ta e ogromna i niama nishto obshto s Tacoma ili Hilux. Camry i Avensis sashto niamat nishto obshto.
Имам предвид,че това са заместниците по класове за US пазара.Очевадно е че нямат нищо общо.
Публикувано на: 23 Ное 2010 09:03
от martod
Bass_Man написа:Както и САЩ и БГ нямат нищо общо ........
Как да нямат бре ?
И тук и в щатите, новите коли ги правят така, че като изтече 3 годишната гаранция и започваш да наливаш пари в боджета на производителите на авто-електроника .. biggrin.gif
Само лексус и акура ги правят проблемите да започват след четвъртата година и за това в щатите се водят като най здравите коли .. laugh.gif
Публикувано на: 23 Ное 2010 09:13
от drishko
Мазда и Форд са партньори, а Мазда не е под крилото на Форд. Форд държи 11% акции, което го прави най-големия акционер в Мазда, но не може да контролира.
Беше анонсирано, че ще продадат акции, но ще продължат сътрудничеството. При Мазда и Форд си е релно сътрудничество, както при Пежо и БМВ, Форд и PSA, докато Рено и Нисан, нещата стоят по друг начин...
Публикувано на: 23 Ное 2010 09:22
от MX5
drishko написа:Мазда и Форд са партньори, а Мазда не е под крилото на Форд. Форд държи 11% акции, което го прави най-големия акционер в Мазда, но не може да контролира.
Беше анонсирано, че ще продадат акции, но ще продължат сътрудничеството. При Мазда и Форд си е релно сътрудничество, както при Пежо и БМВ, Форд и PSA, докато Рено и Нисан, нещата стоят по друг начин...
То така, но до скоро 4 цилиндровите двигатели на Форд (Duratec) бяха Мазда (MZR). Форд ползваха и платформата на Мазда 6 за техни модели. Мазда пък ползваха C1 платформата на Форд (Focus) за Мазда 3. Mazda 2 и Fiesta са горе-долу една и също нещо. Камионите на Мазда са моделите на Форд и т.н.
Ето един пример:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_CD3_platform
The Ford CD3 platform (for "C/D-class") is a Ford global midsize car automobile platform. It was designed by Mazda. The original Mazda chassis code for the CD3 platform is Mazda G platform, which Ford Motor Company has used every evolution of since 1983. The platform is designed for either front, all-wheel drive and Ford's hybrid powertrain.
Vehicles currently using this platform include the following:
2003–present Mazda 6
2006–present Ford Fusion (CD338)
2006–present Lincoln Zephyr/MKZ (CD378)
2006–present Mercury Milan (CD338)
2007–present Mazda CX-9
2007 Ford Edge crossover SUV (U338)
2007 Lincoln MKX crossover SUV
Публикувано на: 23 Ное 2010 09:29
от drishko
Да, това е сътрудничество с цел да се намалят разходите за изследвания.
Ако си мислиш, че всеки тепърва открива сам за себе си топлата вода....
Но Форд не притежава Мазда.