Състезателна АЕ86 от Германия
Публикувано на: 13 Юни 2006 02:51
Ами направи ми впечатление един чичо, който тези дни активно прописа в немския форум и не мога да се стърпя да споделя в нашия форум.
От 1980та година се състезава с Тойоти, карал е KE20, KP62, TE71, AE82, AE86, които сам си е правил и помеждувременно е стигнал до интересни подобрения, които явно и са изпитани на пистите и вършат работа. Пускам направо линкове към 4рите албума, дето със 1000 зора успя да направи. Стар немец е, но евала му правя, че се опитва да се държи в крак с техниката, както и че въпреки, че е от поколението "Голф" е останал верен на марката Тойота в Германия.
Ето линковете:
http://fotoalbum.web.de/gast/bcover/motorsport
http://fotoalbum.web.de/gast/bcover/motorsport_teil2
http://fotoalbum.web.de/gast/bcover/motorsport_teil3
http://fotoalbum.web.de/gast/bcover/motorsport_teil4
Интересното, което се вижда от снимките са coiloverите отзад, премахването на panhardа, скоростната кутия от М5 и захващането и ...
От 1980та година се състезава с Тойоти, карал е KE20, KP62, TE71, AE82, AE86, които сам си е правил и помеждувременно е стигнал до интересни подобрения, които явно и са изпитани на пистите и вършат работа. Пускам направо линкове към 4рите албума, дето със 1000 зора успя да направи. Стар немец е, но евала му правя, че се опитва да се държи в крак с техниката, както и че въпреки, че е от поколението "Голф" е останал верен на марката Тойота в Германия.
Ето линковете:
http://fotoalbum.web.de/gast/bcover/motorsport
http://fotoalbum.web.de/gast/bcover/motorsport_teil2
http://fotoalbum.web.de/gast/bcover/motorsport_teil3
http://fotoalbum.web.de/gast/bcover/motorsport_teil4
Интересното, което се вижда от снимките са coiloverите отзад, премахването на panhardа, скоростната кутия от М5 и захващането и ...