Страница 1 от 1
Тойота рав 4 - 2 2001г. не пали
Публикувано на: 04 Ное 2010 21:24
от bomfunkman
Колеги помагайте!
Преди 3 часа се качих в колата и я запалих, направих 4 метра и започнаха да светят мигачите и загасна двигателя. След това се пробвах да я запаля, но това така и не се случи. Мисля, че е нещо свързано с алармата, която е фабрична. Ток има яко, давам си на контакт и като завъртя в позиция "старт" се чува "цък" и не пали. не стига ток до стартера.
Кажете ако някой знае на какво се дължи?
Благодаря предварително
Публикувано на: 05 Ное 2010 00:36
от xtreme
Туба бензин, запалка и ще запали.
Гаранция.
Публикувано на: 05 Ное 2010 08:50
от TATI
Яко яко, колко яко да е. Колко волта ти показва акумулатора? При опит за запалване колко волта показва? Ей такива дребни нещица ако споделиш, по има вероятност някой да даде идея. Ако е от аларма, при опит да запали ще писне сирената. Колко фабрична е тая аларма?
Публикувано на: 05 Ное 2010 09:34
от Dizzle
дизел,бензин,мотор...? помогни си малко сам
Публикувано на: 05 Ное 2010 10:32
от bomfunkman
2,0 vvti 16v 140hp 11.2000 - дълга база
След като веднъж е запалила и е направила 4 метра има ток. Пускам фарове и всичко, но сега като се пробвам да запаля не гаси отделните консуматори(както е нормално). Тока не стига до стартера, което означава, че имобилайзера прекъсва захранването. Има някакъв специален модул, в който се вкарва ключ(чип) с 3 пина (извода).
Нямам идея дали колата е имала такъв ключ. Закупена е от ТМ Ауто и днес отправих въпрос към тях. Предполагам, че са използвали външна фирма за алармата. Ако някой знае коя е бих се радвал ако сподели.
Благодаря!
Публикувано на: 05 Ное 2010 10:41
от Dizzle
bomfunkman написа:2,0 vvti 16v 140hp 11.2000 - дълга база
След като веднъж е запалила и е направила 4 метра има ток. Пускам фарове и всичко, но сега като се пробвам да запаля не гаси отделните консуматори(както е нормално). Тока не стига до стартера, което означава, че имобилайзера прекъсва захранването. Има някакъв специален модул, в който се вкарва ключ(чип) с 3 пина (извода).
Нямам идея дали колата е имала такъв ключ. Закупена е от ТМ Ауто и днес отправих въпрос към тях. Предполагам, че са използвали външна фирма за алармата. Ако някой знае коя е бих се радвал ако сподели.
Благодаря!
Оригинална аларма (заводска) има само при Land Cruiser-a. Така ми казаха от ТМ ауто. За всички други модели се ползват външни фирми - всяко представителство ползва различна. Ключа ти има чип,иначе нямаше да можеш да запалиш. Алармата по принцип може да се включи дори когато колата е в движение и не мисля,че е нещо свързано с нея. При мен когато е сработил имобилайзера дори не мога да завъртя ключа в позиция ON.Ако проблема е в аларма /имобилайзер пробвай следната профилактика - при
отключен автомобил натисни бутона за
отключване 1-2 пъти. След това я заключи (с бутоните на дистанционното прави всичко,не с ключалките) и отново отключи и пробвай да запалиш. Ако не стане - значи проблема е по скоро механичен.
p.s. : спри пробите с консуматорите за да не останеш и без акумулатор
Публикувано на: 05 Ное 2010 14:00
от bomfunkman
Dizzle написа:bomfunkman написа:2,0 vvti 16v 140hp 11.2000 - дълга база
След като веднъж е запалила и е направила 4 метра има ток. Пускам фарове и всичко, но сега като се пробвам да запаля не гаси отделните консуматори(както е нормално). Тока не стига до стартера, което означава, че имобилайзера прекъсва захранването. Има някакъв специален модул, в който се вкарва ключ(чип) с 3 пина (извода).
Нямам идея дали колата е имала такъв ключ. Закупена е от ТМ Ауто и днес отправих въпрос към тях. Предполагам, че са използвали външна фирма за алармата. Ако някой знае коя е бих се радвал ако сподели.
Благодаря!
Оригинална аларма (заводска) има само при Land Cruiser-a. Така ми казаха от ТМ ауто. За всички други модели се ползват външни фирми - всяко представителство ползва различна. Ключа ти има чип,иначе нямаше да можеш да запалиш. Алармата по принцип може да се включи дори когато колата е в движение и не мисля,че е нещо свързано с нея. При мен когато е сработил имобилайзера дори не мога да завъртя ключа в позиция ON.Ако проблема е в аларма /имобилайзер пробвай следната профилактика - при
отключен автомобил натисни бутона за
отключване 1-2 пъти. След това я заключи (с бутоните на дистанционното прави всичко,не с ключалките) и отново отключи и пробвай да запалиш. Ако не стане - значи проблема е по скоро механичен.
p.s. : спри пробите с консуматорите за да не останеш и без акумулатор
От Алком е монтирана и днес ще им я връча да се оправят с нея.
Модела е Ranger 1014.
Ще пробвам преди това комбинацията с клавишите.
Мерси за съветите и като разбера проблема ще пиша. :-)
Публикувано на: 08 Ное 2010 09:46
от bomfunkman
Вече пали колата. Оказа се, че като съм откачил акумулатора, алармата е изгубила кода на дистанционното и 2 дни по-късно е блокирала имобилайзера. Трябваше и пренастройка и вече всичко е наред.
