Страница 1 от 2

Интересен мотор !!!

Публикувано на: 10 Юни 2006 17:17
от jamie
4AGTE implant .... anybody ?
laugh.gif

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Toyota-4 ... 1393QQrdZ1

Публикувано на: 10 Юни 2006 18:05
от agent dust
мотора е мания, ама в Бг никой още не е дорасъл за такова бижу, много сме назад sad.gif

Публикувано на: 10 Юни 2006 19:17
от LordDigital
Кво ша рече Cosworth lifter buckets?

Публикувано на: 10 Юни 2006 19:34
от ugabuga
gotin mator. naistina okolo 12k moje da e struval. ama samo 300 konia :)
edin pich ot nashia forum ima 400 hp 4age v negovia tercel.

vijte tuka ako ne sam vi poklazval:

http://board.tercelonline.com/viewthrea ... #pid195204

Изображение

Изображение

Публикувано на: 10 Юни 2006 22:14
от jamie
Някой обърна ли внимание колко бууст и при каква CR ? :whistle:

Публикувано на: 10 Юни 2006 22:25
от punkara
LordDigital написа:Кво ша рече Cosworth lifter buckets?
che kofite nad klapanite i pruzinite sa shim under bucket, toest nyamat takiva pulove, i sa proizvodstvo na Cosworth.
moje chovek sus sushtiyat uspeh da polva takiva ot 1sz-fe ili 2sz-fe,toest 1.0 i 1.3 na Yaris dvigatelite. wink.gif
tva e shtot polzvat camove sus mnogo agresivni ugli, i pulovete otgore izlitat ot mestata si. wink.gif

Публикувано на: 11 Юни 2006 02:36
от ugabuga
jameiko zabeliazah az :)
oshte kato go chetoh se obleshtih kato vidiah compression 12 za turbo motor lol :)

vse pak 300 sa si 300, 400 sa si 400. ochevidno e che toia race prepped e mnogo po iak shtom izdarja na boost na takav compresion. tozi na moia priatel s tercela e all stock internals (ot 4agze of course, cryo treated) balanced and blue printed.

Публикувано на: 11 Юни 2006 10:01
от LordDigital
ugabuga написа:jameiko zabeliazah az :)
oshte kato go chetoh se obleshtih kato vidiah compression 12 za turbo motor lol :)

vse pak 300 sa si 300, 400 sa si 400. ochevidno e che toia race prepped e mnogo po iak shtom izdarja na boost na takav compresion. tozi na moia priatel s tercela e all stock internals (ot 4agze of course, cryo treated) balanced and blue printed.
Абе според мене е супер опасно на такова CR da se ryga boost. Dori i timing curves da sa neveroqtno dobre napraveni kato base ,dori i moteca da e nai-dobriq slushatel za knocking moze lesno da okucei rabotata i da stane qka detonacia - togaz veche nisto ,nikoi ne moze da spasi.

Segaaa ako se kara VINAGI samo i EDINSTVENO na 110oktanov benzin ,moze i da biva.

Публикувано на: 11 Юни 2006 23:22
от Guest-a
лорде виж един сетъп със 93октана
http://forums.evans-tuning.com/viewtopic.php?t=3428

Публикувано на: 12 Юни 2006 04:05
от ugabuga
linkie no workie

Публикувано на: 12 Юни 2006 07:01
от punkara
ami to zatova pravi tolkova kone bez intercooler i pr, prosto zashtot e race engine, toest karash sustezanieto i posle smenyash internals i pak, i pak, i pak! to zatova namalyavame kompresiyata, ta da trayat po-dulgo vutreshnostite... wink.gif
a shtom e race engine, to se znae sus visokooktanov benzinec shte bude, takuv deto se zapalva trudno smile.gif

Публикувано на: 12 Юни 2006 21:26
от Guest-a
мда и на мен не бачка,дано да е в ред скорo.
Линка който съм дал е за турбиниран 1.8 200коня двг.
С 93 октана бенз и 11.1 cr,na 11psi прави 370
на колелата,при тва е дейли драйвън.
Не знам на колко отктана отговарят тези 93 при евро стандарта,но
сигурно не е над 98.

А плюс това главата на 4age e със т.н. quench style
горивна камера,докато двг. от линка е с обикновенна
кръгла горивна камера.

Публикувано на: 12 Юни 2006 22:37
от jamie
Guest, 11CR е ОК на 93 октана щатски бензин но без грам турбо.

Публикувано на: 12 Юни 2006 22:43
от ugabuga
jamie написа:Guest, 11CR е ОК на 93 октана щатски бензин но без грам турбо.
iz miami tarchat razni turbinirani 5efhe-ta koito sa 9.8cr i karat na 93 oktana. Kolko boost runvat ne znam tochno, no okolo 12 psi na ne mnogo malko turbo (neshto ot sorta GT24)

Публикувано на: 12 Юни 2006 23:15
от Guest-a
Ами повечето хонди им дават 8-10 пси
за болтс он турбо китовете.Като се управи форума
вижте дайно плотовете wink.gif

в16ките с 10.5сr на 8-9пси си дават 280-300 на колелата.