BOSCH vs ND
Публикувано на: 07 Юни 2006 09:25
Здравейте колеги.
Имам дилема. Прецака ми се релето на алтернатора /оригинално вграден Бош/. За съжалине това стана на дълъг път и то на отиване /поне тогава го открих/ и ми прецака и акомулатора и изгоряха доста крушки. Все едно, тръгнах да търся проклетото реле /много е специфично като форма/ и се оказа че са предлага само от ТМ Ауто и то за около 300 кинта, че и с доставка на всичко отгоре. След дълго обикаляне по всякакви магазини и морги открих един алтернатор Нипо-Денсо, който пасна идеално и на буксите и на захващането и на ремъка. Взех го за 120 кинта и го праснах на местото на Бош-а. Купих нов акомулатор и крушки и колата запя. След това отворих Бош-а и се оказа, че корпуса на релето наистина е много особен, но основния елемент, който с малко майсторлък с поялника мога да подменя, е стандартен и със сигурност може да се намери. Дилемата е: дали да се опитвам да ремонтирам Бош-а и да го върна пак него /като цяло е значително по-нов от Нипо-Денсото/ или да си карам с Денсото. Притесняваме малко това, че Денсото в момента дава напрежение на клемите около 14.5 Волта, Докато на Бош-а пише точно 14 Волта. Не съм много наясно с електриджийските неща, но се чудя данеби това да тормози електрониката по някакъв начин.
В случай, че не се сещате става дума за Карина, английско изпълнение с 4А-ФЕ двигател.
Давайте акъли
Имам дилема. Прецака ми се релето на алтернатора /оригинално вграден Бош/. За съжалине това стана на дълъг път и то на отиване /поне тогава го открих/ и ми прецака и акомулатора и изгоряха доста крушки. Все едно, тръгнах да търся проклетото реле /много е специфично като форма/ и се оказа че са предлага само от ТМ Ауто и то за около 300 кинта, че и с доставка на всичко отгоре. След дълго обикаляне по всякакви магазини и морги открих един алтернатор Нипо-Денсо, който пасна идеално и на буксите и на захващането и на ремъка. Взех го за 120 кинта и го праснах на местото на Бош-а. Купих нов акомулатор и крушки и колата запя. След това отворих Бош-а и се оказа, че корпуса на релето наистина е много особен, но основния елемент, който с малко майсторлък с поялника мога да подменя, е стандартен и със сигурност може да се намери. Дилемата е: дали да се опитвам да ремонтирам Бош-а и да го върна пак него /като цяло е значително по-нов от Нипо-Денсото/ или да си карам с Денсото. Притесняваме малко това, че Денсото в момента дава напрежение на клемите около 14.5 Волта, Докато на Бош-а пише точно 14 Волта. Не съм много наясно с електриджийските неща, но се чудя данеби това да тормози електрониката по някакъв начин.
В случай, че не се сещате става дума за Карина, английско изпълнение с 4А-ФЕ двигател.
Давайте акъли
