Страница 1 от 3
TOYOTA старлет 91 г 1.3xli 60kw EP81
Публикувано на: 02 Ное 2010 09:48
от sadist_bg
Здравеите искам да попитам за хидравличната течност имали DOT3 понеже имам 2 казанчета и на едното пише ДОТ3 спирачки а на другото само ДОТ3 а то ми е за съединителя и трябва да доливам в него може ли някои да ми каже какво да сложа хидравлична течност или спирачна колата е TOYOTA старлет 91 година без хидравлика
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Публикувано на: 02 Ное 2010 22:19
от Bass_Man
Може би имаш предвид спирачна течност ?
Публикувано на: 03 Ное 2010 01:15
от sadist_bg
Bass_Man написа:Може би имаш предвид спирачна течност ?
Ами питам точно това дали трябва да е хидравлична или спирачна течност защото ми казаха че за саединителя казанчето трябвало да баде сас хидравлична но на него нищо не пише само това ДОТ3 аз попринцип въобще не вдявам каво ще означава това и затова питам дали може някои да ми одговори дали трябва да е спирачна или хидравлична.
Публикувано на: 03 Ное 2010 02:53
от Bass_Man
Щом пише ДОТ3 значи е спирачна течност.
Но чисто теоритично спирачната система и системата на съединителя са хидравлични в твоя случай така , че спирачната течност се явява хидравлична течност biggrin.gif . Но това няма нищо общо с хидравлично масло което се ползва по багерите или хидравлична течност за хидравликата на волана . Общо взето всичко е хидравлично но течностите са съвсем различни . Дори повечето сервоусилватели на волана ползват масло за автоматични скоростни кутии вместо хидравлична течност за сервоусилватели за волана .
Принципно внимавай какво ще сипваш защото различните ДОТ-ве май не можеше да се смесват . Трябва да провериш някъде кой ДОТ с кой ДОТ може да се смесва . А най-добрия вариант е да я смениш цялата , която най-вероятно си е оригиналната .
ПС:
ето какво намерих при колегите от МБ

:
http://mercedes-bulgaria.com/polezno/po ... -neya.html
Публикувано на: 03 Ное 2010 08:45
от max-2
DOT 5,1 е най-добрия заместител на старата DOT 3.

Публикувано на: 04 Ное 2010 22:17
от sadist_bg
Благодаря за изчерпателния отг. и искам да попитам още нещо понеже ми сменяха семерингите защото ми течеше масло и като ми ги смениха продалжи да тече само от семеринга на коляновия вал и него след това го сменяха още 4 пати естествено за тяхна сметка но до момента все още тече та искам да попитам дали този семеринг има посока понеже немога да намеря никаде характеристики за този семеринг дали има или няма посока за моя автомобил а видях този които ми го сложиха и нямаше такажа а оригиналния го бяха направили на нищо сас отверка и не се виждаше и тогажа попитах в един магазин за японски авто части и од там неможеха да ми кажат дали има посока. Ще сам много благодарен ако някои може да помогне и да отида да ги насмета онези в "сервиза"
ето подробности за колата 1991 TOYOTA STARLET (EP81L-AHMNEC)XLI EUR LHD 2EE EFI MTM 5F 5D
Публикувано на: 06 Ное 2010 00:37
от Bass_Man
Според мен има само един начин за слагане на семеринг и той се вижда съвсем ясно когато се разглоби детайла . Ако са го обърнали ще е доста интересно . Другия вариант е да са изкривили капака , който го държи . Също може и да са го спукали . обикновенно е доста рехав и понякога залепва и ако се напъва се криви доста лесно . И след това вече трудно уплътнява . Може да пуска и от неправилно стягане или от не ползване на разни херметици и силикони . Трябва да си сигурен , че тече от там .
Публикувано на: 06 Ное 2010 02:34
от rudolf
max-2 написа:DOT 5,1 е най-добрия заместител на старата DOT 3.

дот 5.1 за мен е най непригодна и безмислена до някъде за всекидневна употреба,че дори и за спортни цели...най лесно поглъща вода,разваля си характеристиките и има нужда от замяна,и една от най активните към бой.
аз съм фен на дот4.,
Публикувано на: 06 Ное 2010 07:57
от martod
Bass_Man написа:Според мен има само един начин за слагане на семеринг и той се вижда съвсем ясно когато се разглоби детайла . Ако са го обърнали ще е доста интересно .
Бас, тука не става въпрос за обръщане на самият семеринг на 180 градуса

а за посока на въртене .. biggrin.gif
Когато един мотор върти по посока на часовниковата стрелка, всички семеринги които са по ангренажа са с дясна (нормална посока) а тези които са на срещуположната част на мотора (като този на кол. вал, са със лява посока..
Има си и стрелка на самият семеринг ..
Публикувано на: 06 Ное 2010 14:22
от sadist_bg
Bass_Man написа:Според мен има само един начин за слагане на семеринг и той се вижда съвсем ясно когато се разглоби детайла . Ако са го обърнали ще е доста интересно . Другия вариант е да са изкривили капака , който го държи . Също може и да са го спукали . обикновенно е доста рехав и понякога залепва и ако се напъва се криви доста лесно . И след това вече трудно уплътнява . Може да пуска и от неправилно стягане или от не ползване на разни херметици и силикони . Трябва да си сигурен , че тече от там .
Bass последния пат когато ми го слагаха го натапкаха сас силикон защото и на тях им писна да го сменят но този които ми сложиха беше някакав немски и нямаше посока затова питам дали на моята има някаде service manuale кадето мога да видя дали има посока оригиналния или няма това ме интерасува предимно а за този японски магазин кадето бях да попитам там ми изкараха на друг модел кола сас 5 години по стара от моята защото за моята нямали спецификация и видяха че имало посока на онази а семеринга не ми казаха производителя само че струвал 9 лв сас 4 по скап от немския иначе БЛАГОДАРЯ
Публикувано на: 06 Ное 2010 15:02
от Bass_Man
martod написа:Бас, тука не става въпрос за обръщане на самият семеринг на 180 градуса

а за посока на въртене .. biggrin.gif
Когато един мотор върти по посока на часовниковата стрелка, всички семеринги които са по ангренажа са с дясна (нормална посока) а тези които са на срещуположната част на мотора (като този на кол. вал, са със лява посока..
Има си и стрелка на самият семеринг ..
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Е за това не се бях сетил .
А това , че са го натъпкали със силикон е съвършенна тъпотия .
Имаме си тук във форума раздел Сервизи / Магазини и там има достатъчно хора , които внасят оригинални части . Дай си номера на рамата да ти доставят семеринг . Но най-вероятно проблема не е в него .
Публикувано на: 06 Ное 2010 22:01
от martod
sadist_bg написа:
Bass последния пат когато ми го слагаха го натапкаха сас силикон защото и на тях им писна да го сменят но този които ми сложиха беше някакав немски и нямаше посока затова питам дали на моята има някаде service manuale кадето мога да видя дали има посока оригиналния или няма това ме интерасува предимно а за този японски магазин кадето бях да попитам там ми изкараха на друг модел кола сас 5 години по стара от моята защото за моята нямали спецификация и видяха че имало посока на онази а семеринга не ми казаха производителя само че струвал 9 лв сас 4 по скап от немския иначе БЛАГОДАРЯ
Трябва да има посока ( лява ), но ако имаш заформено каналче от старият семеринг на вала и още 5 да смениш, няма да спре теча ..
Просто трябва да се измести семеринга, да ляга на друго място, а не на старото, или ако този е на 12 мм. дебелина, търси на 10 или на 8 ..
Публикувано на: 07 Ное 2010 15:59
от sadist_bg
Благодаря на всички за инфото ще си дам номера на рамата да пробвам сас оригинален семеринг и тогава ако не стане незнам вече ще дигна раце от този семеринг и ще доливам масло постоянно и тва е МЕРСИ МНОГО
Публикувано на: 07 Ное 2010 23:28
от Bass_Man
Ами недей да вдигаш ръце от семеринга , а проверете хубаво всичко , което ти се каза , а иммено :
- канали по вала
- крив капак
- пукнат капак
- неправилно стягане
И никакво мазане със силикон по семеринга .
Публикувано на: 08 Ное 2010 12:16
от sadist_bg
Bass_Man написа:Ами недей да вдигаш ръце от семеринга , а проверете хубаво всичко , което ти се каза , а иммено :
- канали по вала
- крив капак
- пукнат капак
- неправилно стягане
И никакво мазане със силикон по семеринга .
Aми то не зависи от мене те ония си правят каквото си искат и ще им кажа за това което ми казахте но незнам друг добър сервиз в Пловдив Благодаря все пак Изкам да попитам това ли е вапросния семеринг за които говорим толкова много GUIDE TIMING BELT 13566-10011 ?